Drukland.nl reviews

Drukland.nl reviews

Excellent
9.1

Goede kwaliteit, snelle levering

Posters en flyers besteld. Posters zeer snel geleverd, zelfs sneller dan aangegeven op site. Zien er ook prima uit. Flyers bezorgd op dag zoals aangegeven, zien er ook prima uit. Enige minpuntje is dat een klein roze vlekje zichtbaar is op alle flyers, dit zat niet in het ontwerp.

resultaat was naar tevredenheid. Wat service betreft - ik werd goed geholpen.

- wellicht een tip - ik had een folder in A6 gevraagd maar aangeleverd in A4 - de drukproef liet echter een fractie van mijn A4 zien (A6 fractie). Dit gebeurde 2 keer - na een telefoontje werd het ook meteen rechtgezet maar het is handiger als er op de vraag geanticipeerd wordt en de A4 naar A6 wordt getransformeerd en deze dus als A6-drukproef wordt opgestuurd.

Kwaliteit, service en snelheid

Klantvriendelijk, efficient, groot aanbod aan producten, niet duur

Geholpen tot en met Adobe Indesign aan toe

Ik ben erg tevreden over de service van drukland.nl. Ik had bij mijn ontwerpen iets verkeerd gedaan in Indesign en een medewerker heeft mij telefonisch door het proces heen geleid. Klasse! Bedankt :-D

Beste José,

Bedankt voor je review. Wij helpen graag tot in detail.
Dit heeft ook betrekking op functies die je zou kunnen gebruiken.
Mocht je er volgende keer weer een vraag over hebben, dan helpen we je graag.

Nog een hele fijne avond,

Highly appreciated !

Although I was satisfied with the lay-out of the card I was not a 100% satisfied with the font size. Drukland offered me to print new ones. I am very glad with this and I will certainly order again in future.

Goede prijs, top kwaliteit

Ik heb onlangs een grote poster besteld en zo lang de aangeleverde bestanden naar goede specificatie zijn, is de print van Drukland.nl 100% top!

Beste Ash,

Bedankt voor je positieve review. Wij zijn blij dat je tevreden bent over het geleverde drukwerk. Wanneer je nog vragen hebt, dan verneem ik dit graag.

Uitstekend!

Uitstekende dienstverlening, snel en zoals afgesproken. Zeker aan te raden!

Beste Pascal,

Bedankt voor je e-mail.
Ik ben blij dat je tevreden bent over onze service.
Mocht je nog ergens op of aanmerkingen over hebben, dan verneem ik dat graag.

Snel, goede kwaliteit

Eenvoudig ontwerpen make

Drukland leverde prima service en kwaliteit voor een scherpe prijs

Drukland leverde prima service en kwaliteit voor dubbelzijdige bedrukte A5 flyers voor de concerten van koor FeniX in Amsterdam. De instructies voor het aanleveren van het drukwerk in de juiste opmaak op de site waren duidelijk en informatief.

Beste Wim,

Bedankt voor de positieve review! Naast onze instructies op de website staan we je ook altijd graag te woord wanneer je hulp nodig hebt met je bestanden. We zien je graag weer terug bij Drukland.nl!

Anne van Weije

Jahoor wij zijn tevreden

De goederen waren op tijd en correct

Beste Anny,

Bedankt voor je positieve review.
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over Drukland.nl. We zien je graag snel weer terug bij Drukland.nl!

Anne van Weije,

Prima service en op tijd

Prima service en op tijd

Prima service snel netjes

Keurig geleverd we werden zelfs gebeld toen de aangeleverde bestanden niet zo n goede kwaliteit hadden zou zo weer iets bestellen erg positief

Geachte C van Staalduinen,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij van Drukland willen de klant graag zo goed en zo snel mogelijk voorzien van de juiste informatie en hulp. Wanneer uw bestand niet direct correct is aangeleverd zullen wij de optie tot het aanpassen van uw bestand bekijken en u hierover informeren. Wij zullen u altijd per e-mail en telefoon informeren.

Nogmaals bedankt voor uw review.

Dave Witberg
Drukland.nl

Great service and prompt delevery

I made a mistake with the ordering. But after one phonecall they made sure everything was fine. Fantastic organisation.

volledig tevreden

Goede kwaliteit en snel geregeld

Beste Jac,

Bedankt voor je positieve review.
Wij van Drukland zullen er altijd alles aan doen je drukwerk zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen. Daarbij nemen wij geen genoegen met minder dan de beste kwaliteit in drukwerk.

Dave Witberg

Ruim assortiment, goede prijzen

Ze hebben een ruim assortiment, waardoor je van alles kunt bestellen. De prijzen zijn goed, zeker als je grote oplages besteld.

Good quality against a reasonably price.

Good quality against a reasonably price.

Snelle levering en goede service. Duidelijke feedback ontvangen op technische issues!

Bedankt voor de snelle levering. Ziet er goed uit!

Great service

Go There good well known poeople en service

Prima service!

Ik heb hier voor relatief weinig geld prima visitekaartjes kunnen aanschaffen. Aangezien ik zelf het ontwerp had gemaakt was de service voor bestandscontrole erg handig (kosten ongeveer 10 euro). Via die service hebben ze bij Drukland de aangeleverde bestanden gecontroleerd en kreeg ik goede (telefonische!) uitleg over wat er nog aangepast moest worden. Ik kon daarbij zelf ook allerlei vragen stellen. Het resultaat was dat mijn visitekaartjes precies zo zijn geworden als ik wilde en ik weer nuttige nieuwe kennis heb over CMYK-kleuren en exportinstellingen :-) Prima service dus!

Perfect.

Even wat onduidelijkheid gehad met de bestanden, maar het uiteindelijke resultaat is
Perfect. Prijs kwaliteit verhouding PRIMA.
De volgende keer weten we Drukland weer te vinden!

Beste Miranda,

Bedankt voor je positieve reactie! We zien je graag snel weer terug bij Drukland.nl.

Anne van Weije

Waarom Drukland.nl?

Omruilgarantie

Binnen 30 dagen kosteloos ruilen

Ontwerp online uw drukwerk

Kies een van de duizenden ontwerpen

Gratis fotobibliotheek

Keuze uit 18 miljoen foto's

Spoed service

Drukwerk binnen 24 uur in huis

Wie is Drukland.nl?

Drukland.nl is de online drukker met lage prijzen en een hart voor haar klanten. Visitekaartjes, flyers, posters, briefpapier, enveloppen en nog veel meer: online drukwerk ontwerpen en goedkoop drukken doet u bij Drukland.nl. Goedkoop drukwerk bestellen was nog nooit zo gemakkelijk! Drukland.nl biedt u bovendien drukwerk van uitstekende kwaliteit en een meer dan uitstekende service.

Drukwerk bestellen kan met uw eigen ontwerp, door eenvoudig het bestand up te loaden, maar heeft u zelf onvoldoende ervaring met het ontwerpen, geen probleem! Klanten kunnen namelijk bij Drukland.nl één van onze duizenden professionele ontwerpen gebruiken en deze aanpassen naar eigen wens. U kunt ontwerpen kiezen voor flyers, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen , kerstkaarten etc. Vervang tekst, logo en afbeeldingen naar eigen wens en maak bovendien gratis gebruik van onze fotobibliotheek met meer dan 18 miljoen professionele afbeeldingen!

Onze klanten komen voor de prijs, het gemak en kwaliteit, maar blijven voor het warme deken dat klantenservice heet. Welkom bij Drukland.nl.

Visit Drukland.nl

Contact informatie