DSV reviews

DSV reviews

3.8

Ikke brugbar for mennesker der går på arbejde

Skal have leveret møbler fra Voga. Kan få dem onsdag med besked om, at jeg ellers må vente til efter jul eller benytte en fragt taxi som koster 400-600 kr. De kan ikke fortælle hvornår på dagen de kommer - mellem 9-16. De kan ikke hjælpe med at bære møblerne op (heller ikke mod betaling), men forslår at jeg får flyttefolk til det, og at de kan ringe en time inden.
Hva' gør almindelige mennesker som skal passe deres arbejde???

MEGET MEGET DÅRLIGT

Man kan ikke få svar. For at ændrer en linje i dokumentet, tog det 2 dage. Og man skulle rykke hele tiden. Alt for meget bureaukrati. Jeg vil ikke arbejde med dem mere.

Elendig service - find en anden transportør også selv om det bliver dyrere!

Fik leveret møbler fra Voga med DSV!
Leveringen blev syltet gang på gang i 5 uger!
Jeg bruger aldrig DSV igen!

Ekstrem dårlig og arrogant service !

DSV skulle leverer en pakke til os fra Spanien, men deres chauffør havde glemt at ligge en besked til os om at pakken var ankommet (vi var ikke på kontoret da han skulle komme med den) - efterfølgende har den ligget på deres lager i 14 dage.

Da vi så aftalte en dag for ny levering og de ikke kommer på den aftalte dag - siger de bare i telefonen at de ikke kan finde pakke og de i øvrigt har 60 dage til at prøve at finde den!

Magen til arrogant og inkompetente rodehoveder i kundeservice skal man lede længe efter og særligt Patrick i Import Spanien afd. er fuldstændig umulig at tale med. Man bliver mødt med en grov og nedladende attitude !

VI bruger ALDRIG mere DSV!

Super leverance

Skulle have en leverance fra Voga. Kunne hele tiden følge levering på deres hjemmeside. Dagen før kom SMS med bekræftelse med leveringstidspunkt. Der var oplyst at man kan ringe og få ca. tidspunkt for levering. De ringede tilbage indenfor 3 min. med ca. tidspunkt. Chaufføren ringede 45 min før og var der indenfor 5 min. iht. til aftalt tidspunkt....

Det kalder jeg super service og levering.

OK levering

Hurtig og fin levering. Deres Track and Trace side er fin, men kunne udvides med tidspunkt for levering. Eller man kunne blive kontaktet inden levering. Evt. en sms 30 min. før levering.

Amatørvirksomhed

Skulle have et bord leveret fra DSV. Får at vide fra firmaet at bordet er afsendt og skulle komme i løbet af d.21/6. Dette sker ikke og kl 15.30 efterlyser jeg bordet hos leverandøren. De ringer idag og siger det er smidt på min terasse - hvilket ikke er korrekt. Jeg gik i baghaven i nogle timer igår i det tidsrum. Hvor en bil fra firmaet Erling Christensen (dsv bekræfter det er deres bil der har stået for leveringen af mit bord) smider en pakke i den anden ende af vejen jeg bor på.

Forstår ikke hvor svært det er, at kigge på sin fragtseddel, kigge på nummeret. Kontrollere husnummeret og så stille pakken det KORREKTE sted. Nu har det regnet udenfor et godt stykke tid, og det plejer træ og el sjovt nok IKKE at være så forfærdeligt glade for!

Elendig behandling

Jeg skulle have leveret en stol fra DSV og jeg får per sms at vide datoen. På den pågældende dag ville den komme i mellem tidsrummet 7 til 17, hvilket er lidt stort for min smag. Dertil kommer at jeg på dagen for levering ringer til DSV for at lige hører om jeg ikke kunne få et mere præcist tidspunkt. Det viser sig, at de selvfølgelig ikke kan give et mere præcist tidspunkt og at de desuden ikke havde planer om at ringe 30 min før de ville komme.

Ydermere kom stolen i en kæmpe papkasse forstærket med træ som flyttemanden bare efterlod ude på gade ved opgangen til min lejlighed. Da jeg spurgte flyttemanden hvorledes jeg skulle åbne kassen sagde han med et koben eller stor hammer, men den slags har jeg altså ikke i min lejlighed. Men så kørte flyttemanden og jeg stod ude på gaden med en stor kasse jeg ikke kunne åbne eller løfte!

Pinlig inkompetence

Vi havde bestilt et gulv og skulle have det leveret af DSV. Den morgen det skal ankomme bliver vi ringet op af en chauffør der snakker helt utrolig dårlig dansk, og samtalen bliver derfor temmelig mærkelig. Da vi oplyser om at vi bor for enden af en lang vej med en grusgårdsplads siger DSV at så kan de ikke levere gulvet, da deres palleløfter med det samme vil synke ned i gruset (på det her tidspunkt har jeg fået en anden i røret). Han siger, at de så istedet skal have fat i en kranvogn og at det er meget dyrer. Aftalen bliver, at de skal kontakte leverandøren af gulvet for at høre om de skal skaffe en kranvogn.
Et par dage senere ringer jeg til leverandøren for at høre, hvor gulvet bliver af. Leverandøren bliver temmelig overrasket, da han intet har hørt fra DSV. Jeg sætter ham ind i situationen, og vi aftaler at slå halv skade omkring den dyrere kranvogn. Leverandøren aftaler at DSV skal levere med det samme. Der sker ikke noget. 1½ dag senere rykker jeg leverandøren, som atter rykker DSV (DSV informerer leverandøren om at de vil sende en faktura for den ekstra omkostning.), hvorefter de omsider rykker ud.

UDEN kranvogn, vel og mærket.

Afleveringen af gulvet (som vejer 700kg) går fint. Palleløfteren gør ingen antræk til at synke i.

Jeg ringer en sidste gang til leverandøren for lige at fortælle ham at han ikke skal betale for en kranvogn alligevel.

Jeg ved ikke hvem der styrer tingene hos DSV, men mere end 5 års skolegang ville måske have været på sin plads.

God information ved telefonisk henvendelse.

Har fået en god og hurtig service ved telefonisk henvendelse, og de vender tilbage hurtigt..men ringede ikke inden levering og var forsinket....men hellerer leverer sent om aftenen, end dagen efter.

fin levering, men træls at leveringstidspunkt ikke kan oplyses

Vi har fået leveret varer med DSV flere gange indenfor den sidste måneds tid. De fleste gange kom varen som aftalt, dog glemte chaufføren dog at ringe ½ time inden han kom. Lidt træls at man ikke kan få et lidt mere nøjagtigt tidspunkt hvor varerne kommer, så man ikke skal afsætte en hel dag til at modtage varerne.
En enkelt gang kom varen ikke og vi fik ingen information. Dette skyldes dog snevejr og snestorm, så det var forståeligt. Efter vi kontaktede dsv igen, gik der en dags tid, så havde vi varen.

Is DSV your company?

DSV, De Sammensluttede Vognmænd af 13-7 1976 A/S Details