DUBUY.DK reviews

DUBUY.DK reviews

9.5

Lige ved og næsten.

Havde fået 5 stjerner hvis varen havde kunnet sendes til Post Danmarks pakkeboks, idet jeg kunne have sparet 24 km kørsel til afhentningssted.

Fabelagtigt

Jeg bestilte nogle flotte lysestager hos et firma på nettet og de kom allerede efter to dage. Pænt leveret på det rette sted og de var bare så flotte. dem tør jeg godt anbefale til andre.

super tilfreds

Kan kun anbefale firmaet. Service - telefon opringning med "beklager vi kan først levere i morgen". Meget fint, og så kommer varen præcist som bestilt.
Flot

God handel!

Jeg købte en ting på Dubuy og fik den hurtigt leveret og der var god service. Fin handel.

Levering dagen efter bestilling.

Det kan vist ikke gøre hurtigere og bedre :)

Personlig & kundevenlig service

God & personlig kundeservice.
Jeg kan klart anbefale denne webshop.

Fantastisk!!

Helt klart et sted jeg vil handle igen.
Super hurtig service. Bestilte i går og pakken er leveret her til morgen. Perfekt!!
Super hjemmeside, med mange lækre ting.
Vil helt klart anbefale denne hjemmeside.

God service og meget hurtig levering

Shoppen har et stort udvalg - og der er også mange sjove og anderledes designting.

Hurtigt, nemt og god kundeservice

Det er nemt at finde rundt på siden. Hvis man skal bruge kundeservice kommer man hurtigt igennem.
Gode muligheder for selv at afhente ved en GLS shop, eller med Post Danmark lige til døren, hvis man ikke har mulighed for at hente selv.
Jeg henter selv i GLS shop, super nemt.
Kan anbefales

Hurtig og fin betjening

De ekspedere vores bestilling meget hurtigt efter bestilling og sendte det med GLS (dejlig nemt)

Perfekt , hurtigt og fine varer

Jeg modtager nyhedsbreve med tilbud på min mail. Her er mange flotte og sjove ting, og for første gang ville jeg bestille varer, Noget til børnebørnenes påskeæg, der var sjovt og anderledes.
Da jeg udfyldte skemaet med navn og adresse, blev der ved med at stå at adressen var udfyldt forkert, hvilket den ikke var. Så kom der en rubrik forneden på skærmen, hvor der stod man kunne skrive der hvis man behøvede hjælp- Den skrev jeg navn, mail-adr og årsag på. Den blev sendt, men jeg hørte ikke videre- Så jeg prøvede flere gange men med samme resultat.
Dagen efter gik jeg direkte på nettet og fandt Dubay.dk her. Så virkede det med adr. og det hele. Jeg fik bestilt, betalt og alt gik som smurt.
Allerede dagen efter havde jeg varerne, og de levede helt op til forventningerne bestemt. Leveringen var også perfekt. Så bortset fra min dårlige start har det været en god oplevelse. Jeg er sikker på jeg vender tilbage, hvis min adresse bliver godkendt. Jeg vil give 5 stjerner, for I kunne nok ikke gøre for det der skete med fejl i starten, så håber jeg det vil gå bedre næste gang fra min mail.
Med venlig hilsen Hanne Nedergaard.

Meget tilfreds.

Handlede første gang på Dubuy.dk og er helt tilfreds med både hjemmesiden, bestillingen og leveringen. Det lever helt op til mine forventninger omkring internet handel. Jeg vil helt sikkert handle her igen.

Kvikt

Uproblematisk handel. Hurtig levering. Tak for det

Lynhurtig levering

Bestilte om formiddagen, Blev ringet op nogle få timer efter, den ene vare var i rest, alt andet blev sendt med det samme. Næste morgen var alle pakkerne her. Simpelthen så god service både med hurtig levering men også opringning og retning af ordre inden pengene blev trukket. Handler helt klart her igen.

Fantastisk

Fantastisk service... Og havde skrevet min mail forkert første gang, den rettede hun med det samme og ingen problemer... Super service, og hurtigt...
Bestemt ikke sidste gang jeg handler med dem:)

god og hurtig service..

Nem og hurtig bestilling og levering. Kun det ene minus at der er gebyr på kortbetaling og derfor valgte jeg bankoverførsel.

Super perfekt!

Bestilt fredag eftermiddag, leveret mandag. Helt igennem super :)

UG ++

Utrolig hjælpsom. Alt var som det skulle være

Fin side og fik 5% på mit første køb , god service , bestilte tirsdag og modtog torsdag ... Skal helt sikkert handler her igen ....

Hurtig ekspedition

Hurtig ekspedition og ingen problemer. Kan klart anbefales.

DUBUY.DK - webshop med gaveideer

GRATIS fragt og GRATIS gave ved køb for 600,- kr.

Køb for min. 600,- kr. og få GRATIS fragt og få en GRATIS gave. (værdi 150,- kr.)

LAGERFØRENDE og HURTIG LEVERING

Vi er lagerførende i 98% af alle produkter, og kan derfor sende din bestilling med det samme.

PRISGARANTI!

Vi lover Danmarks bedste priser. Finder du det billigere et andet sted, så sælger vi til samme pris

Om virksomheden

DUBUY.DK er din leverandør af spændende ting til det moderne hjem. Vi gør os umage med at sammensætte et sortiment, der kan friste selv de mest garvede indretningsinteresserede. Vi har en skøn blanding af designikoner, kommende klassikere og sjove, skæve og spændende nyheder, du ikke finder mange andre steder.

Visit DUBUY.DK

Call us on: +45 21 6000 21