Domino's Pizza reviewed by

Den dårligste service nogen siden.

Hej hej,

For et stykke siden bestilte vi et pizza hos Domino's.

Det var et nem bestilling online service, men da vi kom på selve restauranten, det var total kaos, og vi ventede en time uden at vi fik vores pizza, og de havde også tabte vores bestilling, selvom vi betalte og bekræftede det lige, da vi kom.

Jeg besluttede på at få penge tilbage efter af vi havde ventet så længe, manden bag disken, ringede til chefen, for at jeg kunne få pengene. Efter deres snak, han næsten kastede penge til mig uden at kigge på mit ansigt eller undskylde sig eller noget. Pigen virkede, som det var hendes første dag, og hun ikke vidste, hvad foregik og derfor kunne ikke rigtig hjælpe nogen.

En anden ting, manden bag disken svedte meget og han blev ved med at rørt sig på ansigtet, osv. og tilbage til at lave pizzaerne ... ikke så lækkert.

Jeg må indrømme, at jeg kan ikke anbefale til nogen, da det var den dårligste servicen nogen siden.

Mvh.
Marisol LLorens.
    Domino's Pizza
    TrustScore 5.6 / 10

Reply from Domino's Pizza

Hej Marisol

Mange tak for din klage. Det er vist en sag tilbage fra d. 26. oktober 2013, men jeg sender gerne din sag videre i systemet alligevel, så du forhåbentlig aldrig kommer ud for en lignende oplevelse. Ellers må du meget gerne kontakte service-linjen på 33 123456.

Mange hilsner
    Nicklas