DTF travel reviews

DTF travel reviews

7.0

Dårlig oplysning vedrørende værelset

Da det åbenbart er af nyere dato at der ingen service er på værelserne såsam tømning af affald bedes dette oplyst ud over rengøring ved afrejse

Kære Gert Johannesen!

Tak fordi du tog dig tid til at give os respons på dit ophold.

Konceptet har været som du beskriver i rigtig mange år. Tømning af papirkurven er en del af den daglige rengøring, og derfor ikke inkluderet. Det kan sagtens være du har oplevet, at nogle af de hoteller, som du har været på tidligere, har gjort det alligevel, men så har det været en ekstra service fra hotellets side.
På nogle af vore hoteller, kan man tilkøbe daglig rengøring, og så vil det fremgå af informationerne på vores hjemmeside.

Kanon weekendtur til Berlin

Hej! Kan kun varmt anbefale en tur til Berlin, en by med megen historie og seværdigheder og en offentlig trafik der bare virker, betalte 16 euro for en gruppebillet til 5 personer og kunne køre hele dagen med den offentlige trafik.
Mvh.
Jette og Chr.

Italien når det er bedst

Det var en god tur vi havde til Hotel Postumia, vi blev taget godt imod og fik de oplysninger vi havde brug for, i det hele taget godt, og det er jo et dejligt område at besøge, mange gode oplevelser rigere.Kan anbefales.

Hotel Arcadia

Min mand fik en Morebox i fødselsdagsgave, og vi så virkelig frem til et ophold på et hotel. Men det viste sig ikke at være så nemt at booke. For det første kunne vi først komme afsted i november/december hvis vi ville afsted på et bestemt hotel, og for det andet synes jeg at DTF's kundeservice virkelig er dårlig.
Eftersom vi ikke kunne få det hotel, vi ville, valgte vi Hotel Arcadia og skulle selv betale lidt. Imidlertid viste hjemmesiden fejl, når man skulle booke, og jeg ringede derfor til kundeservicen. Jeg fik fin hjælp, men da jeg så fik regningen, skulle jeg betale omkring 80 kr. i telefonbookingafgift, hvilket den søde dame i kundeservice ikke havde nævnt.
Jeg sendte så for 14 dage siden en mail til DTF om det ikke var en fejl og har stadig intet hørt, selvom de skriver, at man skal forvente svar efter 3-4 arbejdsdage.
Jeg vil så lige nævne at hotellet var pænt og rent og morgenmaden helt i orden. Det eneste dårlige jeg kan nævne, er at vi fik værelse lige op til elevatoren, og der var lidt støj..

KÆre Betina Sørensen!

Tak for din henvendelse.
Jeg beklager du har måttet vente længe på svar på din mail til os. Vi tilstræber at overholder fristen på 3-4 hverdage, men har af forskellige årsager, bl.a et større systemskifte, modtaget rigtig mange mails de sidste uger, og har derfor ikke kunnet overholde de svarfristen.

Morebox-opholdene er en meget aftertragtet vare,og der er mange om buddet. Derfor kan man ikke altid få den dato/det hotel man har tænkt i første omgang, hvis der er ankomst i nær fremtid, - ganske enkelt fordi hotellerne får udsolgt. Til gengæld er der rigtig mnage forskellige hoteller/datoer at vælge immellem, og som du har gjort, kan man også bruge alle Moreboxe, som delbetaling på alle DTF ophold.

Moreboxene er ren online, dvs. man skal selv booke opholdet på nettet, og derfor kommer der automatisk et gebyr på, hvis vi skal hjælpe pr. tlf.
Du skal selvfølgelig ikke betale gebyr, hvis dit opkald til os skyldes en fejl på hjemmesiden, og jeg beklager det ikke er blevet fjernet.
Jeg skal sørge for at du får gebyret refunderet hurtigst muligt.

Fungerede godt

Alt i alt fungerede det, var købt gennem en deal på nettet, hvilket ikke fungerede ved online bestilling, så måtte igennem telefonen over 2 gange før det lykkes, men selve opholdet var der intet med

Et sted du aldrig har lyst til at besøge - Hotel Søparken

Vi har i september 2012 besøgt Hotel Søparken.

Vi kom til et hotel, hvor der ikke var foretaget rengøring af værelse. I forbindelse med spisningen var vi af den opfattelse, at man alene ønskede at få dette overstået så hurtigt muligt og vi måtte med meget besvær se vinkortet, da vi eller måtte nøjes med huset vin. Der var ingen mulighed for efterfølgende hygge med kaffe eller drink, da der skulle dækkes op til morgenmad og personalet skulle hjem.

Morgenmaden var i lighed med tidligere en meget skuffende omgang.

Jeg ville have ønsket, at vi i forbindelse med aftenspisningen havde forladt stedet og fundet nogle bedre.

Reply from DTF travel A/S

Hej Karina og Søren Fricke!

Tak fordi du tog dig tid til at give respons på dit ophold og for behagelig telefonsamtale.

Vores mål er helt klart, at de ophold vi sælger skal leve op til kundernes/DTF´s forventninger/aftaler, og til det, har vi brug for al den respons vi kan få.
Alle input fra vore kunder er et vigtigt led i videreudvikling af vores tilbud, og i vores fremtidige samarbejde med hotellerne.

Jeg er glad for at vi fandt en løsning pr. telefon, og glæder mig til igen at byde jer velkommen som kunder hos DTF.

GOD "SLUK- EFTER" OPHOLD

Tre gode overnatninger på " Sluk efter" kro.
Bestilt på last minute, hvor det var to overnatninger med ½ pension. Bestilte én ekstra overnatning og så, da vi modtog Voucher senere, at den sidste overnatning kun var med morgenmad. Dette må gerne ses tydeligt ved bestilling.
Værelset var rummeligt også badeværelset var ok og rent.
Bad om et ekstra håndklæde, som vi STRAKS FIK endog to stykker. Fik at vide, at der er tre håndklæder som standard.Vi var to voksne, men ingen problemer.
Lækkert aftensmad og flot anrettet. Fine hyggelige lokaler holdt i gammel stil . Gode stole med armlæn, fine hvide stofduge og stofservietter sat op i fine faconer. "sølv"dækketallerkener/ - bestik/ lysestage.
Morgenmaden var mere almindelig , men der manglede ikke noget.
Et sted vi gerne kan ta`tilbage til. Har benyttet DTF mange gange flere forskellige steder især i Jylland. Altid godt behandlet, så vi fortsætter gerne gennem DTF.
Masser af hilsener og tak for jeres imødekommenhed.
Anna Grænge

Fusk med prisen

I forbindelse med et weekendophold (morebox) blev vi af hotellet opkrævet et miljøgebyr på 14% af den samlede pris. Jeg har ikke umiddelbart kunnet finde oplysning om denne merpris i forbindelse med købet. Det er bare ikke acceptabelt.
Det var samtidigt stort set umuligt at booke ophold fredag/lørdag på de få attraktive byer der var omfattet af pakken.
Jeg kan generelt ikke anbefale køb af uspecificerede pakker der forhandles af DTF travel

Efter jeg har bedømt DTF travel på trustpilot, har jeg fået gebyret refunderet. Jeg giver derfor en ekstra stjerne, til DTF.

Hej Jacob Skovgaard Jensen

Tak for du gav dig tid til at give respons på din oplevelse.

Vi beklager meget at du ikke på forhånd var oplyst om opkrævning af miljøafgift.

Normalvis er denne information synlig på vores hjemmeside ved bestilling. Beklageligvis var dette ikke tilfældet ved din bestilling, og derfor refunderer vi selvfølgelig beløbet for miljøafgiften.

Jeg vil meget gerne ringe dig op, men har desværre ikke dit telefonnummer.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på 70231410

Vi beklager fejlen.

Malene Skovbo Jakobsen
DTF Kundecenter

Lader meget tilbage at ønske...

Har i weekenden været en tur i Heide på Hotel Berlin, der efter beskrivelsen skulle være et 4-stjernet hotel. Vi har været her en del gange efterhånden - måske en 6-7 gange, men det er i hvert fald mere end 2 år siden sidst! Vi havde glæder os super-meget, men det var en stor skuffelse fra start til slut. Der er ikke mere en 2 stjerner - på en god dag - til Hotel Berlin og de går begge til aftenrestauranten!
Hver eneste af de 3 dage vi var der, var alt slukket i wellness-afdelingen når vi kom derned - efter åbningstid. Vi måtte alle 3 dage selv ringe til receptionen - nogle gange helt op til 4 gange, før der var nogen, der tog sig af det. Det var udpræget utilfredshed i spa'en. Tingene fungerede ikke, der var ikke rent, poolen blev lukket pga for højt klor-indhold og det skete igen og igen og igen - ingen lærte noget.
Lørdag morgen hærskede der total kaos i morgenmadsrestauranten. Vi ventede på at vores bord skulle blive ryddet (service fra dem der havde været der før os) og til sidst måtte vi selv gøre det. Vi ventede 1 hel time på at få kaffe, og da vi endelig fik den, fik vi ingen kopper. Der var ingen rene tallerkener, ingen rene glas. Der vi havde fået vores service, var der ingen mad. Ingen pålæg og ingen brød. De ansatte piske rundt og var sure på hinanden og det smittede voldsomt at på humøret i hele restauranten! Det skal dog også nævnes at morgenmaden var fin de 2 sidste dage, men et 4-stjernet hotel bør godt kunne håndtede en tilsyneladende fuld booking. Det var langt under lavmålet. Vi kommer ikke tilbage til dette hotel mere - desværre. Det har virkelig været et rigtigt yndlingssted, men den oplevelse kunne vi godt have været foruden - ligemeget hvor billigt opholdet var. Vi finder et nyt yndlingssted - så må vi se om det bliver gennem DTF.

Hej Anne-Louise!

Tak fordi du gav dig tid til at give os repsons på din oplevelse.

Jeg beklager meget, at du har haft en dårlig oplevelse på Hotel Berlin.
Jeg ville gerne kontakte dig pr. tlf., men har desværre ikke noget tlf.nr.

Hotel Berlin har gennem mange år været et af vores mest populære hoteller, og har altid fået god respons. Som du også selv skriver, har det altid en rigtig dejlig oplevelse at holde ferie på det hotel.
Jeg vil sende dette videre til vores indkøbsafdeling, så de kan følge op på det.
Vores vigtigste mål er vore kunder tager glade ud og kommer glade hjem igen, så dette er absolut ikke acceptabelt.

Mht til antal stjerner, er det ikke noget vi har indflydelse på. Det er altid det pågældende lands brancheforening, der tildeler dem.

Du må meget gerne kontakte mig på 70231410.

Teamleder DTF Kundecenter

Tag til Hjallerup kro, et passende sted for to.

Fik et gavekort fra DTF travel i julegave. Valgte Hjallerup kro fordi vi gerne ville på en gammel kro med charme, og vi blev ikke skuffede.Fin modtagelse, gode værelser, lækker mad og serveret af en sød tjener. Alt ialt en god weekend.

ok ok

bare 2 dages afslapning,,alt ok første nat havde vi hotellet for os selv.....

Boede på Hotel Svanen i Billund

Dejligt ophold, som blev bestilt gennem Dtf-travel (deal tilbud). Rigtig fint ophold og fair pris. Vi bestilte 3 værelser, som vi fik ved siden af hinanden. Stort minus ved at bestille ved Dtf, er at vi KUN kunne have 2 børn pr. værelse, og de har værelser til familier med 3 børn på Hotel Svanen .o(. Vi har kun et mindre barn, mens venneparret har 3 mindre børn, så vi bookede det ene af deres børn ind via os. Da vi kom derned, kunne der sagtens være 3 mindre børn i opredningen.

Fantastisk ophold på Strandvejen

Vi havde et helt fantastisk, afslappende ophold på First Hotel Marina i Vedbæk. Hotellet ligger med udsigt over Øresund og i nærheden af seværdigheder som Louisiana og Karen Blixenx Hus. Samtidig ligger det så tæt på København, at det også blev til en tur til fristaden Christiania, hvor vi nød en fantastisk solnedgang.
Hotellet har gode værelser og morgenmaden er uovertruffen.

Harzen - med lidt knaster

Vi blev meget begejstrede, da vi læste anmeldelserne - og beskrivelsen af Hotels am Kranichsee, så der måtte vi bare bo. Oplevelsen var dog en lidt anden. Vi boede i en lejlighed - med soveværelse (og hovedenden af sengen) lige op af indgangen til lejlighedskomplekset, så vi havde helt styr på hvornår folk kom og gik - også midt om natten!!
Morgenbuffeten var ok, ikke 4-stjernet men iorden. Aftenbuffeten var derimod en kedelig affære, stort set samme sortiment hver aften, og bestemt ikke en kulinarisk oplevelse - vi havde nok forventet lidt mere.
Betjeningen fungerede, men virkede rutineprægede - og lidt trætte.
Drikkevarer på hotellet var meget dyre. ( ex. 0,5 l fadøl = 4,50 euro).
Omgivelserne derimod var pragtfulde, og levede helt op til vore forventninger, hvilket trods alt, gav os en dejlig ferie.

Kære Michael Hummelgaard.

Tak fordi du gav dig tid til at give os respons på dit hotelophold.

Jeg sender disse betragtninger videre til vores indkøbsafdeling, som er ansvarlig for samarbejdet mellem DTF og hotellerne.

Det er vigtigt for os at vore kunder får indfriet forventningerne til ferien, og det er sådanne tilbagemeldinger som denne, der gør at vi kan hele tiden kan udvikle os, og gøre det endnu bedre.

Jeg er glad for vi fandt en løsning pr. telefon, og glæder mig til igen at byde dig velkommen som kunde hos DTF.

Teamleder DTF Kundecenter

Fejlbukking

Bukkingnr. på den fejlbukking I lavede kan jeg af gode grunde ikke oplyse da I jo ikke meddelte os, at der var bukket et ophold til os, vi opdagede det kun ved at vi tjekkede vores bankkonto. Når I skal have kr. 100,- for at sende en fax burdte vi have kr. 1000,- for at rede jer for at skulle betale hotel + aldt det besvær med at få vores penge igen.

Reply from DTF travel A/S

Kære Niels Jørgen Jørgensen.

Tak fordi du tager dig tid til at give respons på din oplevelse.

Jeg har nu været gennem hele sagen.
Den første del af historien kan jeg ikke genkende, så må jeg have oplyst et bookingnummer mere. Mht til den sidste del, kan jeg se du har bestilt et ophold gennem os, og kontaktet vores kundeservice om eftermiddagen, dagen inden ankomst og ønsket at annullere/ændre dit ophold. Det ville normalt være umuligt, så tæt på ankomst, men vi tilbød dig at tage kontakt til hotellet og se om vi kunne få lov at ændre det, mod et ændringsgebyr. Hvis du læser vores betingelser på hjemmesiden (www.dtf-travel.dk) for ændringer kan du se at det kan lade sig gøre mod et gebyr, indtil 14 dagen inden ankomst, og skulle vi have fulgt dem , ville du have tabt alle dine penge.
Vi tilbød dog alligevel,selvfølgelig stadig mod et ændringsgebyr, at forsøge at flytte dit ophold, men jeg kan se at du ikke henvendte dig igen, og derfor kunne vi ikke gøre yderligere.

Jeg beklager din opfattelse af vores service, men kan forsikre dig om, at vores medarbejder udelukkende har forsøgt at afhjælpe den uheldige situation I var kommet i pga af bilen.

DTF travel

Ramada hotel Frankfurt/oder

Ramada hotel i Frankfurt/oder. Godt hotel men der manglede gratis wi-fi som man kune koble sig på når det nu er et 4* hotel.
Mærkeligt at skulle stå i badekar og tage brusebad.
God morgenbuffet

Jo jo da.

Jamen jooo. Det var okay, men så heller ikke mere.

Helt okay

Vi var en tur til Garda i Italien.
Alt klappede til UG.

Dårlig kundeservice

Vi kan allesammen lave fejl, med få det rettet få minutter efter en booking er umuligt. Det koster 100 kr. i gebyr ellers kan vi ikke gøre noget, lød beskeden..... Hvis det nu var DTF Travel der lavede fejl, får kunderne så 100 kr. tilbage for rettelserne???? Nej vel. Der røg en weekend for 2 på denne konto Øv, øv.

Kære Susanne Rasmussen.

Jeg beklager at du har haft en mindre positiv oplevelse med DTF.
Vores regler omkring ændringer/annulleringer står på vores hjemmeside www.dtf-travel.dk, og det er dem der er blevet oplyst i denne forbindelse, af den kundeservicekonsulent du har talt med. Der er en del manuel håndtering ved disse ændringer og derfor bliver man pålagt et gebyr, i dette tilfælde 100,00 DKK.

venlig hilsen DTF travel

Super godt ophold

Hotellet er rigtigt godt og nemt at finde.
Super personale og rigtig god mad. Dejlig pool, men lidt kedeligt værelse, der manglede et par lænestole.
Fantastist område med masser af natur og gode udflugtsmuligheder.

DTF travel A/S Details

Nøje udvalgte ferier i hele Europa. 21 års erfaring med tilfredse kunder. Nordens største rejseklub "Vi elsker ferie" med Last Minute ophold fra 99 kr. og masser af fordele. PLUS medlemmer får ekstra rabat på ophold.

Visit DTF travel

Write to: gije@dtf-travel.dk