Dropnshop reviews

Dropnshop reviews

4.0

utrolig dårligt!

Jeg har sendt 4 telefoner ind, og der stod jeg skulle have 804 kr for den, det fint, for de var jo gamle... 2 af dem var iPhone, og de skrev til mig at de havde fundet en fejl i en Sony som stod til 39 kr eller sådan noget?! Det fint de siger det.. Men de sender mig kun 39 kr, og nu svare de ikke tilbage når man skriver til dem.. Aldrig send telefoner derind.. De tager røven på jer!!

Intet svar siden Januar, ingen penge for min telefon heller.

Denne anmeldelse er blevet ændret

Nu har jeg idag modtaget en e-mail fra Dropnshop.dk hvor de fortæller at min telefon stadig havde icloud på sig, og de sende endda en guide hvor jeg kunne få hjælp til at finde ud af hvordan jeg gjorde det fra min computer. Så jeg har bestemt mig for nu hvor jeg har slettet icloud og svaret via e-mail at give dem lidt tid til at gøre de sidste ting færdigt. så jeg sletter min anmeldelse indtil videre og vil lave en helt ny en når jeg igen hører fra Dropnshop.dk

Penge for mobilen

Super fedt at man kan få penge for nogle gamle mobiler der alligevel bare ligger der hjemme og samler støv.
Der går kun nogle få uger og pengene er på din konto, super smart idé.

LANGSOM

Indsendte 18. feb 2013 min Samsung Galaxy S II, og har dagsdato (6/3-13) stadig ikke modtaget en mail på at den er blevet modtaget. Skrev derfor en mail til deres kundeservice om hvad der var op og ned, hvilket jeg stadig ikke har fået noget svar på.

Utrolig dårlig kunderservice og langsom ordrebehandling...

Hej Jeppe,

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi beklager først og fremmest den oplevelse du har haft.

Vi kan se på din ordre, at vi den 21/02 modtog din enhed på vores opsamlingscentral, og at den 12/03 er ordren afsluttet og sendt til betaling. Ovenstående er indenfor de angivne 14-21 hverdage som det tager fra vi modtager din pakke til denne er behandlet færdig - hvilket også står angivet på vores hjemmeside.

Vi beklager selvfølgelig, at du har haft oplevelsen af at din ordre har været længe undervejs - og vi vil selvfølgelig tage det til eftertragtning. Dog er det standard proces, at ordrenbehandlingen tager 14-21 hverdage - hvilket også gør sig gældende i denne sag.

Vi behandler hver enkelt henvendelse individuelt, og vi svarer hurtigst muligt. Vi har i forbindelse med din anmeldelse søgt tilbage i vores historik, og kan desværre ikke se at vi har modtaget en henvendelse fra dig på vores support-mail, hvorfor du ikke har modtaget noget svar. Vi beklager selvfølgelig endnu engang din oplevelse, og yderligere hvis der har været tale om mails som ikke er kommet frem.

I tilfælde af yderligere spørgsmål eller kommentarer er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@dropnshop.dk.

svindel og humbok

de vil kun give 700kr for min iphone4 i bedømmelse fordi nu er der kommet en iphone5 og til at starte med ville de give 1960kr så der er fundet mange ting som ikke passer på den den er købt fra ny for 5 mdr siden mvh ole kallesøe
danmarks største svindelsfirma

Hej Ole,

Tusind tak for din mail og anmeldelse.

Som udgangspunkt kan det nævnes, at vores priser justeres efter den generelle markedsværdi - hvorfor priserne på de ældre iPhones selvfølgelig også falder i takt med at en ny model kommer på markedet.

Det har dog ikke nogen betydning for enheder som er registreret og indsendt før denne regulering - da disse ordrer har en låst pris - med mindre der er en uoverensstemmelse med det som er indsendt, hvilket desværre er tilfældet i denne sag.

VI kan se på din ordre, at dine registreringer ikke stemmer overens med det modtagede.

På ordren var angivet en Nokia N97 og en iPhone 4S - men vi har modtaget en N97 mini og en iPhone 4 - derfor er priserne justeret herefter.

Vi håber ovenstående kunne besvare din henvendelse, ellers må du meget gerne give os yderligere besked på vores support mail.

På forhånd tak,

Langsom ordrebehandling

Utrolig langsom ordrebehandling. Der gik over en måned fra jeg havde sent to telefoner til pengene var på min konto.
Fik dog allerede efter et par uger en mail om at begge telefoner var accepteret og sendt til betaling.
Det viste sig imidlertid at det kun var den ene. Rettede henvendelse via mail og fik af vide at den anden var til test.
Efter yderligere nogle dage fik jeg en mail om at de accepterede telefonen til en reduceret pris, da den var simlåst og meget ridset. Den var ingen af delene. Det oplyste jeg dem om og så kunne de pludselig godt se at den ikke var simlåst, men påstod stadig at min 6 måneder gamle telefon var meget ridset.

Konceptet er godt nok, men sørg for at få en forsikret kuvert og film hele processen med pakningen også telefonens stand. Det fortryder jeg at jeg ikke gjorde.
Det virker ikke som om at der er helt styr på processen hos dem. Svar via mails virker som standardsvar.

Efter virksomhendens svar her på siden bliver jeg kun bekræftet i at de ikke har 100% styr på deres ordrer. FYI - så har jeg sendt mine telefoner som forsikret pakke. Det må de kunne se af deres udbetalinger, da beløbet bliver trukket fra. Lad det nu ligge. Jeg regner ikke med at sælge dyre telefoner hos dem igen.
Min telefon var IKKE ridset. Jeg valgte bare at acceptere prisen, da jeg jo ikke kunne være sikker på hvilken stand den kom retur i.

Hej Bettina,

Tusind tak for din henvendelse og kritikken, som vil blive taget til videre eftertragtning.
VI kan se på din ordre, at enhedens pris blev reguleret grundet den kosmetiske stand ikke stemte overens med hvad der var registreret. I tilfælde af utilfredshed med den nye pris, kan du som kunde altid vælge at få sendt enheden retur - hvilket vi kan se også blev nævnt i dette tilfælde. Den nye pris blev accepteret og derefter udbetalt.

Vi beklager selvfølgelig fejlen vedrørende SIM-låst - og det er yderst uhensigtsmæssigt at enheden opdateres forkert hvad det angår.
Ydermere kan det nævnes, at vi altid anbefaler vores kunder, at sende deres telefoner som pakke, for på den måde at kunne følge forsendelsen, samt have en forsikring. Denne anbefaling er generel - og vi kan se på din ordre, at dette også var tilfældet.

Vi håber ovenstående kunne besvare din henvendelse, ellers er du selvfølgelig til enhver tid velkommen til at kontakte os igen på vores support mail.

Vil ikke anbefale brugen af Drop'n Shop.

Jeg har endnu ikke afsluttet min handel med Drop'nShop, men jeg er simpelthen nødt til allerede nu at give dem en dårlig anmeldese.
D.7 modtager de min ordre, og da jeg intet har hørt fra dem så skriver jeg til dem d.17/9, hvorefter de den 18/9 skriver at der kan gå op til 10-12 dage før ordren er afsluttet. Nu er der så gået 20 dage, og jeg har intet hørt. Jeg skrev til dem senest i mandags d.23/9 for at få svar, og har stadig ikke fået svar fra dem på trods af at de skriver, at de har 1-3 dage til at svare.
Jeg er nu meget spændt på at se om jeg overhovedet modtager det beløb vi har aftalt. Jeg ville ønske at jeg blot havde solgt via dba.dk.
-------------------------------------
Opdateret 24.10.2012
Efter knap en måned er hele min sag afsluttet. Hvad der skulle have taget 10-14 dage, endte altså med at tage dobbelt så lang tid.
Derudover blev en af telefonernes pris ligepludselig halveret, på trods af at den fremstod som ny.
Hvis i har nogle gamle telefoner i vil donere til velgørenhed, så gør det. Men hvis det betyder noget for jer at få pengene, så vælg den blå avis eller gul og gratis.

Hej Nikolaj,
Tusind tak for din anmeldelse og din kritik.
VI har netop set på din ordre, og som nævnt under telefonsamtalen tidligere i denne uge beklager vi meget denne forsinkelse du har oplevet. Som regel tager en behandling af en ordre ikke mere end 10-12 hverdage - hvorfor det selvfølgelig er under alt kritik, den tid du har oplevet - og vi beklager endnu engang.
Betaling for de første to enheder er gennemført idag - og afslutningen af hele ordren vil blive gennemført indenfor de kommende dage.
Vi har videresendt informationen og vil nu forsøge at undgå den slags forsinkelser fremover.
I tilfælde af yderligere spørgsmål eller kommentarer er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på vores kundesupport.

siger noget men passer.

De mener min telefon er risset vilket den ikke var, man kan ikke stole på dem de siger noget og mener noget andet... de modtog min telefoner den 24/5 2012 og har idag den 14/06 stadig ikke modtaget min betaling for de telefoner + de mener som sagt der en risser i en telefon tager de derfor over 200 fra pga risser som jeg er 100 der ikke er! de har ikke styr på noget!! hold jer væk og brug alternertiver!!

Det går enormt langsomt

Hold kæft hvor er det en langsom process, skulle vente 4 dage på at få en konvolut til at sende min mobil og så går der yderlig 15 dage før man får svar fra dem at den er godkendt og er sendt til betaling, som jeg stadigvæk venter på, så nu er der gået 20 dage, det holder jo ikke, kunne fået meget mere for min mobil ved at sælge den på dba.dk

Hej Lars,

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi har noteret informationen i forhold til den forsinkede kuvert, hvilket vi forsøger at rette op på.

Derudover har vi tjekket historikken på din ordre og kan se, at vi den 8 maj modtager din kuvert - og den 17 maj afsluttes ordren og den sendes til betaling.
Ovenstående er indenfor de angivne 8-10 hverdage som det tager at kontrollere og behandle sagen - hvilket også står angivet på vores hjemmeside.

Vi beklager selvfølgelig, at du har haft oplevelsen af at din ordre har været længe undervejs - og vi vil selvfølgelig tage det til eftertragtning. Dog er det standard proces, at ordrenbehandlingen tager 8-10 hverdage fra at vi har modtaget kuverten/pakken - hvilket også gør sig gældende i denne sag.

I tilfælde af yderligere spørgsmål eller kommentarer er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Godt koncept...men

For nogle måneder siden valgte jeg første gang at "sælge" en mobil til drop'n shop. Da de modtog mobilen var skærmen sjovt nok smadret, hvilket den ikke var da jeg sendte den, så postdanmark været hårde ved den lille konvolut ellers ved jeg ikke hvad der kan være sket.

Nu prøver jeg så igen med en mobil af lidt større værdi, denne gang har jeg dog taget forholdsregler for at alt er som det skal være, har optaget video hvor jeg viser telefonen virker, pakker telefonen ned, pakker den ind i "bobleplast", samt pakket ned i konvolutten. Så nu krydser jeg fingre for alt går godt ;-) ..

Bliver selvfølgelig opdateret når "handlen" er gennemført.

Helt igennem i orden

For mig virkede konceptet fuldstændig som lovet og uden prisreduktion eller forsinkelser af nogen grad.
God information pr. mail undervejs, når enhederne blev modtaget, når de var gennemgået og når beløbet var anvist til betaling.
Beløbet gik ind på kontoen dagen efter, at de meldte alt OK.

Først lover de, så trækker de i land. Og så overholder de ikke købeloven.

NB NB NB!!!
Sælg aldrig jeres brugte mobiler til Drop N' Shop!! Først tager det hundred år og behandle modtagelsen. Dernæst mener de mobilen ikke virker, selvom den gør. Og så tilbyder de en absurd lav købepris, i forhold til hvad de tilbød i starten. Kræver den så sendt tilbage. Hvilket de også er hundred år om at gøre. Får den så tilbage, UDEN oplader, kabel, og headset.
De så frække og siger at det er smidt til genbrug, og kan/vil ikke erstatte tilbehøret. Selvom der står i deres egen handelsbetingelser at tilbehør der sendes sammen med enheden accepteres. Ergo de har ansvaret for at enheden sendes tilbage i samme stand.

Så nu det en sag med forbrugerklagenævnet....

Opdateret:
Er godt klar over I ikke yder ekstra betaling for ekstra tilbehør. Men ved "accept af tilbehør sammen med enheden" Har I også ansvar for at sende tilbehør retur i samme stand. Forbrugerstyrelsen giver mig ret. Har lige ringet til dem.
Så forvent et formalia klagebrev om krav, at få sit tilbehør tilbage, el. erstatning heraf. Kommer en af dagene.

Hej Martin,
Tak for din respons - vi har netop forsøgt at kontakte dig igen pr. telefon, desværre uden held.

Først og fremmest beklager vi selvfølgelig, at du har oplevet en lang ventetid. Vi kan dog se i systemet, at ordren blev oprettet den 15/02-2012 men vi har først modtaget din telefon den 19 april, 2012.

Herefter skal man som udgangspunkt regne med 8-10 hverdage, hvor ordren behandles. Dette tidsrum er blevet overholdt og vi har den 18 april aftalt, at enheden skulle sendes retur, da skærmen var yderst skadet, hvorfor vi ikke kan tilbyde betaling for enheden - også selvom styresystemet fungerer.

Derefter er enheden sendt retur til din adresse som pakke og med track&trace på vores regning.

Det er selvfølgelig meget beklageligt, at du ikke har modtaget tilbehør retur og vi har efterfølgende også undersøgt sagen en ekstra gang for dig - men som beskrevet i samtalen tidligere idag, frasorteres al tilbehør så snart pakken åbnes og telefonen sendes videre til behandling.

Både under "ofte stillede spørgsmål" og i vores handelsbetingelser står det angivet at vi ikke yder ekstra betaling for ekstra tilbehør. Ikke desto mindre accepterer vi stadig ekstra udstyr, da en del af vores kunder ønsker at komme af med det forsvarlig vis.

Det kan herudover henvises til vores salgs -og leveringsbetingelser, hvor følgende står angivet: "Ethvert SIM-kort, hukommelseskort eller anden form for personlige data, der sendes sammen med Enhed og eventuelt tilbehør til dropnshop.dk, vil blive destrueret som en del af overdragelsesprocessen og kan derfor ikke leveres tilbage."

Vi håber ovenstående kunne give dig svar på din henvendelse - ellers er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os igen.

Fint koncept, men nøøøj hvor går det langsomt..

Fra jeg bestilte en kuvert på siden, til pengene gik ind, gik der over 30 dage.. Det er nok lige i overkanten i dagens Danmark.
Men fint koncept. De burde gøre det med gamle bærbare computere også. Tror det ville blive en succes.

Reply from dropnshop.dk

Tusind tak for din anmeldelse herinde på Trustpilot. Vi forsøger hele tiden at forbedre os - og tager selvfølgelig informationen til os. Derudover beklager vi den lange ventetid.

Skulle du få yderligere spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på kundeservice@dropnshop.dk

Ikke en finger at sætte på dem

Jeg står overfor at skulle flytte og i den forbindelse havde jeg to gamle mobiltelefoner, som jeg ikke længere skulle bruge. Eftersom jeg er på SU, er pengene små og da jeg så så en reklame for dem i fjernsynet tænkte jeg, at jeg kiggede lidt nærmere på dem.

Som andre herinde også har skrevet, kan man garanteret få flere penge ud af det ved at sælge dem privat, men det synes jeg ikke lige jeg gad bøvle med.

Jeg skrev hvilke mobiler jeg ville sælge og fik efter nogle dage returkuverten. Derefter gik der nogle dage og så fik jeg en mail om at de havde fået mobilerne og ville nu tjekke om de fungerede optimalt. Præcis en uge senere får jeg en mail om, at mine telefoner er tjekkede og pengene er sendt til udbetaling - de var på min konto dagen efter.
Alt i alt har hele processen (fra jeg meldte mig til på hjemmesiden til mine penge var på min konto) varet fra 3.-21. marts og jeg er godt tilfreds!

Meget dårlig service.............

Venter stadigvæk på mine penge fra dem. På min ordre status står det at jeg får pengene ved næste udbetalning, men har ikke fået dem. Hver gang man ringer til dem får man forskellige svar. Vi udbetaler dem om 7-9 dage og næste gang er det 8-10 dage, eller vi har udbetaling tirsdag og torsdag.

Hej Susanne,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi beklager selvfølgelig den oplevelse du havde med din ordre og faktum at vi aldrig modtog enhederne.

Grundet den lange ventetid, valgte vi derfor, at udbetale beløbet for alle enheder til dig og har efterfølgende taget sagen videre.

I tilfælde af yderligere spørgsmål eller henvendelser er du selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os på vores supportmail til enhver tid.

Hold jer væk!! det er snyd helt igennem.

Er meget meget utilfreds. Benyt jer ikke af denne virksomhed, de snyder så det basker..!!!

Jeg solgte mine to telefoner til dem, og de har efterfølgende modtaget den ene af dem. Den anden som blev sendt i samme konvolut har de aldrig modtaget, siger de..

Efterfølgende ringer jeg til dem og bliver mødt af en uforskammet dame i telefonen der siger at det kan de ikke tage ansvaret for..
Det virker meget underligt at de modtager en konvolut hvor forseglingen er brudt uden at de gør noget ved det.. Er fuldt ud overbevist om at de har taget min anden telefon, og de kan se frem til en politianmeldelse fra min side, kan absolut ikke anbefale nogen at benytte denne mulighed for at tjene penge..

Hej Nikolaj,
Tak for din anmeldelse.

Som beskrevet pr. mail og telefon modtog vi desværre kun den ene model og kuverten var ikke intakt ved ankomst.

I henhold til vores aftale, er vi nu selv gået videre med sagen - og har i mellemtiden valgt at udbetale ordrens fulde værdi til din konto.

Vi håber således, at du er tilfreds med sagens endelige udfald og i tilfælde af yderligere spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os igen på kundeservice@dropnshop.dk

Super Koncept

Helt igennem gennemført. Kunne sikkert have fået mere for at sælge mobilerne selv, men her er jeg fri for at oprette annoncer, gå på posthuset osv. Så helt på toppen.

I får "kun" 4 stjerner da betalingen lod vente på sig.

Har solgt 2 mobiltelefoner til Dropnshop. Et rigtig godt koncept som bare klapper hele vejen. Fremragende service og kommunikation. Her kunne mange netbutikker lære noget. Kan varmt anbefales.

dropn shop

hej alle
jeg godt fima sln din mobil tlf du få kr få

Super seriøs og god, hurtig service

Fra jeg bestilte en konvolut til jeg modtog pengene gik der 1½ uge. Det synes jeg er super hurtigt.

dropnshop.dk Details

Visit Dropnshop