Dondon Sushi reviews

Dondon Sushi reviews

5.0

Hurtigt, venligt, godt

Sød betjening, god mad, hurtigt og god Pris

På ingen måde pengene værd!

Min veninde og jeg spiste for over 600 kr. sushi, vi måtte lade halvdelen stå og smutte utilfredse fra Dondon Sushi nær Nørreport! Risene var klistret, fisken ikke frisk og servicen var ikke noget at råbe hurra for. Stykkerne var så store at man dårligt kunne have et stykke i munden uden at spise med munden åben, og råvarerne virkede desværre langt fra friske. Det var decideret uappetitligt! Havde måltidet kostet højest 300 kr. havde det været mere acceptabelt, men når Dondon Sushi lægger sig ud med de dyre sushisteder i byen hvad angår pris, forventer man også at kvaliteten følger med!
Sushi er min foretrukne spise og jeg spiser mindst sushi 2 gange månedligt, men jeg kommer ALDRIG til at besøge Dondon Sushi igen.

Rigtig god oplevelse

Dondon på Østerbro d. 22.07.13. Dejlig frisk sushi, hurtig og sød betjening. Alt i alt super oplevelse

stor fan af Sakane Laks og Tun

Jeg ser mange dårlige anmendelser af DonDon, men har selv gode erfaringer! det er billigt og herligt / specielt Sakane Laks og Tun er en salat som er så frisk, hurtig, nem og mættende, at jeg har fundet den som min Nye favorit frokost når jeg på farten! :D

Det eneste jeg dog finder en smule trist er, at ved stor set alle mine besøg bliver jeg mødt af personale der på ingen made er kunde venlige.

Startede med utrolig dårlig kundeservice men endte godt :)

Vi bestilte take away fra Dondon Sushi i Lyngby. Vi købte for over 700 kr. til 4 personer til levering derhjemme. Vi fik en meget lille portion wasabi til 4 mennesker!!!! Da vi ringede til Dondon fik vi at vide at vi selv skulle komme & hente mere wasabi, for de mente at de havde givet det med som vi skulle have. Jeg ville ønske at jeg kunne oploade et billede af hvor lidt wasabi vi fik, så folk kunne se, hvor lidt vi fik.
For over 700 kr. sushi og 39 kr. i levering & så mangler der wasabi. Glad for at jeg havde købt extra syltet ingefær, for ellers havde der heller ikke været nok af det til 4 personer. Jeg er bestemt ikke imponeret til den pris & det er sidste gang vi bestiller hos Dondon!!!! Jeg har aldrig manglet wasabi hos Stick and sushi, så fremover lægger jeg mine penge hos dem.
Jeg må efterfølgende sige, at vi nu har fået en meget fin kundeservice for at rette op på den manglende wasabi & den dårlige oplevelse, & jeg ændrer derfor min ene stjerne til 4. Tak for den efterfølgende fine & søde behandling.
Dondon Sushi

Reply from Dondon Sushi

Kære Maiken,
Vi beklager din oplevelse - sådan skal det naturligvis ikke være.
Vil du kontakte os på administration@dondon.dk, så vil vi meget gerne have lov at kompensere for din manglende wasabi og utilfredsstillende
oplevelse.
Mvh. Dondonsushi

Billige, ja, men ikke pengene værd.

Jeg har spist på Dondon sushi mange gange. Synes desværre at kvaliteten er faldet meget, men priserne steget.
Husker tydeligt at man kunne få en futomaki for 39kroner, i dag koster de 79kroner. Tangen er som oftest slimet og svær at tykke og deres udvalg er kedelig og uden smag.
Desuden har jeg de sidste mange gange oplevet at få dårlig mave efter hvert besøg på dondon.

Hvis man vil have billig sushi er der mange andre alternativer. Så selvom Dondon stadig ligger i den billige ende selvom priserne er steget så meget, er det på ingen måde et besøg værd!
Dondon Sushi

Reply from Dondon Sushi

Vi er meget kede af dine dårlige oplevelser. Hos Dondon Sushi stiller vi høje krav til os selv. Der er ikke noget alternativ. En restaurant lever kun af sine kunder. Så hver eneste af vores kunder skal føle sig godt bespist og godt behandlet.

Din dårlige oplevelse skulle nødigt gentage sig, for vi vil gerne garantere, at vi leverer lækker sushi til en fair pris på alle vores restauranter. Vi er sikre på, at vi kan gøre dit indtryk godt igen, hvis du giver os en chance til.

Du er meget velkommen til at skrive konkret til mig om, hvad du har været ude for, så jeg kan følge op på din klage hos den restaurant, du føler dig dårligt behandlet af. Du kan skrive til administration@dondon.dk

Spiser aldrig mere sushi der

Det var hverken billigt eller lækkert. 2 stjerner for god service.

Ikke imponerende

Har spist på dondon på Østerbro. Bestilte 8 stk og noget misosuppe. Suppen var den ringeste suppe, jeg længe har smagt. Suchien var sådan set ok. Men det tog over en halv time at få det lavet, selvom der ikke var mere end 6 mennekser i hele restauranten.

Dårlig mad!!!

Har lige været forbi Dondon sushi Østerbro Ndr. Frihavnsgade 28.
Kan ikke anbefales. Sushien smagt næsten ligeså dårligt som det man kan få i en supermarket til en halvtredser, bortset fra det kostede 500 kroner. Det kan bedre betale sig at give 100-200 kroner mere og få noget ordentlig sushi. Dondon er ikke billig, men dårlig!!!
PS.
Servicen fejlede ikke noget.

God mad, fin pris og venlig service

Vi spiste i deres restaurant i Lyngby.

For forret, menu og øl slap jeg mindre en 200 kr. Kvaliteten var ganske udemærket. Servicen var venlig omend ikke super professionel. De har desuden et hyggeligt udendørs miljø.

Dårlig mad, billig men faktisk ikke pengene værd

Fristet af "det nye menukort" bestilte jeg tempura rejer, rispapir-ruller og edamame-bønner. Tempura-rejerne har jeg aldrig fået værre: de var kolde, bløde og snaskede - måske fordi de var tæt pakket ind i folie. Nærmest uspiselige. Rispapirrullerne havde et minimum af "rigtigt" fyld - derimod masser af halvgammel salat med sorte kanter - og så sjusket rullet, at de var svære at spise. Edamame-bønnerne OK, men underkogte. De medfølgende dips var gode, bortset fra goma-dressingen, som havde en ubehagelig syrlig bismag (sandsynligvis for gammel eller forkert opbevaret). Alt i alt: det kan godt være, det er "byens billigste frisklavede sushi", men det IKKE pengene værd

Gammel sushi

Hvis man ofte har lavet sushi selv eller købt bedre steder, skal man ikke røre DONDON. Vores mad var gammel og lugtede dårligt. Jeg rør aldrig den biks igen.
Det er nemt at lave sushi, man skal bare ikke lade den stå fremme for længe.

Alt med hakket!

Vi bestilte takeaway fra dondon i lyngby, og det var en rigtig dårlig oplevelse!
Ris'ne var ikke kogt ordentligt og tunen som ellers er min favorit var kørt 30 gange igennem en kødhakker før det blev serveret, og det var ikke lige babymos jeg forventede!!

De skal have en god stjerne for deres ingefær som var rigtig god, og prisen som ikke er i sky. Men brug hellere 100-150kr mere og køb noget ordentligt sushi!!!

Helt ærligt, det var ikke helt godt!

Vi besøgte DonDon i lyngy og alt gik galt. Først fik vi forkert sushi og da vi gjorde opmærksomt på dette, gik der igen 15 minutter! Derudover, så var servicen kun "ok".....

Hilsen
Heidi Lassen

Dyr og dårlig

Besøgte DonDon in Kgs Lyngby en torsdag aften. Restauranten har slået sig op på billig sushi, men der var stort set ingen mennesker derinde, hvilket vi i starten ikke forstod. Interiørmæssigt var stedet rent, pænt og nogenlunde checket.

Vi bestilte en sort sushi til 4 til kr 499 ud fra tanken om, at her ville vi virkeligt få noget for pengene. Det gjorde vi ikke: hvidfisken var papirstynds, laksen var ureelle stykker med alt for meget hvidløg, den sorte ris var kedelig - og selv den hvide ris som på okkult vis havde sneget sig ind i et par stykker nigiri, var for salt og klistret på den ufede måde.
Sushien savnede enhver for for raffinement og tallerkenen bar præg af aflejringer fra tidligere serveringer. Glassene, som vi selv måtte bede om, var af plastic og så havde restauranten ingen gafler, hvilket betød at den yngste gæst på 4 og den ældste gæst på 80 måtte spise med fingrene, da de ikke mestrer spisepinde.

Jeg har spist sushi på utallige restauranter i ind og udland, og plejer ikke at levne. Det gjorde vi alle her og følte os snydt. For 500 kr kan man meget bedre sushi alle andre steder jeg har besøgt, så Dondon er ikke billig sushi, det er bare dårlig sushi.

God sushi til billig pris - men mindre god service

Jeg besøgte Dondon (Lyngby) og forventede mig ikke så meget - håbede dog på, at selvom sushi'en er billig og måske ikke helt frisklavet, og personalet og stemningen måske var bedre.
Men der var ikke mange smil hos nogen af de ansatte - desværre.
Dog er jeg ganske tilfreds med sushien - man får hvad man betaler for :-)

ingen ordrebekræftelse

Intet at udsætte på sushien som også er til en ok pris. Vi bestilte på nettet og det var også fint og nemt. Men der var efter flere dagen ingen ordrebekræftelse stedet, og det skal være i orden, sådan at man kan være sikker på at maden er klar til det ønskede tidspunkt. Ved mail til don don blev det dog bekræftet at bestilling var modtaget, og der var i øvrigt ingen problemer

Udemærket.

Lidt tør men mere end ok til prisen.

Glimragende.

Rigtigt fin Sushi til en rigtigt fin pris!

Visit Dondon Sushi