Domino's Pizza reviewed by

Fin betjening i butikken, kedelig pizza

Bestilte en Bahamas på Dominos hjemmeside. Der er mulighed for at vælge toppings fra eller til, men da jeg ville fravælge ekstra ost og kun få "Alm. mængde" ost klikkede jeg på den lille pil i højre side af dropdownen. Der skete ingenting. Har været derinde efterfølgende og har indset at man skal klikke på teksten for at ændre sit valg. Doh.

Hentede selv pizzaen på Amagerbrogade. Da jeg fik den hjem var det første jeg lagde mærke til at en meget stor del af fyldet lå på de midterste 50% af pizzaen. Derudover var bunden kedelig. Som om den ikke var færdigbagt. Når alt det er sagt smagte pizzaen egentlig ok.
    Domino's Pizza
    TrustScore 5.6 / 10

Reply from Domino's Pizza

Hej Rune

Jeg er ked af, at du ikke var helt tilfreds med pizza'en. Du må gerne skrive hvilken butik du bestilte hos, i en mail til telefon@dominos.dk. Jeg kan sende din mail videre til butikken, så du forhåbentlig ikke får samme oplevelse næste gang.

Hvis du vælger en Bahamas og tykker på Tilføj/fjern topping, vil du kunne se hvilke toppings der er på pizzaen. Ved Mozerella ost er der et felt hvor der står "ekstra ost". Når du klikker på feltet vil du kunne vælge "lidt ost", "alm. mængde" eller "ekstra ost".

Hvis du har problemer med hjemmesiden eller har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til vores kundeservice på 33 123456.

Mange hilsner
    Nicklas