Dubli reviews

8.5

rabat

Jeg fik stor rabat da jeg købte støvsuger og video kamera 1000 kr

Det er for fedt :-)

Jeg sparer penge på hverdags ting. Købte min iPad igennem Dubli og fik over 200 kr igen. Desuden valgte min klasse at booke hoteller igennem dubli til vores studietur. Der sparede vi 3700 kr! :-)

Super side

Dubli er bare en fantastisk side. Man handler faktisk bare på de kendte sider/firmaer og får rabat/cash back.
Det er bare genialt....

9,8 % i rabat i 2013

Jeg har handlet på nettet via Dubli for ca. 30.000 kr det seneste år og fået knap 3.000 kr tilbagebetalt. Det fungerer bare.

Dårlig hjemmeside, elendig service.

Ideen er fin, men når den ikke virker er der ikke noget at gøre ved det.
Servicen er stort set lig med nul.
Du kan ikke kontakte kundeservice, kun ved hjælp af at bestille en såkaldt ticket.
Sidst jeg bad om hjælp gik der over 2 måneder inden de svarede.

penge tilbage på vores skiferie :-)

Medlem hos dubli.com, bestiller skiferie hos stena line og hvad sker der så lige her, kr. 540,- lige ind på kontoen, bum. Kan kun anbefales.....

Her får man penge for at handle!!

Når du handler gennem Dubli får du penge for at handle, nemmere kan det ikke siges!
Du handler i de butikker du kender, og får de rabatter de har, men gør du det gennem Dubli får du oveni købet cashback = penge tilbage. Og siden er yderst brugervenlig og meget lækker, super sted!!

Nem måde at spare på

Når min favorit butik er på deres portal, tager jeg den rabat med:-). Simpel og nemt med deres Toolbar.

Har handlet der manger gange

Efter 6 måner har jeg sparet 2780kr og det er ikke alt jeg har handlet i gemen dubli.
Man det gør jeg neste gang.

Spare penge vil vi nok alle.

Det at tjene Cash Back, når du handler i de butikker du normalt handler i, er en nytænkning, som jeg har taget til mig.

Fabelagtig portal

Den mest geniale hjemmeside jeg nogensinde har oplevet. Nemt, enkelt og penge tilbage. Endelig noget der virker professionelt.
Verdens klasse!

Et firma som Lover og lover og hele tiden siger vi er så gode!

MEN den sanne historie er en anden desværre.
Jeg er en af de dumme folk her i landet som har smidt 15000kr efter dette fusker firma og har mistet alle mine penge!
Dubli.com ja jo det virker nogle gange!
Har handlet det en del gangen nu og har også får nogle penge tilbage via cashback, men man skal næsten skrive til dem alle ugens dage for at få dem, og ved 50% af alle mine handler skal jeg kontakte dem for at høre hvorfor ejg ikke fik cashback
Og så når man endelig har fået "cashback" på sin dubli.com konto og det er efter 3 måneder, så skal man så søge om at få dem over på sin konto/mastercard.
Og det koster gebyr alle gange, og det tager op til 20-40 dage ydeliger at få sine egene penge.
Så til alle hold jer fra dette firma det er kun svindel og humbuk desværre :(

rigtig smart hjemmeside

jeg har handlet der igennem utallige gange, og jeg får min cashback hver gang, jeg går meget op i og finde de varer jeg skal bruge, i den billigste butik og når man så oveni købet får mellem 8 - 14 % ekstra rabat pga denne side, ja så er det jo dumt ikke og bruge det. Har også lige hentet sårn en smart app så jeg bare kan søge på google. så står der på google hvilke butikker man får cashback på Igennem Dubli. den kan man finde på dubli.com
gode oplevelser herfra, den kan klart anbefales

Kan kun sige...prøv dubli.com og nyd godt af deres Cashback!!!

Efter at jeg har set Dubli.com reklamer på tv2 - ville jeg da lige tjekke dubli ud!
Det virker rigtig godt. Fandt igennem Dubli mall en parfumer shop i England (Allbeauty.com) og fik 9 % Cashback på kendte parfumer mærkevare, og det var næsten halv pris i forhold til Matas i DK....
Så nu vil jeg på jagt efter flere julegaver på Dubli.com

God Jul

Altid en super oplevelse

Har handlet der manger gange, med en besparelse på op til 37 % , i forhold til at gå direkte ind på shoppen.

Skide smart :-)

Det er lige til højrebenet. Simpelt, nemt og penge retur :-) Jeg kan varmt anbefale alle at handle på dubli.com. Det er penge lige i lommen :-) og penge ud af vinduet hvis man ikke gør det ;-)

Fantastisk oplevelse

Jeg har handlet på Zalando. hotels.com, expedia og gjort det igennem DubLi og fået kontaner i cash back.
Det er simpelhen genialt og kan varmt anbefales.

Noget er ikke som lovet i Dubli

alt fungerer fint på dubli Shop , der hvor kæden falder af er når dubli skal overfører til Dubli mastercard der lover man 48 timer dog kan der gå op til 5 dage . ok det kan man leve med men når der går 16 dage og stadig intet er sket så er der noget der halter, når man så kontakter kundeservice får man en venlig sludder for en sladder .det er efter min mening talentløst

Superfedt...

Jeg købte min iPad Mini igennem DubLi.com og fik ca 1000kr retur... Det er sku til at forholde sig til... Og så er det gratis at bruge... Nice...

Helt fantastisk side

Jeg har personligt brugt denne side til at få penge tilbage når jeg handler på nettet, og har således lige fået 1.252,- kr. overført til min bankkonto, bare fordi jeg er gået ind på dubli.com, hver gang jeg har skullet handle i en af de online butikker som jeg alligevel handler i - det kalder jeg genialt. Så næste gang jeg skal ud at rejse, så skal jeg ind og have mine 12,5 % på hotels.com

Is Dubli your company?

Dubli Details

Ihre neue Auktionsplattform. Bieten Sie den Preis, den Sie zahlen m�chten. Gewonnen hat der Benutzer, der das niedrigste, einmalig abgegebene Gebot setzt.

Visit Dubli