Drumcity reviews

Drumcity reviews

7.4

Kom da ind i varmen og få en kop kaffe!

Ja det er jo et eventyr. Aldrig har jeg oplevet sådan en kundepleje. Det er mere som at blive inviteret indenfor i et privat hjem.
I forbindelse med koncerter på Voxhall i Århus var mig og en kammerat nede i Drum City fordi der var arrangeret en Drum Clinic med den nye trommeslager for det Polske tekniske dødsmetalband Decapitated.

Vi var dernede i god tid inden noget startede og ventede tålmodigt udenfor butikken... Så kommer der en venlig mand ud (ejeren tror jeg) og inviterer os indenfor og giver en kop kaffe og varme sig på mens vi snakker frem og tilbage om langt og bredt. Der var ikke noget med "kunne i ikke tænke jer at købe..." eller "vi har tilbud på...". Bare dejlig varm kaffe og en lille tour af butikken. Selvom man stort set kunne se det hele når man stod i den.

Ude bagved var der fyret op i en grill og der var gratis pøler med brød, øl og sodavand.

Verdens bedste butik? Ja det bliver i hvert fald meget svært at slå. Har ikke oplevet bedre endnu.

Drum City kan varmt anbefales hvis man er på udkig efter hvad som helst i trommer, percussion og andet slagtøj. De har det og kan skaffe det. Så udover god kundepleje og et imponerende udvalg... Ja der er ikke meget mere at sige. Simpelthen en fantastisk lille biks!!

Is Drumcity your company?

Visit Drumcity