DSB Rejsebureau reviews

DSB Rejsebureau reviews

6.7

Aldrig mere !

Dårlig undskyld på dårlig undskyldning! Vi mistede halvdelen af vores weekend tur til Hamburg pga manglende skiltning på Kolding station (ingen oplysninger fra skærme på station eller tog) DSB vil ikke erkende fejl men siger bare at der ikke har været registreret uregelmæssigheder (nej meget smart at sige når DSB skal tjekke sig selv)

USA

DSBs konsulent fandt en bedre forbindelse end jeg kunne finde på internetet og rejsens samlet pris var ikke dyrere.

Rejser med DSB Rejsebureau

Rejse til Thailand 2012
Vi har gennem mange år bestilt flybilletter og hotel gennem DSB Rejsebureau til Fjernøsten, Australien, New Zealand og USA.
Vi har været yderst tilfredse med service, rejseinformationer og
positiv tilgang til rejser fra vores rejsekonsulenter.
Vi kan kun anbefale DSB Rejsebureau som rejsearrangør.
Ulla, Nakskov

Flensburg

En by der hver at se, nyde og så videre - den ligger skønt ud til fjorden, og hvis man er heldig, så er stadig nogen i Flensburg der kan dansk.
Hotel Arcadia er et udemærket turistklasse hotel.

Rejse til USA.

Vi har valgt at bruge DSB rejsebureau til at lave vores rejse til USA.
Valget er helt sikker ikke sidste gang vi bruger det.
Vi skal afsted næste år,men allerede nu har vi gennem vores konsulent Ann Mortensen fået en kæmpe serviceoplevelse gennem hendes engagement og vi bliver rigtig godt klædt på til at tage afsted,samt for en meget positiv oplevelse af DSB,da man føler at DSB tager ansvar for gæsterne og man bliver ikke betragtet som en varer der bare skal igennem fabrikken for økonomiens skyld.
Vi kan komme med rigtig mange anbefalinger her ca ½ år før vi skal afsted, og vil helt sikkert komme tilbage med en bedømmelse når vi kommer hjem igen.

KH
René

OK, men ikke de ønskede biletter ...

Jeg skulle bestille togbilletter til Berlin til syv personer og fik at vide at vi kom til at sidde sammen ved to borde, men det viste sig ikke at være rigtigt hvilket skabte en smule dårlig stemning ...

Pragtfuld tur til Berlin med tog

Alt virkede perfekt, vi måtte godt nok afvente lidt i Hamburg da der var noget galt med det andet tog. Men det var dejligt at rejse med toget meget afslappende, dejlig tur.

Godt

Godt, jeg vil prøve igan.

spændende tur til rom

vi havde en oplevelsesrig tur til rom i maj

Aldrig mere Dsb til at lave rejse

Tur til færøerne måtte rykke ,efter at have indbetalt 10.000 kr
måtte vi rykke dsb i roskilde for billetter m m.
Det værste var at man ikke vidste at der er tidsforskel på en
time, så vi måtte ud Taxer for at nå det Ps. Vi tog tog fra Roskilde
på Første Klasse til Hirtshals, og sejlede til Færøerne

Veltilrettelagt

Sød og venlig betjening af sagsbehandleren på rejsebureauet.

sødestedygtigstekvindeligmedarbejder

interrail for ældre mulighed for udforskning i roligt tempo, europa på langs senere europa på tværs!

Det virkede, men der manglede den sidste professionalisme

Igen er vi rejst på interrail voksen. Det virkede som sædvanlig, men der manglede nogle forudsatte pladsbestillinger, men så løste vi det selv.

Og så er det med undren, at vi konstaterer, at DSB kræver penge for pladsbestillinger, som er gratis i udlandet.

Og med mere undren, men også en gentagelse, hvorfor skal vi dog betale for at rejse ud og ind i Danmark. DSB er jo også en del af produktet.

Perfekt.

Jeg har rejst med DSB tidligere og det har altid været ok.
Denne gang til Berlin med et barnebarn og Jytte Møller fra DSB rejsebureau var meget hjælpsom og lavede en pakkerejse, som jeg var meget tilfreds med. På hotellet var de meget venlige i receptionen. Jeg vil helt sikkert bruge DSB igen.
Irene Aggernæs

et fint firma.

Undertegnede Vil hermed gerne rose DSB Rejsebureau samt rederiet for Göta Kanalen for en fantastisk fin rejse med skibet M/S Wilhelm Tham med besætning - for en eventyrlig rejse igennem 65,sluser og ca. 600 km lange sejltur. Med dejlig mad og fine vine og den ene smukke udsigt efter den anden,Og en ekstra oplevelse var det at blive modtaget af familien Kidbom i Forsvik, Hvor de sang og spillede bla, ,, Perleporten " Så ikke et øje var tørt.
VHL Fra Hans & Lone Yvonne

Hårrejsende perfekt.

Per og jeg bruger altid DSB Rejsebureaupå Københavns Hovedbanegård, når vi skal ud og opleve. Der sidder fire utrolig søde kompetente mennesker. Første gang var vi meget spændte, vi ville til Berlin, og jeg skal love for vi blev betjent fint, fik masser af gode råd.
Det endte med et rigtigt dejligt familie hotel Bregenz), som vi i dag gerne vender tilbage til.(Og gerne råder andre til.)
Så skulle turen gå til Krakow, og belært fra sidst, besøgte vi igen DSB. Det kan være lidt besværligt at flyve dertil direkte, men efter igen en fin betjenning kunne det godt lade sig gøre at flyve direkte.
Så havde vi hørt om en tur til Paris et par dage, og derefter med toget til London.(til en fastsat tilbuds pris)
Det viste sig, at turen var udsolgt, men intet er umuligt, når man kommer der som kunde.
Så efter en times tid fik vi sammensat den samme tur, til næsten samme pris.
Fremover er det kun der, vi skal ind, når vi skal rejse. Det er meget positive personer, der betjener os, altid venligt og ikke det stress, man ofte er ude for i dagens Danmark.
Vi er glade for, at vi her fik mulighed for at komme med vores mening, for hver gang vi er gået ud af døren efter et være betjent, har vi altid sagt, der må da være et sted, man kan komme af med sin tilfredshed. Mange venlige hilsner Vibeke Kaspersen og Per Kristensen.

Det kører bare på skinner

DSB rejsebureau har arrangeret flere rejser for os og vores venner, og vi har altid følt os i de bedste hænder.

ok - fint hotel og fint værelse !

Det var ikke i orden at vi skulle betale særskilt for bagagen ,det fordyrer rejsen!-Ydermere skulle vi på hjemrejsen indbetale beløbet for bagagen et andet sted end hvor vi checkede ind -noget besværligt ! Det kunne godt gøres bedre !

gennemsnitlig ok

Det skift dog. Oftest er jeg tilfreds. Men forleden skulle jeg sende min 10 årig søn med toget med en brækket arm. Toget var 20 min forsinket og da det kom var der ikke tid nok til at jeg kunne følge ham ombord. En af personalet lovede at hjælpe ham på plads, men da jeg efterfølgnede ringede til ham, fortalte han at fordi der var en sovende passager på den plads min søn havde billet til (jeg havde netop købt pladsbillet til min søn for at være sikker og fordi han elsker at sidde ved vinduet), så havde han bare fået anvist en anden plads og ikke fået hjælp til at løfte sin baggage op. Det var ikke noget super god oplevelse.

god service og hjælpsomme ansatte

Det var nemt og overskueligt at bestille rejse gennem dsb rejsebureau. For mit vedkommende var det dejligt med hjælp til at bestille flybilletter, samt at bureauet også tog sig af ombooking da mit oprindelige fly blev afslyst.

Tak for god service.

DSB Rejsebureau Details