DR Adams reviews

DR Adams reviews

8.8

Meget tilfreds!

Bestilte sko om torsdagen, de var leveret til min arbejdsplads mandag. Super hurtig betjening. At der så var lagt et lille håndskrevet postkort og en bærepose til æsken med, var bare mega god service. Jeg vil helt sikkert anbefale butikken til andre, og det er ikke sidste gang jeg handler der!

Fantastisk! Super pris og hurtig levering!

Tak for god pris, levering dagen efter og silkepapir omkring varerne. Rart at der vises overskud. Intet at sætte en finger på. På gensyn snarest....!

Super oplevelse

Super god service. Varen kom hurtigt og gennem ventetiden fik jeg opdatering fra Post Danmark, hvor langt pakken var noget. Der er ikke en finger og sætte, der var endda sat en personlig hilsen på pakken. Alt i alt en god oplevelse.

Super og personlig kundeservice

Havde ikke fået T&T nr. ved en fejl, så ringede til dr. Adams og de hjalp mig på ingen tid. Meget sød og venlig pige i telefonen.
Da pakken kom frem lå der håndskrevet julehilsen fra medarbejderen.
En sjælden positiv oplevelse :)

Enestående!

Bestilte en gave hos Dr. Adams til min kæreste, der gik 1 dag, og varen var sendt afsted!

Da jeg åbnede posen blev jeg yderst overrasket, havde ikke skrevet at det var en gave, men fordi jeg er en dreng havde de aligevel pakket den nydeligt ind! Ydermere havde de været så søde at skrive et personligt kort i hånden, med ønske om at gaven ville falde i god jord, intet mindre en fantastisk oplevelse at handle hos Dr. Adams, det er ikke sidste gang!

Kan kun give mine stærkeste anbefalinger her fra!

Dejlig butik med super service og godt udvalg

Har gennem mange år købt tøj hos Dr. Adams.

Deres tøj er fabelagtigt lækkert og i god kvalitet. Sæson efter sæson formår de at have købt spændende kollektioner hjem med både nye og klassiske ting som man bare må eje.

Det er skønt at de fører mærker der ikke kan købes overalt.

Servicen er helt i top. Man bliver altid mødt med hjælpsomhed og et smil.

Jeg vil klart give Dr. Adams min bedste anbefaling og en stor tak for at have reddet mig fra ud af mange tøjkriser.

Kanon service!

Fik et par Marc Jacobs øreringe af min kæreste i gave. Da jeg modtog dem var den ene "pin" desværre bøjet og noget af guldet var gået af. Selvom byttefristen var overskredet, kontaktede jeg Dr-Adams vdr. min reklamation, og uden noget som helst bøvl, fik jeg tilbudt et par nye :-) Sendte de andre retur om lørdagen, og havde allerede de nye om tirsdagen - KANON SERVICE! :-))

Overordentlig behagelig oplevelse

Fantastisk webshop med lækre lækre mærker, uhyggelig venlige udsalgspriser, meget sød betjening + super hurtig levering. Får mine varmeste anbefalinger.

Fantastisk godt!

Jeg har netop købt og modtaget et Marc By Marc Jacobs cover til iphone 3gs- og jeg er mere end tilfreds!

Ud over den hurtige levering og en flot vare, fik jeg et personligt kort med i pakken, hvor der blev takket for en fin handel - Dét kalder jeg god service!

Jeg vil også gerne takke

Kun ++++++ herfra.

Rigtig fin webshop med lækre varer

Venlig kundeservice og lynhurtig levering - jeg havde varen dagen efter bestilling

Vil absolut gerne handle hos dr. adams igen en anden gang :-)

Is DR Adams your company?

dr-adams.dk Details

Visit DR Adams