Domino's Pizza reviewed by

Oplevelsen kunne være bedre

Vi har for en del år tilbage købt Pizza fra Dominos og husker det som en god oplevelse blev derfor også enorm skuffet da vi så ville prøve det igen. Vi er helt opmærksom på en oplevelse godt kan huskes bedre med årene der går efter, dog blev vi meget overrasket over det vi modtog. Uden sammenligning den mest kedelige pizza vi længe har oplevet, fyldet må råbe til hinanden, havde bestilt en familie og skal da godt nok være en meget lille familie og virkede generelt ret tør og kedelig. Når man tænker på det er et amerikansk koncept og mængden af mad de indtager undre det os lidt at en voksen mand ene person uden de større kvaler kan spise en hel familie pizza. Vi vil gerne sige tak for oplevelsen denne gang, men vi vil nok vælge et andet sted næste gang.
    Domino's Pizza
    TrustScore 5.6 / 10

Reply from Domino's Pizza

Hej Jan

Jeg er ked af, at maden ikke levede op til jeres forventninger. Det kunne godt lyde som om, at der er gået noget galt med din ordre.

Hvis du vil sende mig det telefonnummer som du lagde ordren i, til telefon@dominos.dk, kan vi måske overtale jer til at give os en chance mere :)

Mange hilsner
    Nicklas