Dublinetwork reviews

Dublinetwork reviews

7.4

Godt koncept

Dublinetwork er en, for mig, vejen frem. Stort potentionale og nemt at arbejde med god oplæring og support fra lederne har gjort det nemt at se en fremtid hos Dubli. Kæmpe plusser herfra +++++++++++++++++++++++++++++++++

Godt koncept til at tjene penge/skabe en karriere

Super god måde at skabe muligheder for ganske almindelige personer, for at bygge en ekstra indtægt, eller skabe sig en karriere.

Jeg har arbejdet med Dublinetwork i lidt over 4 md
Og nu begynder jeg at kunne leve af det.

Jeg er meget positiv, og jeg kan se at det giver resultater ved at følge deres system.

Det er dog vigtigt at man sørger for at have nogle gode ledere der kan motivere og lære en at drive denne forretning.

+++++ hele vejen fra mig! :)

Lover mere end de holder

Godt koncept, desværre lover ledelsen mere end de holder.

Is Dublinetwork your company?

Dublinetwork Details

Visit Dublinetwork