DR1 reviews

DR1 reviews

5.7

Lidt Malurt i Bægeret ...

Jeg er meget glad for DR1 ...
MEN, Natur-udsendelser med underlægnings-musik har jeg ikke lyst til se !!!.
Musikken er ødelæggende for udsendelsen !

SÅ FJERN DET VENLIGST !.

m.v.h.
Hans Zilmer

større udvalg af kanaler

fin sendeflade, dog kunne der godt ønskes et større udvalg af kanaler.
Hilsen Sarah

DR er guld

Jeg betaler min licens med glæde.
Og nyder at se tv og høre alle de gode radio programmer i løbet af dagen når jeg er på arb m.v.h PETER

Meget lavt – uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling

Meget lavt – uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling

uploade de man skal se så går den i stå hele tiden uden svar på hvornår dette er løst

langt ude man skal betale for sådan noget når man så ringer derind og hører hvornår det kommer til at virke får man en der ikke har styr på en pind og svare sådan her vi ved ikke rigtigt hvornår det kommer til at virke rigtigt igen men de sagde der var fejl. men intet står på deres hjemmeside med dette og sådan noget møg betaler alle folk til og de er næsten nede sådan ca 10 dage om måneden hvor det kører af møg. og går i stå hele tiden. drop jeres licens og bort skaf det møg så vi selv kan bestemme det er bare en stad kasse de putter pengene ned i uden de gør noget bedre så drop alt med dr1 mit råd til jer

medielicens

Afskaf medielicens: jeg bruger aldrig DR's kanaler, men er alligevel automatisk tilmeldt medielicens. Jeg syntes folk skal have mulighed for selv at bestemme om de vil bruge penge på det eller ej.

Fjern licens

send reklamer i stedet

Synes det for dårligt vi skal betale af ikke egen vilje.

Det for dårlig man er pålagt at betale mod ens egen vilje

Har ikke set dansk tv, selvom vi har fjernsyn - Bliver brugt til computeren.

Opkrævning af 'medialicens' grænser til bedrageri.

Dansk fjernsyn er plaget af dårlige programmer, og hvis der er noget man gerne vil se - Så skal man være til stede ved fjernsynet på det tidspunkt DR har valgt at sende det, i stedet for at lade brugerne vælger hvad de vil se, og på hvilket tidspunkt.

Alt i alt er DR dårligt gennemført, mest på grund af hele deres net er opbygget omkring at alle skal se samme program på samme tidspunkt + deres genudsendelser og de flere år gamle film de sender.

DR rammer folk med internet forbindelse med licens, og bruger undskyldningen at man kan se TV fra internettet - Mange danskere har en hjemmeside, skulle de så også begynde at kræve penge fra den danske befolkning, fordi at de har adgang til deres hjemmeside? Nej vel?

Eneste gode ting ved DR er:

SO EIN DING!! :)

Men fjern nu lige den DR licens.

de sender so ein ding :D

SoEinDing erdet bedste prg. EVER!

Det eneste gode ved den er

Det eneste gode ved den er 'So ein ding'

Is DR1 your company?

Visit DR1