Dress For-less reviews

Dress For-less reviews

8.5

Immer wieder gern!

Diesel Jeans bestellt und pünktlich geliefert. So soll es sein.

Good service))

Large range of good prices, fast delivery in Russia.

Perfekt, auch bei Rücksendungen!

Ich habe eine wirklich große Bestellung aus vier einzelnen Lieferung getätigt. Vieles hat nicht gepasst, einige Sachen habe ich aber auch behalten: echte Schnäppchen!

Die anschließenden Rücksendungen wurden ohne großen Verzug bearbeitet und zurückgezahlt. Auch die verwendeten Gutscheine behielten ihre Gültigkeit.

Sehr gut!

Nicht bestellen!

Auf KEINEN Fall bei diesem Shop bestellen!

Ich habe eine Rücksendung getätigt von über 120 Euro, allerdings nie das Geld erhalten.

Es wurde seitens dress-for-less auch erst nach gut 6 Monaten ( und 5 Mails von mir, unteranderem auch via Kontaktformular auf deren Homepage ) dazu Stellung genommen, und hier nur mit den Worten " wenn sie keinen Rücksendebeleg der Post haben, bekommen sie ihr Geld nicht wieder!"

Fazit: Die Waren waren zwar immer Top aber auch nicht übermässig billig, allerdings wenns mal Probleme gibt bleibt jeder auf seinen Problemen sitzen. Support sieht anders aus!

Envie de fringues de marque cliquez sur Dress for Less.

Je suis aller sur site de vente de vêtements de marque et accessoires car j'avais un bon d'achat, j'ai franchi le pas en passant une commande pour des articles Diesel et Adidas originals.
J'y ai trouvé mon bonheur...car je cherche des choses me ressemblant et en essayant de trouver l'unicité.
Un bon suivi de livraison depuis l'Allemagne, une livraison rapide, sans soucis, mes achats étaient bien emballés et correspondaient parfaitement à ce que j'avais choisi
Je suis pleinement satisfait et aucune déception pour ma part, que du plus pour ce site.

hurtig levering

nemt, ingen problemer med at sende retur .har handlet det mange gange

Es geht immer besser...

Guter Outletstore, zumindest wenn man nicht nach den exklusiven Labels sucht. Dennoch eine große Auswahl an Kleidung, die in man nicht Kaufhaus findet und super für Leute die nach Schnäppchen schauen. Auch Reklamationen sind kein Problem. Leider finde ich hat das Angebot etwas nachgelassen, was meinen Geschmack betrifft.

Così così

Ho avuto un paio di esperienze, una soddisfacente, l'altra un po' meno: nel primo caso, prodotto recapitato in tempo e integro, nel secondo il giubbotto aveva la cintura montata al contrario e dunque non utilizzabile. Devo dire che mi hanno rimborsato (con soldi veri, non con un credito da spendere) per un valore pari al 20% di quanto speso, rendendo l'inconvieniente più accettabile...
Tempi di consegna rapidissimi

Ganske enkelt - Perfekt

Købte 2 x Hilfiger Jeans + sko + 2 bælter - om morgenen den 27/12.
Jeans til næsten halv pris af hvad jeg normalt giver.

Alt leveret kl. 9.00 d. 29/12, i rigtige størrelser, fin emballage, og med retursedler og det hele.

At tøjet så også passer i størrelsen, og er rigtig lækkert gør jo kun oplevelsen bedre.
Super forretning.
Kunne sagtens blive min fremtidige "tøjforretning".

Perfekt Handel !!!!

Ægte varer til super gode priser.

Her er der virkelig gode penge at spare og varerne kommer hver gang som lovet. Har haft et enkelt tilfælde hvor varen jeg købte alligevel ikke var på lager men så fik jeg noget ekstra rabat på en ny bestilling så dette site er absolut værd at besøge og købe varer fra.
5 Stjerner herfra.

Hurtigt, billig og godt

Billige ÆGTE mærkevarer.

Hurtigt levering, ingen brok herfra..

Große Auswahl!

Schöne Seite mit unendlich vielen Klamotten zur Auswahl. Kaufe hier immer wieder gerne ein. Finde es auch gut, dass die Auswahl für Männer sehr üppig ausfällt und man sich so immer wieder neu und gut einkleiden kann.

Stort udvalg, flotte billeder og virkelig skarpe priser!

Kanon hjemmeside, kommer helt sikker tilbage. God størrelsesguide, alle 5 bestilte dele passede perfekt. God service, og hurtig levering i Tyskland!

Alt i alt en af de bedste tøjsider på nettet!

Anbefales klart til alle.

Bredt udvalg og gode priser!

Har i skrivende stund handlet hos Dress-For-Less 6 gange og har hver gang været tilfreds. Udvalget er stort og du kan artiklerne på en egen ønskeliste hvilket gør det enkelt når man senere vender tilbage for at foretage sit køb. Udvalg, brugervenlighed, leveringsomkostningerne og leveringstid er til UG.

Super :-)

Har flere gange handlet her; varer leveres hurtigt, og undervejs får jeg meddelelser om, hvor langt ordren er nået. Fine priser og god kundeservice. Alt 100% i orden.

Har handlet med Dress For-Less ca. 5 gange. Hver gang er pakken kommet efter et par dage. Returembellage er med, men har aldrig haft brug for det. Mærkevarertøj til en god pris.

Jeg modtog en anden jakke end den jeg bestilte

Jeg bestilte en jakke og fik en helt anden tilsendt.
Det var ikke muligt at kontakte firmaet. Så nu måtte jeg betale 2 gange porto.
Jeg har ikke fået bekræftet hvilken vare jeg bestilte

Rigtig fin oplevelse.

Jeg har købt her flere gange, og kan kun sige at de har et kæmpe udvalg med ofte gode rabatter osv.. Hurtigt levering og meget nemt at sende retur hvis man uheldigvis har købt noget i forkert størrelse..
Anbefaler helt klart denne side.. Internetsiden, leveringstiden, osv er perfekt.. :-)

lækkert tøj og hurtig levering

Har flere gange handlet her. Kvalitet og service er i orden.

Prima

Bisher war jede Bestellung einwandfrei und super schnell.

www.dress-for-less.de Details

Europas führendes Designer Outlet bietet bis zu - 70% auf Markenmode der Top Designer Dolce und Gabbana, VSCT, Ellesse, Miss Sixty, Pepe, Ed Hardy oder Gant. dress for less liefert kostengünstig die aktuellste Markenbekleidung und Mode der bekanntesten Designer: Pepe Jeans, Ed Hardy, Tommy Hilfifger, Ellesse, Dolce, Gant , D&G. Dress-for-less, dein online Designer Outlet für Markenmode.

Visit Dress For-less