Drinkworld.dk reviews

Drinkworld.dk reviews

9.5

Snabb och perfekt leverans

Är svensk, bor i Sverige och pratar svenska så jag skriver på svenska! Hade letat som bara den efter 75 cl Carlsberg och Tuborg glas. Fann dom till sist på Drinkworld och skickade iväg en beställning. Tog bara några dagar så satt jag i soffan med en kall öl i mina favoritglas. Snabb leverans, väl förpackat och bra priser gör att jag verkligen kan rekommendera Drinkworld!

Lynhurtig levering

Super nemt ...havde varerne allerede næste dag ...god kvalitet ...vil helt sikkert bruge drinkworld næste gang vi ska ha noget til baren:))

Hurtig handel

Bestilling, god info om levering, hurtig levering.
Sådan

Hurtig fremsendelse af nye glas efter beskadiget pakke - perfekt

Da jeg modtog pakke med glas, der var i stykker, modtog jeg nye glas allerede to dage efter reklamtion - kunne ikke være bedre.

Perfekt og hurtig levering

Gode produkter og sindssyg hurtig levering

flotte glas, hurtig levering

lækre glas og hurtig sikker levering

Jeg er super tilfreds - tak for hurtig levering

Super nem og overskuelig hjemmeside, kom direkte til det jeg havde søgt på. Tjekket og god service at Drinkworld har et count-down vindue, så jeg som kunde kan se hvornår pakkerne bliver sendt. Jeg handler selvfølgelig med her igen

God pris og hurtig levering

Har købt nogle Coca-Cola glas hos Drinkworld.dk. og fik glassene leveret 2 dage efter ordre på nettet. Meget tilfreds med pris, levering og kvalitet.

Nu kan man omsider få en ordenlig bajer

Det var da på tide at jeg fandt de fede ølglas, har godt nok ledt længe.

Hurtig og professionel levering

Har bestilt en dåse Chai latte pulver, bestilte kl 14 og havde det næste morgen kl 10. Billig pris, godt produkt og virkelig hurtig levering!!! Kun positivt herfra.

Lynhurtig levering!

Skulle bruge nogle oplukkere bestilte dem onsdag kl 18 pg fik dem dagen efter kl 14 ... Vildt hurtigt betjening og kAn klart anbefale andre at handle her også :)

Hurtig og nem

Hurtig, nem og meget stort udvalg af diverse varer..
Vil klart anbefale en til alle.

meget hjælpsomme

Jeg havde bestilt nogen ting, da jeg efterfølgende fandt ud af jeg mangle at få en ting med skrev jeg til dem om det kunne lade sig gøre at få den, det var der ingen problemer i og de sendte et link hvor jeg bare skulle betale det manglede beløb. Dagen efter kom min pakke med alle tingende

Perfekt handel

Drinkworld sendte som lovet mine varer dagen efter min bestilling og jeg fik dem endda leveret dagen før end de havde lovet. Så køb du bare hos Drinkworld. Desuden var varerne også pakket forsvarligt ind :-)

Super God Service & Hurtig Levering

Absolut anbefalelsesværdig site

hurtig og korrekt ekspedition

Fin beskrivelse af varerne og hurtig afsendelse

God service og hurtig levering

Det var nemt at bestille mine varer hos Drinkworld.dk og de blev leveret meget hurtigt. Deruodver havde de også en af de bedste priser på den vare, som jeg skulle bruge.

Lidt skuffet over kvaliteten

Der var et par af glassene, som virkede 2. sortering

Super perfekt

Jeg bestilte en vare på Drinkworld. Fik varen allerede dagen efter. Jeg var helt målløs. Det var super nemt at bestille, og meget billigt og vil med garanti bruge hjemmesiden. Næste gang jeg skal have noget til samlingen eller festen.

No problems!

Quick and Easy!

Drinkworld.dk

Om Drinkworld.dk

Drinkworld blev skabt i 2007 og ledes i dag af medejer Daniel Chabert Pfefferkorn, som har drinks og cocktails som interesse. Problemet med at finde det rette barudstyr og ingredienser, ledte til ideen om at skabe et sted hvor alle med samme interesse kunne finde alt det ønskede barudstyr, drinks- og ølglas. I dag rummer Drinkworld også Hot drink, med bl.a. Iskaffe, kakao og CHAI tea. Således gik det til at dørene blev åbnet for www.drinkworld.dk første gang i starten af 2008. Drinkworld blev hurtigt en succes, og er i dag ikke bare det mest foretrukne sted for drinksinteresserede, men også en seriøs samarbejdspartner for danske barer, diskoteker, kantiner, selskabslokaler og forsamlingshuse.

Visit Drinkworld.dk

We live here: Søndre Egknudvej 4