Dreamwatch reviews

Dreamwatch reviews

9.7

100 % TILLID

Tak til Micki. At købe over nettet er en tillidssag. Jeg solgte for et par år siden et Panerai historic, hvilket jeg fortrød. Jeg fandt et Panerai Luminor hos Micki, som stod til 9/10. Efter lidt mailveksling besluttede jeg mig for at købe (bytte) uret. Uret kom dagen efter med posten. Det er 10/10 - simpelthen! Tak til Micki for, at jeg nu har et smukt pam i folden igen. Jeg følger med på Mickis fine hjemmeside. Det har jeg tillid til.

God service og hurtig handel

Når man er interesseret i ure som jeg, så er det klart at man kender Dreamwatch. Jeg handler normalt brugte ure i udlandet på auktioner men jeg var kommet i besiddelse af et helt nyt Rolex som jeg valgte at sælge videre. Jeg skrev til Micki for at høre hvordan og hvorledes, og vi blev hurtigt enig om et fair pris og på 4 dage fra første mail havde jeg sendt uret til ham og modtaget pengene.

Når det gælder ure i denne prisklasse så handler det hele om tillid og profesionalisme, to ting som Micki har. Jeg glæder mig til at handle med dig fremover.

James

god service

Kan varmt anbefale denne butik.
Uret lever helt op til det beskrevne, alle de spørgsmål jeg havde blev grundigt besvaret, handler her helt sikkert igen

100% troværdig :-)

Købte et af mine drømmeure, der var fuldstændig som beskrevet på hjemmesiden.
Byttede et ur ind i handlen og fik en fair pris for det.
Super tilfreds med handlen og kan klart anbefale Micki - det er ikke sidste gang jeg har handlet her :-)

Meget god oplevelse

Hvis blot alle der tilbød sine varer på nettet var som Dream Watch ville der overhovedet ingen betænkeligheder være med denne form for handel.

Jeg har kun godt at sige om Dream Watch, fair pris, kvik service og forsendelse, god dialog med ejeren og varen lever fuldt ud op til det beskrivelse og det tilhørende foto.

Professionel, hurtig og yderst fair!

Vigtigst af alt - man føler sig meget tryg, når man handler hos dreamwatch. Ejeren er meget sympatisk, vidende og fleksibel. Ikke noget med 'varm luft', men ærlighed og meget god service.

Proffesionel behandling

Har handlet ud med Dreamwatch og Micki et par gange, begge gange er der blevet svaret lynhurtigt på mine forespørgsler. Følte mig i sikre hænder hele vejen igennem begge forløb. Fik desuden rigtig skarpe byttepriser for mine gamle ure.
Handler kun ure der fremover

Meget tilfreds

God service, hurtig levering, varen var som beskrevet.
Vil absolut anbefale ham til andre.

Verdensklasse service

Snakke med Micki i Mandags og vi bliv meget hurtig enig om hvordan vi skulle lave en bytter. Uret er som han skrev i mail, der er ikke så meget at sige top service og hurtig levering.

Morten Bekker

Super behandling & Service

Købte et Rolex Rolex Date - Gold Shell, efter at have set det på hjemmesiden & skrevet med Micki. Uret var flottere i "reallife" -> Tak for en god oplevelse/handel. Anders

Helt kanon oplevelse.

Fik et dejligt ur til en super pris. Fik uret reserveret mod depositum uden problemer og resten af handlen gik fuldstændig efter bogen. Fik endda uret leveret gratis da jeg bor i Aarhus.
Kan kun anbefale Dreamwatch.dk til alle der ønsker at få god service og seriøs vejledning.

Super fin og seriøs urhandel

Har både købt, solgt og byttet ure gennem Dreamwatch, alle gange med fuld tilfredshed. Meget seriøst foretagende, der holder deres aftaler.

God service!

Udover fuld tilfredshed under selve købsprocessen, har jeg også fået rigtig god service efterfølgende. Hvis du er i tvivl om noget, så ved man også 100% man ikke skal være bange for at spørge. Kan kun varmt anbefale Dreamwatch!

Stor tilfredshed herfra

Alt i alt en dejlig oplevelse. Jeg tog til Århus og mødtes med ejeren af Dreamwatch på en hyggelig cafe. Jeg var interreseret i 2 forskellige ure og kunne ikke vælge. Efter at have talt med Micki var jeg ikke længere i tvivl. Tak for en go og professionel service.

Perfekt!

Uret jeg købte var beskrevet præcist og med de få ridser det havde. Servicen via email har været i top, man er i helt trygge hænder og uret blev modtaget dagen efter betalingen.
Jeg kan kun give Dreamwatch.dk min allerhøjeste anbefaling!

Meget skuffet....

Købte et "Red Sub" af [navn fjernet] for nogle måneder siden, og gav mit GMT Master 2 i bytte. Vi blev enige om, at jeg skulle give 29.000.- samt mit ur i bytte for hans ur. Valgte selv at køre til Århus med uret, så alt gik ordenligt til. [navn fjernet] fik mit ur med papirerne og boxen til, og han undersøgte det og syntes det var noget slidt i forhold til min beskrivelse. Vi blev så enige om at jeg gav ham 3.000.- ekstra, vi nu var oppe på en byttepris på 32.000.-. Efter en uge skriver han til mig, at det bliver lidt dyrere for ham at få uret ordnet, så han vil gerne have 3000.- mere? Nu hænger det ikke rigtig sammen mere, så efter ca.20 mails fra ham orker jeg ikke mere og vi bliver enige om at lade handlen gå tilbage. Så jeg kører igen til Århus :-( det skal lige siges, at [navn fjernet] ur var uden papirer så jeg fik det verificeret hos [eksternt link fjernet], som ikke kunne lave et ægthedsbevis.
De mente man skulle sende det til Geneve, for at få det verificeret som ægte.... Alt i alt en dårlig oplevelse...

Absolut "good guy" !!

Jeg har handlet flere ure med Micki og kan på det varmeste anbefale ham !

Super duper!

Jeg fik en super god service. Micki var rigtig hurtigt til at svare på mine mails.
Der opstod lidt problemer med Post Danmark, og Micki var super god til at hjælpe mig.
Uret jeg modtog levede 100% op til beskrivelsen. Jeg kan klart anbefale Dreamwatch.dk til andre. Det bliver ikke sidste gang jeg handler hos Dreamwatch.dk.
Tusind Tak!

Kan ikke gøres bedre....bum

En stor tak til Micki for en god dialog og super service.
Jeg fik byttet mit ur til en pris som alle kunne være tilfredse med og fik samtidig handlet mit drømme ur hjem.
Altid hurtig svar på mine til tider mange mails. Leverede til tiden og dybt professionelt.
Jeg var lidt bekymret for om billedet virkelig svarede overens med virkeligheden og kan kun sige at min tvivl blev gjort til skamme.
Micki bliver den 1. jeg henvender mig til næste gang jeg skal handle, bytte eller købe.

Visit Dreamwatch

Call us on: 20777770