DPD reviews

DPD reviews

3.2

super service og hurtig levering

man skal huske og rose når det går godt jeg har fået mange pakker i gennem her fra tyskland. og har aldrig haft problemer :-)

Svindel på HØJT plan!

Synes det er for lamt at man som kunde BETALER for LEVERING og at de så bare påstår man ikke er hjemme, men jeg er hjemmegående så sjovt nok var jeg hjemme alle dage, L*RTEFIRMA!!!
Handler ALDRIG med sådan nogle uprofessionelle igen!

2 dages levering bliver til 5

Som det ser ud nu, har jeg tidligst min pakke i overmorgen. At leveringstiden bliver mere end dobbelt så lang som lovet, er ikke acceptabelt.

Spildte en dag på at vente på en pakke der ikke kom

Fik, som andre der har lavet anmeldelser herinde, et track-and-trace nummer der viste, at min pakke ville blive sendt ud denne morgen. Sad derfor og ventede på pakken derhjemme hele dagen, så jeg var sikker på at få den.
Efter at ha' tjekket postkassen og track-and-trace flere gange, skifter informationen så pludselig kl 17:30 (ca.), til at buddet skulle ha' været her lidt i 12, og at de ikke kunne aflevere pakken der, så den nu var returneret til centralen.
Ringer derefter til deres nummer og bliver stillet om til 20 min. dejlig ventemusik hos Postdanmark, indtil jeg får en kundemedarbejder i røret, der fortæller mig at det ser ud som om pakken skulle være sendt til et posthus nu (?), og at jeg højst sandsynligt får en seddel til afhentning i morgen.
Utrolig dårlig og utroværdig service.

Alt for dårlig.... Kender folk der har prøvet det samme..

En ven og mig bestillede nogle ting.. Vi fik at vide at det ville tag 2-4 dage..
Og det passede, slet ingen problem med hjemmeside, fordi vi bestillede Mandag 24-02-2014 men problemet er hos DPD.. Jeg kiggede på DPD's track and trace og der stod at min pakke var sendt afsted fra Kolding den 27-02-2014 Kl 03:30. Da jeg kommer hjem var de ikke kommet med pakken i nu og har vært hjemme side kl 14:30 .. Sener på aften var jeg igen på DPD's track and trace og der stod at de har prøvet at aflevere men det mislykkedes,. Og det passer bare ikke , der ingen der har ringet eller banket på min dør.. I morgen ringer jeg til dem og de skal nok for sige en skidballe..

7 dages leveringstid !!!!!

Bestilte mine varer fra Zoo-Plus i Tyskland d. 29/1-14 pakket og afsendt d. 30/1-24.

Herefter gik der lidt spåner i det hele - så at sige - efter en lang vej herop landede den ude i Aalborg Øst - derude blev den indlæst 2 gange med en dags mellerum ???

Den 7 dag kl. 13.43 ankom post Danmark med den her til min dør - for lang ekspeditions tid, som kommer både til at give Zoo-Plus samt post Danmark en negativ omtale og bedømning - på den måde at forstå at de leverandører som der skal transportere deres varer åbenbart ikke er kvalificerede nok eller har seriøs rod i logistikken - men ændrer ikke jeg handler ved Zoo-Plus - vil nok hvis muligt vælge anden transportform......

Super!

Endnu hurtigere end forventet og virkelig sød postmand, der smilende leverede min pakke trods snestorm :) Tak!

Forvirring og forsinkelse

Hvis jeg tjekker pakkenummeret på DPDs side står der bare "Shipment data transmitted" under land, post nummer, rute.
Da vi så ringede til DPD for at hører hvad det betød, kunne manden vi talte med først ikke finde ud af at skrive tallene rigtigt, det tog ham tre forsøg. Derefter var det eneste han kunne sige "den er ikke i Danmark endnu" hvilket vi jo selvfølgelig er klar over eftersom den først er blevet sendt fra tyskland i dag, og der ikke er blevet skrevet andre byer den har været i.
Efter hvornår vi hart bestilt det der er i pakken (fra zooplus) skulle vi gerne have det i morgen, men det har vi vidst ikke med den fart DPD har på...

Endnu en dårlig oplevelse!

Jeg venter en pakke fra England, hvor jeg har betalt ekstra fragtomkostninger for at få leveret inden 5 dage. Forventet leveringsdato var d. 8/1-2014. Pakken var "out for delivery" i går, men fragtpersonen kom aldrig på min adresse! Idag har jeg forsøgt at kontakte DPD/postdanmark uden held, blev endda smidt af linien efter 15 minutter med den latterlige ventemusik!
Det er 3. gang jeg har denne dårlige oplevelse med DPD! Det er virkelig frustrende at det skal være sådan et stort arbejde at få leveret nogle varer man har betalt for!
Lortefirma!

Utrolig Dårligt

Efter DPD har indgået aftale med Post Danmark omkring omdeling af pakker har vi ikke oplevet andet end problemer som Erhvervskunde.
Vi kan ikke regne med at få leveret fra vores leverandøre til tiden, og så forsinkes de leveringer vi skal foretage til vores kunder, som så giver utilfredshed ...
Simpelthen ringe ..
Fashion Group.

Bare uacceptabelt

Bestilte den 27. december fra zooplus.dk og har stadigvæk ikke modtaget min pakke.

D. 30. december kunne jeg se på track and trace at pakken var til noget der hedder konsolidering. Da jeg ikke ved hvad udtrykker dækker over, valgte jeg at søge på det på nettet, men uden held.
Pakken ligger i 3 dage stille til konsolidering i tyskland og jeg vælger at skrive en mail for at spørge om hvad konsolidering er og i dag får jeg så svaret:

"Hej Maja
Tak for din mail.
Jeg håber du har modtaget dine pakker.
Jeg vil meget gerne undersøge sagen, men mangler oplysninger om pakkernes stregkodenummere."
Mvh (vil ikke angive et navn)

Det var ikke det jeg spurgte om.
Pakken er endelig kommet videre fra tyskland af.
Ifølge track and trace skulle den komme i dag, men nu er klokken så mange at det tror jeg ikke kommer til at ske.

God service og hurtig fremme

Super tilfreds, kom med pakkebudet skulle komme den 6/1 men kom i dag det er perfekt service.

Perfekt!

Jeg må virkelig indrømme, jeg var noget skeptisk og bange for at min pakke hverken skulle komme, og der ville ske det værste - nemlig at jeg ikke ville få den hjem til nytår, selvom DPD havde skrevet en forventet leveringsdato, da jeg sad og læste om alle de VILDT dårlige oplevelser med dette firma.

Men det hele er gået over ALLE forventninger! Jeg bestilte min kjole fra ASOS d. 17. December MED expresslevering, da det var den eneste mulighed, når jeg bestilte så sent. Der stod så, at den ville forventes at blive leveret d. 23. December.
I dag er det d. 21. December, og jeg har lige modtaget min pakke (altså før tid en forventet), som var i helt perfekt stand, og den blev leveret af den sødeste Post Danmark ansat. Lige siden jeg har bestilt pakken, har jeg kunne følge den hele vejen fra England af, på DPD tracking side, og det har hjulpet mig MEGET igennem min nervøsitet. Det hele har faktisk været perfekt. Men det kan jo også godt være jeg har været heldig? Hvem ved? Men min oplevelse har i hvert fald været over alle forventninger, og ikke mindst perfekt.

De negative anmeldelser vil jeg ikke lytte til mere, men bare tage brug af mine egne oplevelser - måske skulle nogle af jer også det ;-)

Ufattelig dårlig service!

Havde bestilt en pakke fra England, og betalt for express levering, da det hastede med at modtage varen. Jeg fik at vide at pakken ville være fremme onsdag d.4 december eller torsdag d.5 december. Jeg sad hjemme begge dage, men der kom intet. Havde heldigvis fri i dag (fredag d.6 december), så hvis de kom forbi, så var jeg der til at modtage pakken. Nu tjekker jeg så "Track & Trace" på pakken, og det viser sig, at de har "været her", men kunne ikke levere pakken, da ingen var hjemme. Det er jeg komplet uforstående overfor, da jeg har været hjemme hele dagen, og nærmest siddet standby for at modtage den pakke. Jeg bruger aldrig DPD igen. Det er simpelthen en ufattelig dårlig service..

3 ud af 4 pakker kom i ordentlig tid.

Forsendelsen var på 4 hjul med dæk, sendt fra Tyskland, med særskilte pakkenumre. Desværre lykkedes det kun for Post Danmark at sende de 3 hjul til Århus, det 4. endte i Ålborg på en fredag, og blev ved telefonisk henvendelse lovet til om mandagen.
Ved søgning med track and trace nummeret stod der også hele eftermiddan at det ville blive leveret mellem kl. 14 og 21.
Det blev det så heller ikke og efter endnu en telefonisk henvendelse blev det lovet i løbet af tirsdagen. Det ankom lidt i 7 om aftenen, 4 dage efter de 3 andre hjul, altså krævede det nogen hjemme i 3 hele dage for at modtage pakkerne. Det er ikke godt nok !

Perfekt :)

Havde bestilt nogle ting, som skulle leveres af DPD. Jeg tjekkede trustpilot og blev helt nervøs da jeg så alle de dårlige anmeldelser. Men det hele forløb som det skulle :) så jeg er helt tilfreds og hurtig levering.

Hvis det var muligt gav jeg 0 stjerner!

DPD er et meget useriøst og uprofessionelt firma. Jeg vil på det kraftigste anbefale at man vælger et andet firma til levering af pakker. Jeg har nu 2 gange prøvet at sidde hjemme en hel dage og vente forgæves på en pakke, der senere går ind som "forsøgt afleveret". Og jeg har også prøvet at de satte pakken ude på gaden! Jeg bor på Amager, i en lejlighed på 3 sal, og den blev seriøst sat UDE PÅ FORTOVET. DPD har ingen service og burde dybest set skamme sig! Jeg har faktisk INTET godt at sige om dette firma.

Perfekt service

Jeg er godt tilfreds med services, fantastisk postmand , pakken hurtig fremme og lige i hånden

Pakken burde være ankommet for 3 dage siden.

Der er grænser for, hvor lang tid man gider vente i telefonen. Vil påstå, at det er umuligt at kontakt med DPD Tracking pr. telefon.
Man kan åbenbart heller ikke tjatte med dem

Overraskende godt!

Fik bestilt et par Hunter støvler fra surfdome.com og ventede spændt på pakken. Kunne jo følge med på track and trace hvor langt pakken var osv. Men blev dog godt nok nervøs efter at have læst alle anmeldelserne herinde og blev helt bange for om det også ville ske for min lille pakke. Heldigvis ser det ud til at DPD har fået styr på det hele og fik min pakke en dag før forventet levering. Så der var ingen grund til panik =)

Is DPD your company?

www.dpd.dk Details

DPD Dynamic Parcel Distribution GmbH & Co. KG is one of the leading provider of parcel services in Europe with a unique, high-capacity transport network with more than 500 DPD depots in more than 30 countries.

Visit DPD