Dreamchild reviews

Dreamchild reviews

7.1

Hurtig lervering.

Varere var som forventet ok hjemmeside.

Lille butik men fin service

Vi fik noget børnetøj købt i deres fysiske butik til jul. Vi ville gerne bytte dette tøj, og butikken indvilligede uden problemer i, at vi sendte tøjet retur med posten. Derefter købte vi noget andet på deres webside, og refusion af differencen var uden problemer.
Selve web-butikken er ikke jordens mest fancy, men det fungerer og udvalget er ok, med priser som også er konkurrencedygtige.

Is Dreamchild your company?

Dreamchild Details

OnLine Salg af babyudstyr. Kæmpe Udvalg. Hurtig levering og 1. klasses service. Salg af mærkevarer bl.a. AMEERA Babiage Baby C Bjôrkvin BombiBitt Celebrity Babe Cottonfield Dåbskjole Dobbelt sløjfe Fixoni Grunt Iplay Jackpot Joha Kiba Levi´s Licht Maybee Me Too Melton Mikk-line MOLO nada Nørgaard Madsen Petipino Pippi Queenz R.e.b.u.s Racing Kids SAY-SO Scanbelt Sømands Tumble´n dry XBOYZ XGIRLZ Baby One, Britax, Carena, Chicco, Nova, BabyBjørn, Basson, Babydan Chicco, Pussycat, Sassy, Basson, Fisher-Price, Disney ,Maki, Micki, Babydan, Tiny Love, Jens Thorn, Carena, Simo, Leander, Avent, Basson, Babybjörn, Pussycat, NUK, Babydan, Joha, Stokke og HandySitt, Basson, Emmaljunga, Babydan, Babybjörn, NUK, Melissa, Basson, Emmaljunga, Brio, Carena, Multiposen, Babydan

Visit Dreamchild