Dragestedet reviews

Dragestedet reviews

9.4

God vejledning og hurtig forsendelse

God vejledning og hurtig forsendelse, alt som det skulle være, vender helt sikkert tilbage. :-)

Super god handel

Dejligt web site uden for meget marketingshejs - og især uden at være overklistret med facebook gejl. :-)
Bestilte en stor drage til sønnike - stor nok til at den kan flyve væk med ham. :-o Det er helt sikkert at farmand også er nødt til at teste den.
Dragen kom som lovet indenfor 2 dage efter min bestilling.
Ingen problemer overhovedet.
Kan anbefales.

Har lavet flere bestillinger. Altid tilfreds

Har købt op til flere stykker legetøj til familien og det har altid været af topkvalitet og til en god pris. Takker!

Kvalitet og service i topform!

Det er nok Danmarks grimmeste hjemmeside, men også den letteste at navigere rundt på. God info om produkterne, specifikationer osv. er i orden. Det er prisen også.

Jeg bestilte varen i går og har modtaget den i dag. Sådan Dragestedet!
Glad kunde, der helt bestemt vil anbefale alle dette sted og selv handler derinde igen.

Personlig service og vejledning - og mulighed for afhentning

Min datter skulle investere i sin første diabolo...og vi havde brug for hjælp til købet. Vi fik rigtig god hjælp til købet og er blevet "godt kørende". Og så er det skønt at kunne hente varerne på adressen, når nu man bor i lokalområdet....

Ros;)

God service og lyn-levering

God kvalitet og højt service niveau

Jeg har af flere omgange købt vare hos Dragestedet.dk.

Jeg har købt en trainerkite samt fix line til kite landboarding, og hver gang har jeg oplevet et højt serviceniveau og varerne er blevet leveret uden problemer.

Sitet er nemt at navigere rundt i og varebestillingen foregår nemt og sikkert.

Kan klart anbefale sitet til andre.

Super service og hurtig levering

Emil på 9 år skulle lave opvisning med sin Diabolo for hele skolen. 4 dage før gik den i stykker. Jeg bestilte en ny Diabolo og Dragestedet sørgede for, at den kom dagen efter med en ekstra flot snor, der passede til Diaboloen.

Den ødelagte Diabolo tog vi et billede af og sendte til Dragestedet, som med det samme sendte den nødvendige reservedel og brugsanvisning for, hvordan den skulle repareres - Fantastisk service :-)

Hilsen Helle

Super hurtig og god serive

Har fået rigtig god service i forbindelse med bytning af en Diabolo, som min søn fik i julegave. Den nye vare blev afsendt med det samme og pengene for den returnerede er sat på min konto uden problemer.

Smart med mulighed for både at kunne købe et færdigt diabolo-sæt. men også muligheden for selv at vælge mellem forskellige prisklasser i både diabolo, stænger, tilbehør mm.

Og så er det rigtig smart med muligheden for at chatte med en medarbejder vedr varetyper, køb, bytning mm.

Kunden i fokus - super service

Vi købte en sommerfugl-drage og kunne ikke helt finde ud af at samle den....Dragestedet sendte billeder til os, gav vejledninger og endte med at sende os en ny drage.......super service til trods for, at vi er nogle fjumrehoveder. En glad kunde vender altid tilbage :-)

Dragestedet - Diablo

Super service og vejledning - Tusinde tak. Trine

Exellent butik og service.

Har nu købt min foil nr 2 ved Dragestedet og der er kun positivt at sige om butikken og den service der ydes.
Havde som nr 2 drage set mig lun på en model som desværre var i restordre.
En chat med ejeren via hjemmesiden godtgjorde at i løbet af ca 5 min. kom beskeden om , at den kunne være der 1 til 2 dage efter.
Se DET kalder jeg god og hurtig service.
Vil ikke tøve et sekund med at handle der igen eller anbefale butikken til både nybegyndere og mere øvede.
Keep up the good work.

Rigtig god service!!

Købte en Paraflex 3.1 efter en del rådgivning og hjælp fra Dragestedet og det kan simpelthen ikke blive bedre. Dag til dag levering og en yderst kompetent og venlig dialog.Vil uden tvivl handle der igen og anbefale stedet til andre. Billederne er taget knap 20 timer efter, at jeg bestilte Paraflex'en..:-D

Lige i øjet!

Bevares, ikke det billigste, men det ophæves af god service - herunder fantastisk,stabil, leverance

God Service!

Jeg kan kun anbefale dragestedet. Efter jeg havde bestilt min drage kom den et par dage efter - som lovet.
Desværre var der en produktionsfejl på min line, som dragestedet ikke kunne være bekendt med. Da jeg havde gjort opmærksom på fejlen via mail, sendte de en ny line uden beregning.
Kan kun sige positive ting om dragestedet.dk

DIABOLO-HEAVEN

Dette er en fuldstændig genial netbutik, som jeg kun vil anbfale til andre. Jeg har nu bestilt fra Dragestedet.dk 2 gange, og der har været lynhurtig afsendelse,på en til to hveerdage, som de lover. * * * * *

Også kun ros herfra

Det eneste der trækker ned for mit vedkomne er, at jeg bor i København og butikken ligger i Århus, så det godt kan tage en del tid at få det bestilte. Men super rådgivning omkring produkter og ærlighed over forventet holdbarhed. Ku være sjovt hvis man kunne ligge sin egen video op. Sidte weekend i Kløvermarken med min "Sharky" resulterede i mange timers sjov og en ganske underholdende video som jeg gerne ville dele med andre, uden at det skulle lægges ud på Tuben. Tommel op til Dragestedet.dk..

Jeg ønsker alle god vind

Clao

Utrolig god kundeservice

Min søn startede med at købe en diablo som han ikke var glad for, så sendte vi den retur og bestilte en ny med det samme. For det første kom begge diabloer meget hurtigt og da vi returnerede den første svarede de meget hurtigt tilbage om jeg ville have det krediteret eller noget andet istedet for.. Og det skal lige siges at min søn blev meget glad for den anden vi bestilte den passede bedre til ham.. Super kundeservice og hurtig levering.. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler med dem.

Super fantastisk service

Jeg har købt en diabolo hos dragestedet.dk og fik den mest fantastiske service. Jeg spurgte til hvilke type jeg skulle vælge og kort efter fik jeg en mail med et telefonnr. hvor jeg kunne kontakte firmaet. Da jeg skulle bruge diaboloen til gave og for at være sikker på at have den til dagen. Fik jeg endda aftalt at jeg kunne hente den privat da vedkommende boede tæt på mig. Det er da service langt ud over det sædvanlige -) Jeg kan varmt anbefale dragestedet.dk.

Super god og hurtig service.

Bestilte en diabolo til en gave og havde i den forbindelse et spørgsmål. Jeg fik hurtigt svar via mail. Ydermere gjorde han mig opmærksom på, at der ikke var stave med, hvad jeg ikke havde bemærket. (desværre nåede jeg ikke at se mailen inden afsendelsen), men fik den eftersendt med reduceret afsendelse omkostninger. (kunne sendes som alm. maxibrev.) Bestemt en høflig og retfærdig betjening. "Dragestedet.dk" kan jag bestemt anbefale til andre.

Dragestedet.dk er blandt Danmarks førende shops indenfor kites. Du finder et bredt udvalg af kvalitetsprodukter til konkurrencedygtige priser.

Visit Dragestedet

We live here: Denmark