Droemmeliv reviews

Droemmeliv reviews

8.6

Rigtig god service

Hurtig levering - ingen problemer.

Hurtig levering :0)

Købte en jakke fra Second Female. Den blev leveret med GLS et par dage senere. Og betalingen blev trukket på mit kort da varen var leveret. Det var mit første køb, men helt sikkert ikke det sidste :0)

Skønne varer, hurtig levering og super service.

Mange skønne og spændende varer. Hurtig levering. Personlig og super service. Kun gode oplevelser med Drømmeliv.

Dejlig shop..meeen

Altid hurtig levering, men syntes tilbagebetaling af returnerede varer, tager for lang tid!! handler mange andre steder på nettet, men får altid hurtigt krediteret ved fejlkøb...2000 kr. er jo også en slags penge man har ude...:-)

Fantastisk god service

Købt flere dejlige ting til haven og også tøj som jeg måtte sende noget af retur men jeg oplevet at det ikke var noget problem.

Græd

Dhjiooollghjkk tjii

Hurtig levering og OK produkt

Den sorte gyngestol havde dog et par skrammer på den ene mede. Lakken virker lidt skrøbelig. Det blev klaret med sort tusch. Ikke nok til at jeg orker en reklamation. Emballagen var uskadt.

Hej Jens,

Som vi også har skrevet til dig i en direkte mail efter at have læst om problemet her på TP, beklager vi meget fejlen på varen og vi takker for din egen hurtige løsning på problemet. Jeg håber, du i mellemtiden har modtaget den flotte Branch pude som tak for din lette håndtering. Tak for det og tak for din anmeldelse.

De bedste weekendhilsner,
Kristina

Overraskende hurtig levering

Klokken ni om morgenen dagen efter at jeg havde bestilt mine varer afleverede posten pakken til mig. Fantastisk hurtig levering. Og de skønne bukser levede helt og fuldt op til mine forventninger.

Julen reddet!

Bestilte et par julegaver fredag middag med hjælp fra een af pigerne fra Kundeservice. Modtaget her til morgen - julen er reddet :-)

For dårligt!

Jeg handlede ved drømmeliv. Først sender de mig det forkerte armbånd, også tager de ikke deres telefon. Da jeg så endelig får fat på dem, og der er 4 dage til jul, siger Kristina at hun sender det rigtige armbånd i morgen altså i fredags, da det så blev fredag fik jeg en mail v hvor der stod det var udsolgt.. Fandme for ringe! Der blev så en mindre julegave i år!

Kære Emma,
Jeg kan kun igen beklage, at vi ikke kunne levere det rigtige armbånd, men jeg er godt nok overrasket over den dårlige anmeldelse. Vi er på lageret første gang du ringer, hvorfor vi ikke kan tage telefonen (ingen dækning for tiden) og er på vej tilbage på kontoret næste gang, da vi snakker sammen (ca. ½ time efter). Jeg lover at tjekke sagen med lageret den følgende dag og vende tilbage. Jeg skriver dagen derpå og undskylder, at vi ikke kan levere det korrekte armbånd, og at vi gerne vil give dig det modtaget armbånd gratis og kreditere hele ordren. For en god ordrens skyld indsætter jeg lige en kopi af mailen:

"Kære Emma,
Tak for din mail. Jeg har kontaktet lageret, og der er desværre ikke flere armbånd på lager. Dit var det sidste, hvorfor de troede, at det var det rigtige - det lå i den forkerte boks
Vi kan derfor ikke sende dig et nyt. Men som aftalt får du det modtaget armbånd og så krediterer vi hele ordren.

Jeg beklager meget ulejligheden, og at der nu er en gave mindre i hus.

Fortsat dejlig dag og juleferie,

De bedste julehilsner,
Kristina Løvendal"

Jeg bliver selvfølgelig ked af det, når vi får så dårlig en anmeldelse. Især fordi vi faktisk både svarede dig indenfor en time fra første opkald og krediterede dine penge øjeblikkeligt. Men jeg håber, du må få en dejlig ferie med masser af andre gode oplevelser. Endnu engang de bedste julehilsner, Kristina

Udmærket butik

Butikken har rigtig godt varesortiment. Bestilling kommet hurtig frem og jeg er rigtig glad for de ting jeg har købt. Men som mange siger, fragten er lidt dyrt.

hmmmm

bad om to ens glasstager - lige høje - stagerne var ikke tjekkede (originalemballage ikke brudt) - de var selvfølgelig ikke lige høje - øv - orkede ikke at reklamere....

Kære Anne,
Jeg beklager, at du ikke er tilfreds med dit køb. Du har ganske rigtig skrevet følgende "de to glas må gerne være nogenlunde ens og lige høje". De tilsendte glas er mundpuste og håndgraveret, hvorfor ikke to glas er helt ens. Vi gik derfor ud fra, at det var tilfredsstillende, hvis vi blot sikrede, at de kom fra samme batch og med samme indgravering. Du er meget velkommen til at skrive til info@droemmeliv.dk. Så sender vi dig en gratis returfragtlabel. Derimod kan vi ikke sende dig nye glas, da dine to var de sidste på lager. Fortsat dejlig dag. De bedste hilsner, Drømmeliv

Fin service

God hjemmeside gør tingene overskueligt. Firmaet bør dog få andet transportfirma, da varen var i stykker da jeg modtog, dog ingen negativitet da jeg beklagede min nød til Drømmeliv.

Kære Anne Holst
Først og fremmest beklager vi den smadrede pakke. Der er ingen, der er mere ærgerlige end os, når fragtmanden smider rundt med pakkerne, hvilket desværre sker - men heldigvis ikke så ofte - Ud over at vi ofte mister salget, må vi skuffe kunden og GLS dækker sjældent deres fejl, da vi ikke kan skaffe billede dokumentation nok. Æv, æv! I det hele taget er fragten nok de fleste netfirmaers akilleshæl. Danmark er desværre alt for lille et land til at nogen kan få en god forretning ud af at fragte pakker, så valget står reelt set mellem Post Danmark (som bestemt ikke er nemme at danse med - vi har forsøgt!) eller GLS. Hvis du eller andre kender en dygtig og gennemtestet, landsdækkende fragtløsning er alle meget velkommen til af skrive til os på info@droemmeliv.dk. Vi belønner meget gerne et kvalificeret bud med et gavekort på 2000,- kr. De bedste hilsner, Drømmeliv

Fin service. Lynhurtig levering

Bestilte en kjole. Fik yderst kvalificeret telefonservice. Lynhurtig levering. Behøver jeg tilføje, at den smukke kjole passede perfekt, takket være den processionelle, telefoniske vejledning. Handler gerne her igen.

i love droemmeliv

Alt bare super..god Jul og tak forvet dejligt 2013 med skønne ting fra Jer.
Birgitte

Kære Birgitte,
Var vi ikke i julehumør forinden, blev vi det da straks, da vi så din søde anmeldelse. Vi kan godt love dig et frisk og farverigt forår med masser af skønne nyheder på shoppen i 2014. Også en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår til dig og dine. De bedste julehilsner,
Drømmeliv

Kan varmt anbefale at handle på Drømmeliv

Hey... jeg har gennem flere år nu handlet på drømmeliv - både livsstil til mig selv og mit hus/have. Jeg har altid oplevet god service, sikker levering og fine produkter.
Tak
Christina

tilfreds

Tilfreds og hurtig levering

Fine varer og hurtig levering. Helt perfekt :)

Jeg er meget tilfreds med mit køb hos Drømmeliv.dk. Varerne levede helt op til mine forventninger og leveringen var hurtig.

+++++ anbefaling, hurtig levering, fin vare

Her kan du trygt handle, hurtig levering

Hurtig levering og fin vare.

Droemmeliv Details

Masser af lækkert mærketøj, sjældne blomsternyheder og moderne interiør og møbler fra www.drømmeliv.dk - altid prisgaranti.

Visit Droemmeliv

Write to: info@droemmeliv.dk