www.dress-for-less.nl reviews

www.dress-for-less.nl reviews

7.9

Goed-koop

Pepe jeans gekocht voor een lage prijs. Prima.

Fijne site met veel keuze

Wat ik graag veranderd zou zien is dat het mogelijk is eerdere bestellingen, betalingen en/of retourzendingen terug te zien.

retourzending

ik heb een week geleden de retourzending op de post gedaan en hier nog geen ontvangstbevestiging van gekregen. Mijn geld heb ik ook nog niet terug. Heb tegelijkertijd een bestelling retour gedaan van andere webwinkel en van hen heb ik dit allemaal wel gekregen. Dit kan echt beter!

prima service

Jammer dat er verzendkosten gerekend worden. Bonus voor aanmelden nieuwsbrief helaas niet direct inwisselbaar.

goed genoeg

goed genoeg en betrouwbaaar

Pico Bello

Good bargains and excellent service. Would appreciate longer validity for all the vouchers they send me. Whenever go to use them no longer valid?

Perfect!

Ik heb moeilijke voetjes, maar deze schoenen zitten heerlijk. Lekker zacht voetbed...

Klein probleempje prima afgehandeld.

Eén van de twee bestelde artikelen bleek later toch niet leverbaar. Keurig afgehandeld en zelfs verzendkosten hele zending teruggekregen.

Retour sturen

De levering ging heel snel. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Alleen heb ik wat dingen terug moeten sturen omdat ze niet paste. Dit is nu 1,5 week geleden heb ik nog niets gehoord dat ze dit hebben ontvangen en heb ook mijn geld nog niet terug gezien.

Geweldig, wat een snelle aflevering.

Ik heb wat jurkjes online besteld bij www.dress-for-less.nl Normaal gesproken kan ik moeilijk slagen met mijn 1.53m en klein maatje 36 lukt me dat erg slecht. Ik waag de gok, bestel wat jurkjes in maat 36 sta verbaasd van de (zeer aantrekkelijke) prijs.

Bestellen ging snel en na afloop een e-mail met bevestiging van de bestelling. Na twee dagen, ja zo snel heb ik de bestelling in huis...en...alles past perfect. niks ruilen, niks terug sturen. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling geweest.

goed product, snelle levering. professioneel.

Leuk vest, voor een leuke prijs.

Snelle levering en trage retourverwerking

De levering is vlot, de verwerking en terugstorting van retour duurt lang.

Goede service

Goede snelle levering

Super

Goeie prijs, snelle levering

hassan026@hotmail.com

Goede service en klantgerichtheid!

Mooie kleding voor een klein prijsje!

Ik ben erg tevreden! Heb al een aantal keer wat besteld bij deze site. Levertijd is (helaas) niet vandaag besteld morgen in huis, maar meesal toch altijd sneller dan ik dan weer verwacht. Eenmaal een verkeerd artikel geleverd gekregen. Lastig is dan wel dat telefonisch maar 1 nederlandse aanwezig is, dus of in het engels of even wachten. Maar het is goed opgelost. Laatst een artikel besteld waarvan de maat niet goed was. Duurt dan wel lang voordat ze de volgende weer opsturen.
Verder kun je op de site niet heel erg specifiek zoeken. Dat maakt dat je dan toch nog weer andere kleding tegen komt (en koopt?). Dat is niet zo erg maar als je echt specifiek op zoek bent naar iets ben je wel even bezig.
Ik bestel over het algemeen meestal bij dress-for-less.com.

Ik heb mijn geld nog altijd niet terug ontvangen!!

Ik had twee jurkjes besteld, heb deze retour gestuurd maar nog altijd geen geld retour op mijn rekening..Tevens zal ik eerlijk zijn, ik bestel niet meer bij jullie, dit omdat je 5 euro bezorgkosten moet betalen (ook als je het retour zend).

goede site.

Erg overzichtelijk alleen het is leuk al die aanbiedingen soms voor de helft van de prijs maar de dag ervoor was het 60 procent korting dus dat is wel wat vreemd.
Vooraf betalen vind ik ook een minpuntje vooral als je iets terug wil sturen want dan moet je achter je geld aan dit weerhoudt mij vaak om iets te bestellen.

Gr. Rene.

ik ben blij met mijn aankopen!!!!!

alles wat ik heb gekocht was supper:)

prima aflevering en goed verpakt.

Geen op en aanmerking.

Fashion Outlet dress-for-less

Topmerken voor een lage prijs

dress-for-less.nl spoort voor jou de laatste koopjes van bekende merken op. Op dit moment hebben we ruim 300 merken in de shop en ruim 13.000 artikelen. Merken zoals Pepe Jeans, Diesel, Khujo, Miss Sixty, Vila, Benetton met kortingen tot -70%.

14 dagen geld terug garantie en gratis retour

Bestel zorgeloos met onze 14 dagen geld terug garantie. Daarnaast is terugzenden geheel gratis. Je kunt daardoor gemakkelijk en zonder risisco bij ons bestellen. Het retourlabel wordt in de bestelling meegestuurd.

Maximaal 3 dagen levertijd

Bestel je vandaag voor 17:00 dan wordt je bestelling meteen verwerkt en heb je jouw pakket binnnen 3 dagen in huis. Wij verzenden met Post NL voor een goede en tijdige levering.

13 jaar ervaring in online retail

dress-for-less.nl is opgericht in 1999. Wij hebben ruim 13 jaar online ervaring. Wij sturen pakketten in heel Europa. In Nederland versturen we 60.000 pakketten per jaar en dit groeit met de dag.

Visit www.dress-for-less.nl

Contact