Downtown DK ApS reviews

Downtown DK ApS reviews

8.5

SUPER netshop

INTET at klage på - tværtimod!

Hej Annette

Mange tak for din fine anmeldelse. Det er bare skønt at høre at alt er som det skal være!

Nemt, enkelt og professionelt

Downtown er helt klart min foretrukne site til gode tilbud. De gør det nemt og enkelt at handle og deres service og forbrugerpolitik er i top.

Hej Annika

Tak for din anmeldelse og rosende ord.

Vi er rigtig glade for din gode oplevelse af os og vil stræbe efter at bevare det positive indtryk fremover.

Alt i fineste orden - kan klart anbefales ☆

God kundeservice. . God overskuelighed...

Hej Mia

Mange tak for din anbefaling. Det er bare skønt at du sætter pris på vores koncept og service. :)

Super fedt.

Jeg har nu brugt Downtown i rigtig lang tid, - har både spist og set teater mm.
Det har altid været en fornøjelse, - fin service og ingen problemer.
Jeg fortsætter og giver opfordringen videre. :o)

Hej Helle

Tusind tak for de rosende ord.

Vi er rigtig glade for at høre om dine gode oplevelser, og sætter stor pris på at du giver opfordringen videre! :)

Downtown

Troværdighed og hurtig ekspedition, DET VIRKER BARE !

Nu har vi brugt Downtown tilbud gennem det sidste halve år.
Altid let og bekvemt.
Mange tilbud er gået til gaver.
Massage til min kæreste,
Subway sandwich tilbud til teenagerne og
kagemand med bolle til et barnebarn og til indflytter hilsen til et vennepar.
Lige nu ligger der et værdibevis, på makeup hygge
som skal gives til "fællesbørn" til før påskeæg.
Hver dag er det spændende hvad der tilbydes....

Hej Helle

Mange tak for din gode anmeldelse. Vi er bare rigtig glade for at høre om jeres gode oplevelser og glæder os til at tilbyde jer flere spændende ting fremover.

Downtown

Meget fair at man kan få værdien af ubrugte værdibeviser sparet op til nye køb, og servicen i forbindelse hermed er både venlig og hurtig.

Jeg finder udvalget af tilbud meget varieret. Med en (stram) efterløns-økonomi er det fedt at kunne gå ud dobbelt så tit for de samme penge. Ligesom jeg oplever gode eller sjove ting, jeg ellers slet ikke ville have fundet.
Også mit gave-budget har fået det godt fordi jeg med lidt langtidsplanlægning kan købe gode ting til både børn og voksne til halv pris.
(Eneste "problem" er at jeg får sværere og sværere ved at betale fuld pris for noget ...)

Hej

Tusind tak for de rosende ord.

Det er bare skønt at høre om dine gode oplevelser med vores tilbud, og vi kender godt det dér med at det bliver sværere og sværere at betale fuld pris ;)

elendig

Hvis man køb et rabatbevis gennem dem til en restaurant og bliver man afvist af restaurationen - så siger de bare - en misforståelse ?

De tror ikke på Deres kunde. Der er manglende vejledning I Deres markedsføring eller er der bare andre regler end dem der står på værdibeviset ??

Hej Marianne

Jeg er virkelig ked af at høre om jeres dårlige oplevelse, og kan forstå på min kollega at du har kontaktet vores kundeservice pr. mail. Vores forhandlersupport undersøgte sagen her efterfølgende og fik at vide at der desværre var sket en misforståelse da I prøvede at bestille bord på restauranten. I fik at vide at I ikke kunne booke bord til flere end to personer hvilket selvfølgelig ikke passer. Derfor ville de rigtig gerne tilbyde jer at I kunne få lov at booke bord alligevel, og ellers kan I selvfølgelig få jeres penge retur hvis I ønsker det.

Jeg er rigtig ked af at I på baggrund af dette føler der ikke er nok vejledning i vores markedsføring, eller at der er andre regler der gør sig gældende end dem vi har skrevet på værdibeviset. Vi ønsker på ingen måde at vildlede vores brugere og vil meget gerne gøre alt hvad vi kan for at hjælpe jer i denne situation.

Fantastisk velfungerende service!

Gode tilbud - som har en rimelig løbetid. Og i de sjældne tilfælde, hvor noget kikser - fx at man ikke kan få fat i et massagested - sørger de for, at man får pengene tilbage.
Og med den "nyere" service - at man kan få størstedelen af pengene tilbage, hvis man selv kvajer sig og glemmer at benytte et værdibevis - er bare perfekt.
Kan kun anbefale Downtown.

Hej Anne

Mange tak for din gode feedback. Vi sætter stor pris på din anbefaling og er rigtig glade for at høre om dine gode oplevelser med vores betingelser, koncept og service. :)

God for de glemsomme

Det vil være velkendt for de fleste, at der findes flere tjenester som kommer med tilsvarende tilbud som Downtown. Hvis du høre til den type der af og til glemmer at der er noget der hedder en udløbsdato, så glem blot de andre tjenester! De giver slet ikke de samme muligheder for at få krediteret dine penge. Pengene er ganske enkelt tabt, eller i bedste fald kan du måske lave en forringet aftale med den du har købt tilbudet til.
Hos Downtown får du mulighed for at benytte beløbet igen, exclusiv en afgift, hvilket dog er at foretrække frem for helt at miste beløbet. Så efter flere års erfaringer, har jeg droppet de andre udbydere.

Hej Mogens

Tusind tak for de rosende ord.

Jeg er rigtig glad for at du sætter pris på vores handelsbetingelser og vores smarte Downtown-konto. Det er altid godt at man kan få lov at bruge pengene på noget andet godt hvis man ikke har fået anvendt det man købte i første omgang.

Downtown

Har aldrig haft nogle problemer

Altid problemfri handel og dejligt at man kan indløse værdibeviser bare ved at vise kvittering på sin tlf

Hej Micala

Det er bare skønt at høre om dine gode oplevelser med Downtown. :) Tak for din feedback!

Virker upåklageligt

Har handlet flere gange igennem Downtown.dk uden problemer. Generelt er det meget fine beskrivelser der er. Man skal dog lige huske, at læse hele teksten inden man bestiller. Eks. i forbindelse med rejser og lign. Er der fly med? I hvilken periode gælder opholdet m.m.

Hej Kim

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er rigtig glad over at høre om dine problemfri oplevelser med Downtown.dk.

Det er selvfølgelig altid en god idé at læse hele teksten så man ved hvad alle betingelserne er, dog har vi ikke rejser og ophold på så i de tilfælde du tænker på har det måske i stedet drejet sig om køb fra vores søsterside Takeoffer.dk?

Lidt vel griske

Har for nylig købt et ur fra André Belfort igennem downtown, som skulle være nedsat fra over 10000 til kun ca. 2500. Som sådan har jeg fået præcis hvad jeg bestilte - uheldigvis viste det sig bare at "Andre Belfort" er et snydemærke som ikke engang er udsalgsprisen værd. Forretningsmodellen er åbenbart at lave ure der ser pæne ud på billeder, sætte en tårnhøj pris, og leve af at sælge det på udsalg. Man kunne sige at det er min opgave som forbruger at sikre mig at jeg køber ordentlige varer, men jeg var nok så naiv at tro at downtown ikke ville hjælpe andre med at snyde mig. Moralen må være at selvom man handler hos et kendt firma (downtown), så er nogle tilbud for gode til at være sande.

- opdatering:
det endte med at downtown tog uret tilbage og gav mig fuld refusion. så kan man vist ikke bede om bedre service.

Hej Kaare

Jeg er rigtig ked af at høre om din dårlige oplevelse med denne kampagne. Vores marketingskonsulenter og skribenter gør altid meget ud af at undersøge produkter o.lign. inden de bliver sat til salg på vores side.
Vi er på ingen måde interesseret i at snyde nogen, og jeg beklager meget at det er den følelse du har fået her. Vi har dog fået bekræftet fra udbyderen at det ikke er kopi-produkter, men at der er tale om den ægte vare så jeg er ikke helt med på hvor du har de informationer fra. Af samme årsag sendes der også et ægthedsbevis med som altså bekræfter urets autencitet.

Når det er sagt har du jo altid 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget produktet, så hvis du ikke ønsker at beholde uret er du mere end velkommen til at kontakte udbyderen og aftale med dem at du ønsker at returnere uret. Når du har sendt det til dem vil de give os besked så vi kan kreditere dine penge.

Du må meget gerne kontakte vores kundeservice direkte hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer til ovenstående. Du kan sende os en mail på: kundeservice@downtown.dk, eller ringe til os på tlf.: 51 90 14 53.

Nemt og billigt :)

Jeg er kæmpe fan af Downtown.

Der er nemt og billigt, og det giver sådan en god mulighed for at prøve noget andet end det man plejer :)

Giver mine varmeste anbefaling :)

Hej Christina

Det er bare skønt at høre fra en kæmpefan :)

Vi elsker at tilbyde dig gode muligheder for at prøve nye ting, og takker mange gange for din anbefaling - den varmer!

gode deals og betingelser

Jeg har købt mange ting og wellness-dels hos downtwn.dk. Kun få gange er jeg blevet skuffet over en omgang massage eller ansigtsbehandling. God hjemmeside!

Hej Hanne

Mange tak for din gode anmeldelse og rosende ord, dem sætter vi stor pris på!

Griske og ufleksible

Jeg har købt et værdibevis hos Downtown - og i min halv hektiske hverdag (som mange andre), har jeg overset udløbsdatoen, som var d. 1. februar.
Jeg henvender mig d. 4. februar for at høre om evt, muligheder og det viser sig, at der ingen mulighed for at benytte værdibeviset og at Downtown ser sig ret til at beholde mine penge på en "Downtown konto".
Så kan jeg have mine penge tilgode hos dem, til jeg finder noget andet + at de lige hapser 50 kr for at håndtere denne "service".

Det kunne være i både min, virksomheden som valgte at bruge Downtown + Downtowns interesse, at jeg kunne indløse det værdibevis som jeg har betalt for.
Nu taler vi ikke om 4 måneders overskridelse - Men 4 dage!!!
Megen til griskhed og ufleksibel forretning, skal man lede længe efter.
ÆV!

Hej Christina

Jeg er rigtig ked af at høre om din dårlige oplevelse.

Det er desværre ikke muligt at bruge et værdibevis efter det er udløbet.

Man har altid 14 dages fortrydelsesret fra købsdatoen på køb foretaget hos os. Når de 14 dage er gået er der ikke andre muligheder end at få pengene krediteret til sin Downtown-konto jf. vores handelsbetingelser.
På denne måde mister du ikke dine penge, men har dem stående hos os som et slags tilgodebevis.

Det er således ikke helt korrekt at denne ret kun var overskredet med 4 dage. Din 14 dages fortrydelsesret udløb helt tilbage i midten af oktober, og herefter har du altså kun mulighed for at få krediteret beløbet til din Downtown-konto.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt hvis du ikke har været opmærksom på dette ved købet, men vi kan desværre ikke hjælpe dig på anden måde i denne specifikke sag, når det er så længe siden din fortrydelsesret udløb.

Du må endelig kontakte vores kundeservice igen hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer

Downtown

Altid hurtig og god betjening.

Har brugt Downtown i mange år, og har altid fået en god betjening, også hvad refundering angår. Ingen problemer her

Hej Lis

Hvor er det bare dejligt at høre om din problemfrie oplevelse af Downtown gennem årene. Vi er super glade for at du sætter pris på vores hurtige betjening.

super

Kan kun anbefale -- gode tilbud og går noget galt så penge retur uden problem.

Hej Jens

Mange tak for din fine anmeldelse og anbefaling, den sætter vi stor pris på.

Den "half-off" med bedst kvalitet

De deals Downtown tilbyder er alle af god kvalitet. Jeg har kun gode erfaringer. Og får jeg ikke indløst mit gavebevis, får jeg pengene retur. Anbefalelsesværdigt - helt klart!

Hej Rikke

Tusind tak for din anbefaling!

Vi er super glade for at høre om dine gode oplevelser med vores deals og service.

Downtown

Altid nemt og godt at bruge downtown.

Downtown er godt til både mad, gaver og sjove oplevelser.

Hej Jane

Ih hvor skønt med roser, dem sætter vi stor pris på!

Mange dejlige oplevelser.

Som pensionister har vi fået en masse gode oplevelser til en overkommelig pris.
Vi er især glade for de mange gode frokosttilbud.

Hej Annette

Mange tak for din fine anmeldelse. Det er dejligt at høre om jeres positive oplevelser med vores tilbud og priser.

Downtown DK ApS Details

kultur

Visit Downtown DK ApS

Call us on: 51901453
We live here: Trommesalen 5 1.
1614 København V