DTF travel reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Div feil info i annonsen!!!!!!

Da jeg leste annonsen om hotellet hørtes det flott ut. Men fra annonse til virklighet var det litt forskjell. Når jeg bestiller et dobbeltrom regner jeg med å få en dobbelseng. Det fikk vi ikke, vi fikk to enkle senger langs en vegg som ikke kunne settes sammen. Det var en stor skuffelse. Videre så annonseres det med middagsbuffe. Som vi gledes oss til . Det var det ikke. Det var en fast meny hver kveld så du hadde ingen valg om du likte det eller ikke. Om du ble mett eller ikke.......

Kjære Anne Kvitvang!

Takk fordi at dere har tatt dere tid til å gi oss en tilbakemeldig på opplevelsene deres.

Mange hoteller har separate senger på rommene. Av og til kan man få rom med dobbeltseng, men da skal man gjøre oss oppmerksom på det ved bestillingen og ofte er det et tillegg for oppgradring som skal betales.

Angående maten så skriver vi faktisk ”5 tre-retters middager/buffeer inkl. kaffe” så det er kjøkkensjefens valg om hva han vil servere. Men jeg vil sende det vidre til innkjøperen våres. Hvis hotellet vil servere fast meny hver kveld skal det jo stå så man får det som man forventer.

Vi gjør mye ut av at informasjonene våres skal være korrekte og er derfor glade for å få de tilbakemeldinger som vi får. Det gjør det lettere for oss å rette informasjonene hvis det er noen opplysninger som ikke riktige mere.

Vennlig hilsen
DTF travel

Marie Vindfjell Blichfeldt

Hotel Pejsgården

Hotellet var helt greit. Det som trekker ned var dårlig vasket rom og at barnesenga ikke hadde dyne. Virka som de ikke hadde flere igjen og hadde isteden dytta en overmadrass i dynetrekket. Et medbragt teppe ble redningen. Rommet gikk vi over med Ajaxkluter. Heldigvis ikke langt til dagligvarebutikk. Man måtte komme tidlig til frokost om man skulle få med seg "det gode" pålegget. Den første dagen kom vi en time før frokostservering stengte og da var det to typer skinke og honning igjen som pålegg. De fyller ikke på.
Barna kosa seg i bassenget og på lekeplassen. Den var flott.
Vi hadde ikke sjekka selv hvor langt det var til de forskjellige attraksjonen og hadde vel utifra beskrivelse trodd det var kortere til Legoland.
Alt-i-alt et godt tilbud fra DTF. Lett å bestille/betale på nett. Vi kommer nok til å besille med DTF igjen, kan jo ikke få møkkete hotellrom hver gang :) (...men tar med Ajaxkluter for sikkerhets skyld...)

Ikke den beste reisen.

Skulle bestille alene med barn, men når man skal velge antall reisende så kan man ikke velge 1 voksen og 1 barn. For dårlig når man er alene med barn. Fikk heller ikke betalt med kort på nett da siden ikke kunne vises. Prøvde forskjellige nettlesere. Måtte ringe inn, ble sittende i kø første gang i 10 min, tastet for å bli ringt opp. Ventet over 1 time, ingen ringte. Ringte igjen. Ventet like lengre tastet for å bli ringt opp. Ingen ringte. Fikk til slutt svar hos en dame som hjalt til med bestillinge. Hyggelig å hjelpsom. Veldig bra service.
Hotellet vi valgte var Lautruppark hotel skulle være 4 stjerner. Det var det langt unna. Kanskje 3 stjerner. Ligger helt øde til i et industriområde. Ikke noe å gjøre der. Heldigvis ikke langt unna metro stasjon. 20 min inn til københavn. Rommet var lite uten ventilasjon, måtte ha vindu oppe hele tiden. Mye kalk belegg på dusjen, flere hull i veggen pga tidligere ting som har hengt der. Dorull holderen var helt løs. Gode senger. Frokosten var enformig å kjedelig. 3 påleggslag å velge mellom, å noen smøreoster. Kommer ikke til å reise tilbake til dette hotellet. Blir et annet neste gang i allefall.
Review by confirmed purchaser

Kjempe flott sted både for familie og par:)))

god mat, mye å se på rundt om kring på båten.

Et hyggelig opphold!

Et rimelig opphold,som svarte til forventningene.
Review by confirmed purchaser

Vi fikk det vi bestilte, og det regnet vi med - for DTF travel er veldig dyktige på beskrivelsene av sine 'produkt'.

Nok en flott ferie bestilt gjennom TF travel...det er vel ca 10 gangen vi har benyttet oss av tilbud herfra og vi får som alltid det vi bestiller. Vi er veldig fornøyd og vil komme tilbake senere også!
Review by confirmed purchaser

Et oppholdssted med vesentlig mangler

Leiligheten burde vært bedre rengjort. På badet lå det store lodotter i et hjørne. I dusjen kom det varmt og kaldt vann vekselsvis hele tiden, ganske ubehagelig. Lampen over bordet ved kjøkkenet manglet bryter. Vi lette rundt i hele leiligheten, men fant ingen bryter som var tilknyttet lampen. På hemsen var det ganske trangt på grunn av skråtak. Man kunne lett få klaustrofobiske tendenser. På hemsen var det montert en lufteluke, den var full av møkk ( ekkelt). På det lille kjøkkenet var det også montert en seng. Siden den var plassert rett under vinduet så valgte vi å løfte madrassen ut av det lille rommet for å plassere den på gulvet foran de to rammemadrassene som var plassert der. Det er litt spesielt å sove på gulvet når man er på ferie. Særlig når man har betalt for ferien. På kjøkkenet var det ingen propp som man kunne bruke i vasken, man måtte derfor vaske opp i en plast balje for så å skylle en og en ting. Vinduet på kjøkkenet var det vanskelig å få opp, da vi endelig klarte det så vi at det hang fult av møkk rundt hele vinduet. Det burde helt klart vært vasket grundig. Restauranten hadde jeg ikke veldig lyst til å besøke siden det var andre gjester som tok med hunden sin inn i restauranten, æsj. Dette var ikke mennesker som skulle trenge førerhund. Øya Rømø er en naturperle - helt klart. Det er et perfekt sted for å fly med drager. Det var bare så synd at boforholdene ikke var helt på topp.

Hei Siv Hege!

Jeg takker for ditt innslag om opholdet ditt som du har booket hos DTF travel.
Jeg beklager selvfølgelig for den triste opplevelse med at leiligheten ikke hadde blitt gjort ren.
Her i DTF travel bestreber vi oss alltid på at våres hoteller skal være rene og pene og det forventer vi også at alle hotellene er. Dette er noe som jeg vil snakke med hotellet om for det skal være en selvfølge at man kommer til en ren leilighet som man har betalt for.
Jeg syns også at det høres rart ut å ha en sengeoppredning på kjøkknet, så skjønner at dere valgte å flytte madrassen ut til de andre sengene. Men desverre så kan jeg ikke gjøre noe med leilighetenes innretning. DTF travel har ingen informasjoner på at det er lov til å få hundene sine med i resturanten og er derfor veldig sjokkeret over denne informasjon og det også noe som vi vil snakke med hotellet om. Men jeg er glad for å høre at dere likte området og forhåpentligvis fikk dere en god tur på Rømø allikevel.

Vennligst hilsen
Marie V. Blichfeldt, DTF travel a/s.
Review by confirmed purchaser

Enkel måte å bestille ferie på.

Litt vanskelig med å få betalt med visa kort. Bra tilbud, men dere må informere hotellene om de tilbud vi har fått gjennom dere, for eksempel at barn får gratis mat/middag og drikke pr. voksend betalende. Det viste seg at ikke alle ansatte viste om dette.

Hei Karin

Jeg takker for ditt innslag om opholdet ditt som du har booket hos DTF travel. Jeg beklager selvfølgelig for den triste opplevelse med at de ansatte ikke viste om de tilbud vi hadde i annonsen.
De tilbud som vi har i avisene og på Internettet er tilbud som vi har avtalt med hotellene og derfor er det den ansvarlige på hotellet som skal sørge for å gi informasjonene vidre til de ansatte.
Om betaligen på hjemmesiden vår, så jobber de på å forbedre hjemmesiden og gjøre det lettere for kundene våres å betale med kort. Håper dere hadde en god tur allikevel. Jeg takker igjen for innslaget og håper på at jeg kan byde dere velkommen som gjester hos DTF travel igjen.

Vennligst hilsen
Marie V. Blichfeldt, DTF travel a/s.
Review by confirmed purchaser

Enkelt og rimeligere, to fluer i en smekk.

Weekendoppholdet ble faktisk billigere enn om vi hadde bestilt direkte fra hotellet. Samtidig var det en enkel operasjon å bestille via nettet på DTF

det passer veldig bra

er enig stort sett med deres vurderinger
Review by confirmed purchaser

Godt fornøyd med våres ferie

Fine leiligheter, bra service. Rolig område

Den Perfekte Ferie

Var veldig fornøyd med båt og hotell,mye fint og se på Bornholm og turen vil nok gjentas.

Service

Alt var greit heilt til me måtte bryta av og reise heim før avtalt tid. Hotellet i Ålborg sa dei berre tok betalt for dei faktiske netter me hadde benytta. Dtf var ikkje innteresert å diskutera noko tilbake betaling til oss men sa derimot at hotellet feilinformerte. Hadde og fergebilett Fredrikshavn/Oslo som heller ikkje fekk benytta og rederiet sa me måtte kontakte Dtf men heller ikkje der var det noko velvilje å møte. Så konklusjonen min er at Dtf er ok så lenge alt går etter Dtf sine mål og nei Inger og ingen spør etter noko ekstra service, så neste gang vurdere me eit annet selskap og vil og anbefale våre venner og gjera det samme

Hei Erling

Jeg takker for ditt innslag om opholdet ditt som du har booket hos DTF travel. Jeg beklager selvfølgelig for den triste opplevelse med at du ble nødt til å annullere oppholdet før tid.
Desverre hadde du fått en feilinformasjon fra hotellet om at vi kunne tilbake betale oppholdet for vi har ingen mulighet for dette uanset om det gjelder hotelloppholdet eller fergebillettene.
Vi ønsker selvfølgelig at alle kundene våres får den beste service og beklager mye at du ikke føler at du har fått det, men vi har desverre ikke mulighet for å tilbake betale oppholdet. Håper du hadde en god tur de første dagene. Jeg takker igjen for innslaget og håper på at jeg kan byde dere velkommen som gjester hos DTF travel igjen.

Meget bra!

Godt fornøyd med oppholdet.
Review by confirmed purchaser

det fine store hotell-rommet!!!

God mat. Stort fint hotellrom,og hyggelige ansatte.
Review by confirmed purchaser

Flott sommeropplevelse og god service!!

Vi brukte DTF-travel til å bestille båt fra Oslo-Fredrikshavn tur/retur og hotellopphold i Vejle på Hotel Australia nær Legoland og fikk en flott sommeropplevelse og god service hele veien og tilbake til vestlandet igjen. Dette frister til gjentakelse og anbefales også til andre som er lysten på god sommeropplevelse. Legoland lå i underkant av 3 mil fra hotellet og alt gikk som det skulle.

Det var nesten litt trist å skulle reise hjem igjen...

svar til dtf

Dere sendte meg en link til annonsen i mailen ja. Men da jeg trykka på linken, kom det opp at tilbudet hadde gått ut. Dermed kunne man ikke lenger SE annonsen......tilfeldig??? Jeg tviler.
Kikket på de andre annonsene, med tilbudene som Club br hadde gjennom DTF. Pussig at alle andre tilbudene OGSÅ var inkludert flere måltider!!
Jeg har lest mange av anmeldelsene av dere her. Dere har MANGE dere beklager til, fordi de ikke har fått det dere har lovet dem. med andre ord; mange misfornøyde kunder.

En beklagelse er ikke nok, når vi fikk UFORUTSETTE matutgifter pga deres misledende annonse. Siden dere har valgt å ikke ordne opp, kommer vi nok neppe til å reise med dere igjen. Og vi kommer til å dele vår negative opplevelse med dere, med vår familie og våre venner.

Hei Synnøve!

Jeg takker for ditt innslag om opholdet ditt som du har booket hos DTF travel. Jeg beklager selvfølgelig for den triste opplevelse med at hotellet ikke var innformeret om at dere kom 4 personer og problemene med annonsen. Om annonsen så sendte vi deg annonsen igjen på mailen din og tilbudet var desverre ikke innklusiv frokost og to middager.
Når vi sender bekreftelsen ut til kundene våres så sender vi noe som heter ”Kjære Gjest” og her står alle informasjonene om hva tilbudet inneholder og andre relevante informasjoner.

DTF travel ønsker ikke at kundene føler seg lurt av oss og vi beklager misforståelsen om annonsen. Desverre var feilen med at dere kom 4 personer litt våres feil og litt hotellets feil.
I første omgang hadde vi kun forespurt hotellet om en leilighet til 2 personer og et barn under et år som skulle ha en babyseng. Etter at vi hadde spurt på dette opplyste du oss om at det var et barn mere med og det fikk vi ikke opplyst hotellet om på mail. Men en uke før annkomst sender vi en endelig ankomstliste til hotellet, så de kan se hvem som kommer. Her hadde vi opplyst at det kom 4 personer og det hadde hotellet desverre ikke set. Så det var desverre skjedd en feil fra begges sider av og det beklager vi mye.
Men jeg håper at dere fikk et godt opphold og fandt en løsning på å få noe å spise. Jeg takker igjen for innslaget og håper på at jeg kan byde dere velkommen som gjester hos DTF travel igjen.

Litt underlig at det var ubemannet etter kl 22,00

Lav setter jeg fordi det ble tatt in utemøbler ca kl 22,00. og at det ikke var folk i resepsionen etter kl 22,00. ellers var hotelet bra. både opphold og frokost.

Bra

Rom, mat og omgivelser var fine.
Er misfornøyd med selve bookinga. Hadde opprinnelig tenkt å bestille et spesialtilbud (husker ikke om det var 7-dagers eller 5-dagers, antakeligt det siste). Men etter å fylt ut alle punkter i skjemaet fikk jeg melding om at det var fullt.
Etter mye om og men fant jeg et 4-dagerstilbud som jeg booket på.
Vel framme på hotellet fikk jeg utvidet med 1 dag ekstra (det var tydeligvis ikke fullt likevel?), men måtte betale full pris. Tvilsom markedsføring og kundebehandling! Lureri?
Fikk også noen Vouchere på gratis vin eller et eller annet. Navn på en butikk, men ingen info om hvor slike butikker var, fant heller ingen slik. Lureri igjen?

Hei Ragnar!

Jeg takker for ditt innslag om opholdet ditt som du har booket hos DTF travel. Jeg beklager selvfølgelig for den triste opplevelse med at du har følt deg lurt av oss. Det er ikke våres mening.

Jeg vet ikke om det har vært en feil på hjemmesiden vår da du prøvde å booke oppholdet ditt, men normalt er det ikke muligt å skulle taste alle opplysningene inn og så få beskjed på at alt var fult.
Jeg tror kanskje at det har vært sånn at datoen har vært gul og da har det betydd at vi umiddelbart ikke har hatt flere rum tilbake, men at vi vil spørre hotellet om vi kan få flere rum og vil derfor vende tilbake innenfor 1-3 dager. Men jeg er glad for å høre at det lykkes deg å booke et opphold allikevel.
Når vi ikke har flere rum i systemet våres betyder det ikke at hotellet er booket helt opp. Det betyr at hotellet ikke vil selge flere rum til oss til en billigere pris fordi de mener at de kan selge rummene til fuld pris. Og det er derfor du har hatt mulighet for å kjøpe den ekstra overnattning direkte på hotellet.

Angående den gratis vin og refleksvekst så beklager vi at det ikke står noen adresse til Fleggaard. Det er fordi at de har flere butikker ved dansk-/tyske grensen. Men vi har skrevet Internett adressen deres på, så man har mulighet for å se hvor butikkene ligger.

Etter alle problemene med å booke oppholdet ditt så håper jeg at dere fikk en god tur allikevel. Jeg takker igjen for innslaget og håper på at jeg kan byde dere velkommen som gjester hos DTF travel igjen.

Ble positivt overrasket

Flott hotell, fint familierom, god service. Perfekt beliggenhet i forhold til strand og storby. Vi leide sykler i København og det var helt suverent å sykle til/fra København og til/fra Dyrehavsbakken i Klampenborg.

Ett eneste minus: Trang frokostservering, kunne også med letthet vært organisert annerledes slik at køene hadde blitt redusert.

Ble som sagt positivt overrasket. Veldig fornøyd og kommer gjerne tilbake.

DTF travel Norge Details

Norway

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.