DR reviews

DR reviews

Very low
1.2

Spild af penge at slæbe børn (9år) på: Rundvisning Det' for børn! - Enkelt. - Brug dine sparepenge på noget bedre !!!

Til denne rundvisning for børn mellem 5-10 år købte jeg billetter til for som bedsteforældre til 2 børnebørn sammen at opleve DR Byen.
Jeg betalte i alt: 321,39 DKK for 1 voksen og 2 børn, og det var bestemt ikke pengene værd i lørdags den 22/02/2014.
Der var så at sige kun tomme studier / lokaler vi gik rundt i ca. 5 kvarter.
Der var slet ikke noget i første halvdel som fangede børnene, de var flere gange parat til at forlade 'selskabet' / bygningen, men det kunne ikke lade sig gøre da man ikke selv kunne/måtte finde ud.
Det mest 'levende' studie var et Radio studie. Men hvilke børn hører snart radio i dag ???
På intet tidspunkt så vi/oplevede hvordan et rigtig kamera, ej heller at det kunne køre frem og tilbage, samt de stole hvor man fx sad i til optagelse af et Ramasjang program el.
Vi så slet ikke et rigtig kamera i funktion.
Håber virkelig at det bare var os som var uheldig med guiden den dag og alle de tomme rum. Hvis der ikke foregår noget 'live' om lørdagen så skulle der slet ikke være solgt billetter.
ØV øv øv. ingen stjerne til DR.

FØJ!

Vil ikke engang spilde min tid på at skrive en lang tekst om den usædvanlig dårlige behandling, DR har givet mig. Uden tvivl den værste virksomhed, jeg har kendskab til!

Betaler ikke får et produkt jeg ikke har købt :)

Har ikke bestilt et abonnement til jeres service...

**** for alle pengene

I sender jo ikke andet end kedelige gamle krimier dagen lang, hvor Barnaby da bare er lidt interessant, en gang imellem.. Det eneste interessante i generelt sender, er jo Xfactor, men det virker som om det bliver kortere og kortere hvert år, er i virkelig sådan nogle nasserøve? Send dog noget ordentligt, så jeres pis faktisk er værd at betale så meget i licens for.

DR licens.....

Fjern den latterlige licens..................

Elendigt

Tvang og tyveri andet..

Tvang og dårlig kvalitet

Ikke nok med at det er elendigt fjernsyn (95% ihvertfald, på alle deres kanaler) og at jeg aldrig hører radio eller besøger deres hjemmeside - Er jeg alligevel tvunget til at betale mere end jeg betaler for min TV udbyders pakke tilbud, med en del andre kanaler, fx TV 2 og TV 3 som slår Dr til hver en tid.
En kammerat fortalte mig at han fik besøg af licens manden kl. 21-22 om aftenen, hvorefter min kammerat åbnede døren vadede licensmanden bare ind i hans stue 'for at checke' uden at være blevet inviteret ind. Min kammerat begyndte at råbe og skrige og var tæt på at slå manden ned. En overbo hørte larmen og kom ned, efter få sekunder opfattede han også situation og begyndte at råbe af licensmanden. Sikke en idiot som repræsentere et idiot firma.

Total ubrugeligt, og usmageligt Noller-tv.

Hvorfor skal vi betale for de ubrugelige programer som X-factor og lignende inkompetente ekskrementudsendelser. Samtlige nyheder de udsender hos DR kan findes gratis på nettet.

Stop snakken

Ti dog stille under åbningen af OL. Vi går glip af al musik og stemning. Kommentarene er fuldstendig overflødige og uinterresente

DR.Nu Uduelig

Jeg har gentagne gange oplevet at mens jeg ser en udsendelse bliver den afbrudt med en fejlmeddelelse....

Temmelig overvurderet

Eftersom jeg nu har betalt rigtig mange penge gennem årene, for en ydelse som jeg STADIG ikke har nogen gavn af, vil jeg gerne firtages for flere af DR's "ydelser". Men.. Nå nej.. Det kan man jo ikke......................... I siger bare til når næste regning skal betales ikke?

Tvang!

Kan ikke tage et firma seriøst når man i 2014 finder det nødvendigt at tvinge licens ned over hovedet på folk for at kunne overleve. Det er konkurrenceforvridende og dybt dybt umoralsk! Hvis ikke de kan overleve på samme vilkår som andre kanal udbydere, så lad (D)DR dø i fred. Darwin's law!!!

Igen-Igen-Igen

Det krone øre mæssige vil jeg ikke komme ind på her-det er jo folketinget der har fået det blændende indfald ! Det smager godtnok meget af østblok i de gode gamle dage,men det er vel også rimeligt i tråd med den generelle overbevisning i tv-byen?
Nu fylder jeg godt nok 51 i år,meen så ringe er hukommelsen heller ikke,at jeg behøver den samme udsendelse 3 gange inden for det samme døgn!
Ka´ godt lide det der lille "gensyn med fjernsyn" i hjørnet af DR-K - det kunne de sgu roligt skrive på alle kanaler.Det værste er næsten,at alt er digitalt lagret og stort set uopslideligt!Gad vist hvad folk skal betale for et gensyn med "Fede Fauli" om tusind år? Det kan sateme give koldsved!!

Public service bah!

Public service, fint lav én kanal og tag 10 kr. For den om måneden.
Istedet for at skyde alle de penge, som folk har surt tjent på latterlige programmer...

Tvang

Ønsker ikke at betale for noget, som jeg aldrig bruger.

Licens er tyveri

Hvordan kan et firma kræve penge fra befolkningen fordi de har muligheden for at benytte et produkt, min ikke ønsker at benytte det.

Afskaf den licens NU!

Hvad kan jeg bruge det til?!

Seriøst man! Jeg betaler for en freaking DR licens som jeg ikke bruger til en FIRETRUCK. Godt nok har jeg både TV, PC, Tablet og Smartphone der kan gå på nettet og se nogle af de såkaldte FANTASTISKE PROGRAMMER som DR har at tilbyde!!! Jeg får jo heller ikke tvunget NETFLIX og VIAPLAY ned i halsen fordi de har et enormt udvalg af film og serier! Helt ærligt, jeg ser ALDRIG tv. Jeg ser ALDRIG nyheder. Mine nyheder får jeg på GRATISAVISERPÅNETTET for pokker da! Viaplay og Netflix dækker mine behov! Film, serier og dokumentare! BUM BUM BUM! Jeg skal sgu da ikke pålægges til at se deres efterladningsskaber?? Bare fordi du eger noget er det ikke ens betydende med at du skal bruge det til noget specifikt den lige kan. Eks: Bare fordi du ejer et gevær SKAL DU IKKE PLØKKE FOLK NED FORDI ET KORRUPT BÆ FIRMA VIL HAVE AT DU SKAL BRUGE DEN TIL DET! Nej! Du vil gå på jagt med det gevær. Skyde dyr, måske går du til skydning og øver dig. Måske træner du dig og til en zombie apocalypse, men nej, du skyder ikke random folk! Det gør du ikke!

Tvang

Behøver jeg overhovedet skrive noget? Tror de andre anmeldelser fortæller det hele!
Men ikke nok med det, så viser de så ligegyldige ting? Altså, man skal da godt nok være 85, senil, halvblind og døv for at synes deres programmer er bare lidt spændende. DR kunne ikke blive mere intetsigende.

Noller :P

Urimeligt at der er tvangsbetaling for noget man ikke ønsker at benytte!

dr Details

Visit DR