Domino's Pizza reviews

Domino's Pizza reviews

5.6

Altid frisk, varm og lækker pizza

Intet at sætte en finger på. Har oven i købet også bedt om et hurtigt tryk på dørtelefonen, grundet sovende bebs, og det respekteres altid!

Hej Rebecca.

Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.

Vi håber selvfølgelig at kunne gøre os fortjente til den 5. stjerne næste gang:-)

OK, men hvor er den unikke kundeoplevelse?

Jeg er nok blandt dem, som har frekventeret Domino's et pænt antal gange. For det meste er leverancen OK, men har også oplevet at komme hjem med en forkert pizza eller stået og ventet i 20-25 minutter, hvor et eller andet er gået galt. Når det er sket, har der ikke været nogen konduite (som andre mere kundeorienterede virksomheder udøver for at sikre den perfekte kundeoplevelse). Har prøvet at ringe en enkelt gang ved fejlleverance, som man først opdager når man kommer hjem, og svaret var, at jeg var velkommen til at komme og hente en ny. Det rigtige var at sende et bud ud med et helt nyt sæt pizzaer, svarende til leverancen, for vi taler altså om hurtigt lunkne varer, hvor oplevelsen er at spise pizzaer sammen, og ikke at lille Jenny skal vente en halv time på sin pizza mens alle andre har spist. Dér er Domino's ikke, og når man har prøvet det én gang - og flere gange ventet umenneskelig lang tid - gør man ikke mere. Sådan er konceptet, og det må man leve med.
Skyldes nok langt hen ad vejen, at det er meget unge mennesker, der ekspederer, og ikke tilstrækkeligt autoriseret eller kompetente til at sætte kunden i højsædet.
Egentlig burde det kun være til 1-2 stjerner, men jeg indrømmer at lettilgængeligheden og en middelmådig løsning som "nødløsninger" for familier i en travl dagligdag nok gør, at jeg kommer tilbage igen. Men mit forventningsniveau er bestemt beskeden. Men skræmmende, hvor lidt der skulle til, for at skabe en ambassadøreffekt. Tænk sig, hvis Domino's kunne bliver pizzeriaernes online supermarked, "nemlig". For dén!... hvor har de forstået at give den unikke kundeoplevelse.

2 timer og 18.mintters ventetid

Foretog min bestilling kl.15:08. Jeg ringede da der var gået to timer og spørger om hvor min pizza er. Undskyldning var at Chaufføren ikke kunne finde min adresse, hvilket undre mig meget over at det kan tage så lang tid. Efter 2 timer og 18.min sidder jeg så her med en iskold og tør pizza. Som kompensation blev jeg tilbudt et gratis tilbehør NÆSTE gang jeg køber hos dem. Ellers tak, der bliver ikke nogen næste gang. Det er ikke rimeligt, at man skal vente over 100 % længere tid, end de ca.60.min ventetid som der står på jeres hjemmeside. Virkelig en øv oplevelse.

Hej Josephine

Jeg er godt nok ked af at høre om den sene levering, og at maden så er kold når den kommer frem, er under al kritik.

Hvis du kan sende mig en email og dit telefonnummer til telefon@dominos.dk er jeg sikker på, at vi kan finde en bedre løsning end et gratis tilbehør.

Dominos Pizza

Pizzaer der ikke bare smager ens

Mange steder lyder pizzaer forskellige, men der kommer så lidt fyld på at de smager næsten ens. Domino's har bredt udvalg i bunde. De leverer lynhurtigt og det er dejligt varme pizzaer med smag.
Ps. Det er gerne Brønshøjafd. på Frederikssundvej vi bruger. Her plejer de at have det bestilte klar til tiden og det har hver gang været godt.

Hej Nina

Tusind tak for din flotte anmeldelse! Det er altid skønt at blive værdsat for vores arbejde, så jeg sender din anmeldelse videre til butikken i Brønshøj.

Vi glæder os til din næste ordre.

Lang ventetid

Ingen problemer med kvaliteten, men 31 minutter på en en afhent selv pizza er lang ventetid når man bliver lovet 10-15 min. I øvrigt lidt kaotisk i forretningen den dag

Hej Claus

Tusind tak for anmeldelsen - vi sætter stor pris på at have tilfredse kunder! Det er meget beklageligt, at du har været udsat for lang ventetid ved afhentningen af din pizza. Desværre kan der til tider opstå travlhed eller komplikationer der forsinker processen.

Vi håber, at gøre os fortjent til den femte og sidste stjerne efter dit næste besøg hos os.

Venlig hilsen
Anna
Domino's Pizza

Lækker Pizza, men familie-versionen er mindre end forventet

Jeg bestilte famillie-versionerne af en extravaganza pizza + en med ananas + 2 lavakager fra Vallensbæk. Det var altsammen lækkert, dog synes jeg familie-versionen var på størrelse med en alm. pizza.

Hej Christian

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi er rigtig glade for at kunne give dig lækre, varme pizzaer og en god oplevelse. Vores familiepizzaer er større end medium og indeholder ti stykker pizza, hvor medium består af otte.

Venlig hilsen
Anna
Domino's Pizza

Lang ventetid og kold pizza

Vi bestilte pizza d. 14. Februar. Vi bestilte den ca 1 time forud da vi kom til butikken 3-4 min før tid kunne vi de pizza og tilbehør stod på hylden. Der gik 11 min før vi blev betjent og vores pizza var kold da vi havde cyklet de 3 min vi har hjem.
Normalt plejer vores pizza stadig at være meget varm når vi kommer hjem på trods af koldere temperatur end der var denne aften.
Også bestilte vi family fordi vi troede at den var større end large. Men det viser sig at large har ændret navn til family. Hvilket er ret skuffende for denne størrelse pizza kan ikke mætte 2 almindelig størrelse voksne mennesker.

Hej Nina

Det lyder som om, at butikken ikke fik sat afhentningstiden op i tide, og at maden når at blive kold i mellemtiden er bestemt ikke i orden. Hvis du kan sende mig det telefonnummer som i lagde ordren i, til telefon@dominos.dk så er jeg sikker på at vi kan finde en fornuftig løsning for ulejligheden.

Vi har rigtigt nok ændret navn på størrelsen fra "Large" til "Family", men det er samme mængde dej vi bruger. Derfor undrer det mig, at det ikke var nok til at mætte to voksne. I må som sagt gerne sende os en mail.

Dominos Pizza

Skulle have været deep dish...

Det er anden gang i træk jeg har bestilt to pizzaer hvor af den ene skulle være deep dish. Da jeg efterfølgende kom hjem og så pizzaerne var de begge med normal bund. Det er en ærgerlig fejl som helt ikke skal ske for tit. Ordre nr. 231678

Hej Adrian

Jeg beklager for den uheldige oplevelse. Selvfølgelig skal du have hvad du har betalt for, så hvis du kan sende mig det tlf.nummer som du lagde ordren i, til telefon@dominos.dk så er jeg sikker på vi kan rette op på denne hændelse.

Dårlig

Bestilte vores pizza på nettet som vi plejer. Ifølge nettet skulle de være klar senest kl. 19.01 ! Min mand var på Hvidovrevej klar til at betale og afhente et par minutter i 19. Først efter ca 5 minutter var det hans tur til at betale. Allerede der blev han lidt urolig, da der var flere som spurgte til hvornår deres pizza var færdige. Dette spurgte min mand også om da der var gået 10 minutter efter han havde betalt. [navn fjernet] spurgte hvad det var han havde bestilt !! PIZZA ! Stadig flere af kunderne efterlyste deres ordre !!! Igen efter 10-15 minutter spurgte min mand efter vores ordre. [navn fjernet] kunne stadig ikke finde dem. Så sagde min mand at han ville have pengene tilbage, for hvem gider spise kolde pizza hvis de kunne findes !!! [navn fjernet] gav pengene tilbage (i første omgang 100 kr for lidt. ) Det vare meget længe før vi køber pizza fra Dominos igen. Der er heldigvis mange fastfood forretninger indenfor mindre end 750 m. Ordre 231913

Under al kritik!

Min mand og jeg bestilte mad fra Dominos 1. februar 2014. Ved en fejl reserverer Dominos penge 2 gange. Den 4. februar 14 trækker Dominos så penge fra min mands konto. Eller de trækker det ene beløb. Det tilsvarende beløb står fortsat som reserveret. Vi kontakter Dominos, og får oplyst, at "private virksomheder ikke kan foretage reservationer på kreditkort". Det er muligvis det dummeste, jeg nogensinde har fået oplyst i en telefon! Dominos henviser os så til vores bank, som vi kontakter. Banken kan ikke slette reservationen før Dominos har bekræftet direkte til dem, at det reserverede beløb ikke er penge, de har til gode - hvilket jo er meget forståeligt, så vi henvender os derfor til Dominos, og beder dem venligst om at sende en mail direkte til banken og oplyse, at det ikke er penge, de mangler at trække. Vi bliver henvist til [navn fjernet], som er "overordnet" hos Dominos, og han er sådan temmelig ligeglad! Eftersom det ikke er deres fejl, vil de ikke være behjælpelige med noget. Heller ikke blot at sende en mail til banken og oplyse, at reservationen ikke skal fastholdes. Hvordan Dominos formulerer mailen, er jeg for så vidt ligeglad med, og hvis skyld de mener det er. I dag - 17. februar 2014 - er pengene fortsat reserveret og Dominos vil fortsat ikke frigive deres reservation, og bliver ved med at henvise os til [navn fjernet]. Vi har nu indgivet inkassovarsel overfor Dominos. Kan da kun anbefale, at man holder øje med sin konto, hvis man bestiller mad fra Dominos i en weekend!!!!!

Hej Sus.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er selvfølgelig lidt ked af at den ikke rigtig handler om os men jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig alligevel.
Fejlen ligger i den måde som NETS opererer med debit kort og det ser ud som om at der er gået noget galt på den måde de trækker penge på.
Dominos har dog intet med dette problem at gøre, men vi rykker selvfølgelig NETS for at finde en løsning hurtigst muligt.

Smagte fantastisk

Jeg kommer igen

Hej Nada

Tusind tak for din anmeldelse. Vi ser frem til, at betjene dig igen.

Forsinket og lidt lun

Bestiller Pizza og leveringen er 45. minutter. efter 65 minutter ringer jeg, og spørger hvor min mad bliver af. Får at vide at min mad er kørt fra butikken. Lige efter kommer leverancen og pizza buddet siger, at han ikke kunne finde adressen. Jeg tager imod pizzaerne, og mærker på dem.. Sjovt nok er de halv kolde. Jeg gør pizzabuddet opmærksom på dette, giver ham et stykke pizza, så han selv kan mærke.. Hans eneste kommentar var bare. DU KAN IKKE FÅ DINE PENGE TILBAGE. Sikken en fed oplevelse at få, og skulle servere 3 kolde pizzaer fra et sted, der reklamerer for "rygende varme pizzaer". Næste gang jeg bestiller, bruger jeg nok et andet firma, der gider levere varm mad til mig.

Hej Michael

Tak for din beskrivende anmeldelse. Der er vist flere ting som er gået galt ved denne ordre, og det vil vi meget gerne rette op på. Hvis jeg kan få dig til at sende en mail til telefon@dominos.dk hvor du kort beskriver samme sag, er jeg sikker på at vi kan finde en fornuftig løsning, så du kan få en god oplevelse hos Dominos.

Dominos Pizza

Lunken pizza, glemte is og mega lang leveringstid

Pizzaen var ikke ordentlig varm, havde glemt isen og det tog dem 2,5 time at færdiggøre bestillingen. Fandme flot:-(

Hej Sune

Jeg beklager for den mangelfulde bestilling, som bestemt ikke lever op til Dominos standard. Hvis du vil sende en mail til telefon@dominos.dk er jeg sikker på, at vi kan finde en fornuftig løsning.

dejligt

Dominos altid til at regne, god service og kvaliteten på deres pizzaer variere aldrig superlækkert :-)

Hej Jalal.

Tak for det, det betyder rigtig meget for os med tilfredse kunder.

Vi ser frem til at du besøger os igen:-)

Perfekt, var klar til afhentning

Bare perfekt, alt levede op til forventningerne, maden var klar til afhentnig

Halløj Andre.

Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.

Vi ser frem til at betjene dig igen:-)

Kan ikke være bedre :) Crazy Halv Pris :)

Smagt bare så godt :) Tak til Domino Vallensbæk - Altid en god service :) Keep It Up :)

Hej Shahnawaz

Tusind tak for din fine anmeldelse. Det er altid skønt med ros, så jeg sender din anmeldelse videre til butikken i Vallensbæk.

Bedste hilsner
Dominos Pizza

God service og godt udvalg til alle størrelser.

I dag ville jeg købe pizza til min 4-årige søn og jeg. Det foregik super nemt gennem hjemmesiden, der er nem og overskuelig for enhver. Jeg bestilte kl. 10.30 ca. og da Dominos Pizza først åbner kl. 11, kunne jeg sagtens forudbestille, men tidligst til kl. 11.45. Det gjorde jeg.

Kl. 11.50 var maden ikke dukket op endnu, og jeg fik et opkald af Jonas fra Dominos Pizza, om at de beklager den lille forsinkelse på et kvarters tid der ville komme, men at bestillingen var på vej. Kl. 11.20 havde jeg stadig ikke modtaget vores bestilling, og jeg nåede at blive irritabel, da jeg samtidigt stod med en utålmodig 4-årig, så jeg ringede til Jonas, som var meget tålmodig med mig og gav en god og forståelig forklaring på forsinkelsen der skyldtes vejrforholdene og bøvl med bilen. 5 minutter senere dukkede vores pizza op, og en ung kvinde kom og var ligeledes meget sød, smilende og beklagede som det første forsinkelsen.

Dominos har desuden mad til alle størrelser, forstået på den måde, at det er lækkert for os voksne, men skam også for mit 4-årige barn, der var helt pjattet med noget kylling jeg havde købt til ham som tilbehør.

Det regner meget i dag og der var bøvl med deres bil, hvilket forsinkede bestillingen. Men at blive imødekommet med god service kompenserer for det. Forsinkelsen denne gang holder mig ikke fra at bestille hos Dominos næste gang jeg vil forkæle min søn med pizza.

Hej Anja.

Først og fremmest er vi selvfølgelig rigtig kede af at vi kom for sendt med maden, vi håber dog at den smagte fantastisk:-)

Vi gør os rigtig store anstrengelser for at sikre os at kunderne føler sig godt behandlet, så vi er rigtige glade for din tilbagemelding.

Vi ser frem til at betjene dig igen:-)

VÆRSTE service og pizza nogensinde: HÅR i maden, kold pizza, overbagt, for lidt fyld mm.

Et køb på Dominos viste sig at blive en utrolig dårlig oplevelse. Vi forudbestilte to pizzaer hos Dominos på Amagerbrogade 28, til afhentning kl. 18.30. Vi kom for tidligt ned til Dominos restauranten og var der allerede klokken 18.15, men der var pizzaerne længe færdige og var kolde. De havde ikke en gang sat dem op på ovnen så de kunne holde sig varme... Personalet gad intet at gøre for os, var ganske enkelt ligeglade og mente at vi bare kunne "tage det eller lade være". Da vi kommer hjem konstaterer vi at pizzaerne også er overbagte, i og med at de er helt brune(ligner slet ikke billederne fra hjemmesiden, meget stor forskel). Dertil er der alt for lidt ost og fyld på. Den ene pizza skulle være med ekstra ost, men der var tydeligvis ikke mere ost på end på den anden. Men det værste var nok det lange hår vi fandt i den ene pizza... fy for den! Det er dog godt nok ulækkert. Hvem gider at spise så noget?

Vi klagede så over hele misæren til deres support som dog nægtede enhver kompensation og iøvrigt kun svarede på en enkelt af ovenstående problemstillinger, nemlig omhandlende tidspunktet for bestillingen. Resten (hår i pizza, overbagt, manglende fyld/ost) har de ignoreret og endnu ikke svaret på. Mht. til bestillingstidspunktet mener deres support at bestillingen var valgt som hurtigst muligt, dvs. 10-15 min. Dette er dog ikke korrekt hvilket vi kan dokumentere via den bekræftelsesmail som Dominos sendte til os efter afgivelse af ordren. Hvorfor nægter jeres support at forholde sig til dette? Hvorfor bliver der ikke taget stilling til at alle de resterende spørgsmål og punkter?

Virkelig dårlig stil!

Min datter og jeg bestilte her til aften 2 pizzaér, fra butik nr. 1 på Frederiksberg, og da vi modtog dem var de knastørre, helt kolde og brændte og havde tydeligvis fået alt for meget.
Vi ringer ind, og Jonas hed han, bad os om at sende billeder af pizzaérne.
Det gør vi, og han giver os ret i at de ikke lever op til standarden, så han vil sende en mail med et tilgodehavende på to pizzaér.
Så langt så godt...Men da jeg læser mailen, viser det sig at jeg, for at få leveret to nye pizzaer gratis skal købe for 99,- mere! Ellers må jeg selv afhente dem. Jeg har altså lige betalt 39,- for at få leveret de to dårlige pizzaer, og nu skal jeg købe for 99,- for at få dem erstattet.Virkelig dårlig stil, Dominos! Det bliver min sidste pizza fra jer...:-(

Hej Maja.

Først og fremmest er vi selvfølgelig rigtig kede af at i ikke fik den standard pizzaer som i selvfølgelig skulle have haft. Det beklager jeg.

Domino´s den kæde i landet som giver den absolut højeste kompensation når der fra tid til anden sker fejl. Vi er selvfølgelig rigtig kede af du ikke er interesseret i at afhente maden men vi håber alligevel at du vil købe hos os igen.

For lille og for lidt fyld

I forhold til at jeg bestilte en familiepizza som burde være til 2-3 personer, så var det sådan set ikke engang nok til mig selv, andre steder hvor jeg sammen med en ven om en familiepizza, har det gjort os mere end mætte, men med Dominos familiepizza var det slet ikke nok til at mætte en. Udover dette synes jeg ikke der var nok fyld på i forhold til det forventede.

Hej Sean

Tak for din anmeldelse. Vores familiepizza skulle gerne være nok til at mætte 2-2,5 person, så det undrer mig at det ikke var nok til at mætte jer. Det er altid samme mængde dej og toppings vi bruger.

Hvis i henter selv kan i prøve en pick-up deal og få et gratis tilbehør med til jeres familiepizza for kun 104,- Så burde der være rigeligt med mad til 2 personer.

Om virksomheden

Domino's Pizza er verdens førende kæde indenfor udbringning af pizzaer. Bestil online eller ring 33-123456 og vi leverer rygende varme pizzaer af høj kvalitet til en god pris.

Du kan altid bestille pizza online på Dominos.dk Er der fejl eller mangler ved din bestilling, så kontakt os på telefon 33-123456 - Så kan vi finde en løsning med det samme.

Visit Domino's Pizza

Kontakt Domino's Pizza