Drukland.nl reviews

Drukland.nl reviews

Excellent
9.1

Prijs/kwaliteit zeer goed. Goede en snelle service.

Perfecte service, ook telefonisch. Snelle levering, geen gedoe. De flyers waren erg mooi. Dank!

SNEL, GOED, KLANTVRIENDELIJK

Spoed opdracht, is prima uitgevoerd.

Prima service en resultaat

Drie mooie banners laten drukken.
Goede begeleiding, snelle afwikkeling en een uitstekend resultaat

good service

good and quick serv ice with good quality

Prima service

Prima levering, zelfs sneller dan verwacht en product precies volgens afspraak.

Nice invitation with good colours

We ordered a invitation size A5 and it was send the time and place as was promised. No complaints, nice work!

Roll-up banner delivered in time, high quality material. Well done.

Easy to use formats and plenty of stock photos available without further charge. What you is what you get. Open and accessible. Available for assistence by phone. Quickly delivered and frequently updated on status. Overall very pleased with the service and surely will come back to Drukland to order more items. A pleased customer.

Good Service and Communication

Ben erg tevreden over de wijze waarop drukland je informeert over de status en feedback over het ingezonden bestand. Het uploaden van bestanden verloopt probleemloos, hierbij kun je ook weer hulp raadplegen en zien als je zekerheid witl.

Beste Dennis,

Bedankt voor je review.
Wij doen er alles aan onze klanten zo goed en zo volledig mogelijk te informeren. Het is fijn dat onze klanten dit ook opmerken.

Nogmaals bedankt voor je review en wij hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Great service, great results

With their best efforts, the drukland team has helped our company to create awesome roll-up banners. They notified us about some incorrect resolutions even though they were not required to, and the eventual results were great.

De communicatie verliep soepel en de prijzen/service waren prima.

Drukland is een aanrader.

Beste Mark,

Namens het hele drukland.nl team willen wij je bedanken voor je zeer positieve review. Wij hopen dan ook dat je ons zult aanraden bij je vrienden en collega's.

Goede service

Prima drukwerk, leuke ondersteuning van mijn actie voor Edukans

Precies wat ik wou , heel tevreden over de flyers

Het blijft een gok als je wat via internet besteld , maar zijn echt tevreden.
Mooie flyers drukland
Sett interieur & keukens

Beste Berry,

Wij zijn zeer blij dat je toch de gok genomen hebt. Daarbij is het fijn te vernemen dat je order naar wens is verlopen.

Bedankt voor je review en wij hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Team Drukland.nl

Top service, high quality and fast!

With Drukland you will have a professional partner, that is seriously interested in what you you aim with your printed matter. With this excellent service and experience you're buy at Drukland will never be a waste of money.

Kwaliteit / service / snelheid

Niet verder zoeken voor goed kwalitatief drukwerk 100% service en vriendelijke hulp.
Ga zo door !!!!

een tevreden klant.

Very good overall quality, good service!

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering, goede controle en support. Ik ben zeer tevreden, ga de volgende keer weer mijn produkten afnemen bij Drukland.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Na wat verwarring in het begin een super kaart ontvangen!

In de eerste instantie verliep de communicatie wat stroef, er was over en weer verwarring over de lay-out van de kaart. Na telefonisch contact met een van de dtp'ers is uiteindelijk alles helemaal goed gekomen en hebben we super mooie trouwkaarten kunnen versturen. Ik ben enorm tevreden over het behaalde eindresultaat en heb drykland.nl al bij meerdere vrienden aangeraden!

Goede kwaliteit, snelle levering

Posters en flyers besteld. Posters zeer snel geleverd, zelfs sneller dan aangegeven op site. Zien er ook prima uit. Flyers bezorgd op dag zoals aangegeven, zien er ook prima uit. Enige minpuntje is dat een klein roze vlekje zichtbaar is op alle flyers, dit zat niet in het ontwerp.

resultaat was naar tevredenheid. Wat service betreft - ik werd goed geholpen.

- wellicht een tip - ik had een folder in A6 gevraagd maar aangeleverd in A4 - de drukproef liet echter een fractie van mijn A4 zien (A6 fractie). Dit gebeurde 2 keer - na een telefoontje werd het ook meteen rechtgezet maar het is handiger als er op de vraag geanticipeerd wordt en de A4 naar A6 wordt getransformeerd en deze dus als A6-drukproef wordt opgestuurd.

Waarom Drukland.nl?

Omruilgarantie

Binnen 30 dagen kosteloos ruilen

Ontwerp online uw drukwerk

Kies een van de duizenden ontwerpen

Gratis fotobibliotheek

Keuze uit 18 miljoen foto's

Spoed service

Drukwerk binnen 24 uur in huis

Wie is Drukland.nl?

Drukland.nl is de online drukker met lage prijzen en een hart voor haar klanten. Visitekaartjes, flyers, posters, briefpapier, enveloppen en nog veel meer: online drukwerk ontwerpen en goedkoop drukken doet u bij Drukland.nl. Goedkoop drukwerk bestellen was nog nooit zo gemakkelijk! Drukland.nl biedt u bovendien drukwerk van uitstekende kwaliteit en een meer dan uitstekende service.

Drukwerk bestellen kan met uw eigen ontwerp, door eenvoudig het bestand up te loaden, maar heeft u zelf onvoldoende ervaring met het ontwerpen, geen probleem! Klanten kunnen namelijk bij Drukland.nl één van onze duizenden professionele ontwerpen gebruiken en deze aanpassen naar eigen wens. U kunt ontwerpen kiezen voor flyers, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen , kerstkaarten etc. Vervang tekst, logo en afbeeldingen naar eigen wens en maak bovendien gratis gebruik van onze fotobibliotheek met meer dan 18 miljoen professionele afbeeldingen!

Onze klanten komen voor de prijs, het gemak en kwaliteit, maar blijven voor het warme deken dat klantenservice heet. Welkom bij Drukland.nl.

Visit Drukland.nl

Contact informatie