Drømmeland A/S reviews

Drømmeland A/S reviews

8.0

God service.

God og tilfredsstillende behandling

God og tilfredsstillende behandling, men kunne efterfølgende notere, at et godt tilbud med en "skarp pris" grundlæggende byggede på udgående modeller - men det er alle modeller vel, når de først er introduceret :-)

Super betjening

Vi købte en seng i drømmeland, hvor vi fik super vejledning og betjening.

God betjening god oplysning vedrøringen pruktukt.

For det første var det en venlig person og god rådføring ang prutdukket . selv da der var vente tid på de bestilte ting blev der ringet flere gange for at fortælle hvornår tingene ville blive leveret og når der var ankommet i butikken.. kan kun andbefale Køge afdeling

Professionel vejledning og god behandling fra første skridt til zzzzzzzzz........

I det øjeblik vi trådte ind i butikken i Bagsværd blev vi mødt af en superprofessionel og meget imødekommende medarbejder. Egentlig var vi ude for at orientere os - havde set en udsalgsannonce og havde brug for en ny gæsteseng. Vi fik hvad vi ledte efter, til en god pris, og endte med også at købe nye madrasser til os selv, og lidt ekstra. En times tid i butikken, og så var alt på plads, aftalt og betalt. Vi fik rigtig god rådgivning, som gjorde det meget lettere for os at overskue og vælge blandt de mange muligheder. Levering var lige så problemfrit. Til tiden og med god service, helt op på 4. sal. Alt i alt: mere end bare en god drøm, fra start til slut. Zzzzzz..... Mmmmm. TAK, Drømmeland.

God betjening, fin levering efter lang ventetid.

Er det almindeligt at betale næsten 90% af prisen ved bestilling og så vente i næsten 2 måneder på leveringen? Synes det ville være mere rimeligt med et depositum.

Ærlig kundeservice

Min kone og jeg har købt nye madrasser, og hos Drømmeland i Bagsværd fik vi en ærlig og 'helt nede på jorden' betjening. Vi fik god tid og vejledning og der var ingen skjulte hensigter med at sælge de madrasser med bedst avance. Vores plan var at besøge nogle forskellige butikker men primært pga sælgerens service, valgte vi med det samme at gennemføre købet. Vi måtte vente ca. 1 måned på leverancen, men det gør man også hvis man køber et designermøbel. Drømmelands 60 dages ombytningsret var også en vigtig faktor i valget af Drømmeland. En femte stjerne ville kunne opnås hvis den betalte levering af madrasserne også indeholdt bortskaffelse af de gamle.

Handl i Drømmeland, Saligland

Jeg synes Drømmeland opfylder alle mine behov, hvad angår deres produkter, og det tilfredsstiller mig i høj grad til overkommelige penge. Jeg vil anbefale Drømmeland til alle der vil vil have langtidsholdbar kvalitet og sove godt.

Sjusk og misforståelser

Vi havde aftalt levering en formiddag mellem 8 og 12, og jeg havde taget fri til formålet. Da vi et par dage før levering talte sammen blev vi enige om at lægge leverancen sidst i dette tidsinterval. Fin service - større forudsigelighed.
Det viste sig så bare at leverancen var blevet ændret til hen på eftermiddagen - uden jeg fik en tilbagemelding om det. Næppe i ond mening, men formentlig misforståelse og lidt sjusk.
Ydermere var det blevet lovet, at de ville ringe lidt før de kom, så man kunne nå at arrangere at være der. Det blev der ikke. Mere sjusk.
Alt i alt kostede det en ellers presset mødekalender om eftermiddagen - jeg havde jo taget formiddagen fri.
Tingene blev gjort i de bedste hensigter, og med smil og venlighed hele vejen rundt - der var bare ikke rigtig styr på det.
Men sengen er dejlig.

God service og orientering

Alt blev udført som lovet - til tiden og professionelle medarbejdere

Super ekstra ordinær service

Kunne ikke være bedre service. Meget imødekommende og problemløsende. Vil helt klart anbefale drømmeland til andre og jeg handler uden tvivl hos drømmeland næste gang jeg har behovet

Superservice

Madrasser udskiftet efter 1 års uden bøvl pga de ikke levede op til forventningerne, superservice.

fantastisk Auping seng og supergo service i Drømmeland Helsingør!

Det var en supergo oplevelse at handle med Drømmeland i helsingør med god, ærlig rådgivning, evne til at sætte sig i kundens sted og levering og opsætning af sengen virkede også perfekt.

Helt gennemført service!

Købte en tempur seng i Drømmeland Århus. Blev mødt af opmærksomt personale med personlig og oprigtig betjening - det handlede at finde den seng der passede til netop os, og ikke bare om at tjene så meget som muligt. Sengen er netop kommet og blevet samlet af lige så servicemindede fragt-mænd. Super med super på og ja, vi sover som en drøm!

Tilfredsstillende forretning, udvalg, service og levering.

Vores køb af nye senge i forretningen i Roskilde, er gennemført til vores fulde tilfredshed.

Fin vejledning, venligt personale og fleksibilitet ved ombytning af madras.

Fin vejledning, venligt personale og fleksibilitet ved ombytning af madras.

God og kompetent service

Vi kørte hele vejen fra København til Holbæk for at købe et af jeres tilbud. Vi følte os velkomne i butikken og vi fik en kompetent hjælp fra en medarbejder der vidste hvad han talte om.
Alt i alt en god oplevelse.

sov godt om en måned

produktet er i orden men leveringstiden er alt for lang

Byens bedste kundeservice

Jeg var så uheldig at købe mig en seng, som ikke kunne komme op på 1. sal, hvor mit soveværelse befinder sig. Uden så meget som at stille spørgsmålstegn ved regler osv. har de taget sengen tilbage på trods af, at den er bestilt specielt til mig. Som sælgeren sagde: " vi lever af glade kunder". Det må jeg sige, at jeg er. Nu ventet jeg så på en ny seng, som forhåbentligt kan komme ind. Den er naturligvis også fra Drømmeland Frederiksberg

super ekspedition, men en god ide atoplyse om rente/gebyr frit, så man ikke førsy ser det når der er betslt kontsnt

Godt udvalg, god betjening, følte mig tryk ved sælgeren, han viste hvad han solgte, lyttede til mine ønsker/behov. Følte ikke han han bare ville sælge det dyreste til mig.følte mig ikke presset til at købe moget jeg ikke ønskede. God seriøs betjenimg, som jeg vil anbefale til andre.

Drømmeland Details

Hos Drømmeland kan du købe din nye seng eller madras døgnet rundt, vi fører kun kvalitets senge og madrasser. Gør et godt køb af senge og madrasser hos Drømmaland.

Visit Drømmeland A/S

Call us on: +45 44 44 20 00