Drinkworld.dk reviewed by

Jeg fandt nålen i "høstakken!"

Jeg har i flere år prøvet at finde et bestemt ølglas i en bestemt størrelse (jeg har netop set DETTE glas på div. restaurenter).
Jeg har så gar prøvet at ville købe GLASSET efter jeg har drukket af det, men NEJ, ingen ville af med netop denne model, de har altid sagt at denne model er meget svær at få fat i og måske er den udgået!
Og hvad sker der så, jeg faldt over Drinkworld.dk og fandt lige netop MINE glas og fluks købte og bestilte jeg dem, der faldt jo også andet ned i kurven, det er altså SÅ billigt og leveringen gik så hurtigt at jeg ikke fatter at det kan lade sig gøre, jeg har gennem årene bestilt rigtig meget på nettet og leveringen er altid længe om at komme frem MEN pengene trækker firmaerne altid omgående!!!
For fremtiden behøver jeg aldrig mere at lede forgæves, nu vil jeg altid gå ind på Drinkworld.dk og lede først!
Jeg har allerede anbefalet Drinkworld.dk til min omgangskreds, og der er allerede blevet handlet.
Julegaverne er lige 2 klik væk og jeg skal ikke stresse op til jul i år, jubiiii.
Hilsen en MEGET glad og vedvarende kunde til Drinkworld.dk