Duf-rejser.dk reviews

Duf-rejser.dk reviews

9.5

Eminent

Der er ikke så meget at sige end at det skal opleves. Ses igen til sommer. ;)

Ferie uden sammenligning!

En ferie med DUF-Rejser er det fedeste. Jeg har været afsted med DUF de sidste to år, i Sunny Beach, og hvert år har været fedt!

Det jeg synes er fedt ved personalet er, at de er klar på fest og farver, og de er helt sikkert med til at sætte skub i festerne og få folk op i gear, men når man har brug for den mere seriøse side af guiderne, så er de der også! Jeg mistede i år mit pas, og straks var der en guide til at hjælpe mig med at få styr på hjemrejse.

Fede events, fedt personale og helt igennem en super service!

Fantastisk rejse

Havde en fantastisk god ferie!! Aller guiderne var super fede!!!! Isør Danijel og Simon (Mathias)... Glæder mig til sommeren 2014

Håber på Lea Madsen som Guide<3<3<3<3<3

Knus Julia

Tilfreds;)

kan kun anbefale duf-rejser. fantastisk ferie :)

En verdensklasse ferie!

4 gutter afsted i 14 dage, kan kun gå vildt for sig, hvilket blev bevist, med stor stil!!
Vilde nætter, tømmermænd og ikke mindst den forfærdelige BG-mave.
Nogle ting kan ikke beskrives med ord. DUF-Rejser har for os, gjort et fantastisk stykke arbejde og ikke mindst de fantastiske DUF-Guider, som gjorde ferien til noget helt unikt!! Ved lejligheden, vil jeg give guiden Mathias Madsen et KÆMPE skulder klap, for sit formidable stykke arbejde, både dag og nat. Han tog hånd om os om dagen og festede med os om aftnen, vi følte os rigtig godt tilpas i hans selskab.

Der er ikke andet at sige end, at vi ses i Sunny Beach 2014! :-D
GOD STIL TV!

God oplevelse dog kun en' ting at sætte fingeren på:

God oplevelse, på nær at. Min kammerat og jeg havde hver vores gavekort med et pengebeløb på som dækker hotel samt fly.

Man kan så betale for all inclusive kaldes det, på "Ungdomshotellet" i enten Golden sands eller Sunny Beach.

Vi havde godtnok vist interesse for konseptet all inclusive. Men vi blev begge givet et all inclusive armbånd på automatisk. Og så, jae.

Skulle vi jo så betale 1200kr. Hver for all inclusive. Selvom vi ikke havde henvendt os for at købe det. Og der' skal man være skarp når DUF-Guides vil give en' et armbånd på!

Mvh. Michael. juli 2013. Uge 31 var det
vist.

Like I love DUF <3 <3

Forsinket tak til en særdeles vellykket - men virkelig upassende ferie i uge 29! Sunny Beach er stedet, hvor man kan drikke sig meningsløst fuld, og bare give slip på alle hæmningerne. Man har seriøst ingen begrænsninger, og det kom virkelig til udtryk i uge 29, idet der bare var nøgne mennesker overalt – specielt til fight night! Folk er bare fulde og ligeglade – I love it! ❤ ❤

Derudover sender jeg SÅ mange high fives til guiderne, der virkelig forstod at fyre op for den vildeste abefest, som vi bedst kan lide det! Var specielt nede med Lasse, men det var kun fordi, han var mindst lige så pjattet med Justin Bieber og One Direction som jeg selv – Ved ikke lige hvem, det siger mest om? Møsmøs Lasse! Det var generelt bare fedt at se, hvor meget DUF egentlig har strammet balderne sammen mht til valg af guider – De var bare på hele tiden. Og hvis standarden på fyre er lav, er der altid garanti for, der er nogle flotte fyre fra DUF, man kan kigge lidt på i stedet... Det er så her, Rasmus kommer ind i billedet??? 😉

Der er dog en ulempe ved at tage til Sunny med DUF, og det er, når man så kommer hjem igen, er det på ingen måder sjovt at gå i byen mere. Hvis man er så heldig, at der bliver spillet ”Like I love you”, og man så laver Sunny-dansen, kigger folk bare mærkeligt på en – Og stiller man sig op på baren for at danse, bliver man pænt bedt om at gå ned igen. Er bestemt IKKE fan! Så der er jo ikke andet for end at tage til Sunny Beach igen til næste år! 😉

Desværre havde vi ikke mulighed for at komme til DUF-reunion, men håber på at se alle aberne igen til DGV-reuinen d. 27 i stedet!

Fantastisk ferie og fanstatiske guider!

Jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst, på vores ferie til Golden i uge 27!
Lækkert hotel - dog kunne maden, som ofte være bedre.
Skide gode guides! KÆMPE tommel op til dem! De var synlige både dag og nat, og yderst imødekommende og friske!
God service i Danmark inden afrejse.

Intet dårligt og sige om DUF-rejser og vil til enhver tid anbefale unge mennesker at rejse med DUF. Specielt, hvis i vedligeholder standarten på jeres guides!

Bedste ferie nogensinde!

Jeg har rejst med DUF to gange nu, og begge gange har det været helt i top. Servicen er god, guiderne er fantastiske, og hotellerne har alle en vis standard. Bestemt ikke sidste gang jeg rejser med DUF.

DER ER INGEN SOM DUF!!!!

Jeg var på en fed tur til Golden Sands med DUF-Rejser, det er første gang jeg har prøvet sådan noget druk-ferie. Og jeg vil sige at det var en ferie som er værd at opleve. Og hvad angår DUF-guiderne, så vil jeg sige at de var fantastiske, dejlige mennesker at feste med. Og de kan skabe en stemning der er så fantastisk, men i får jo også lidt hjælp fra os gæster (Super Party Bros), men det var en rigtig fed ferie. Og har 100 % overvejet at tage afsted med DUF igen til næste år.
Og til sidst vil jeg sige tak til guiderne: Hero, Katrine, Sara, Karina, Klitgaard, Ulrik, og selvfølgelig gode gamle FLINKER!!!! I har været med til at give mig en fantastisk tur, og vil helt sikkert feste med jer igen :)

Dennis/Førertrøjen :)

Ferie i topkvalitet, nyd din ungdom!

Efter at have hørt om Sunny Beach en del gange, var vi 5 piger som valgte at tage der ned og se hvad det var for noget.
Vi valgte et biligt hotel, ingen party pakke også et VIP kort.
Hotellet var over alle forventninger. Vi boede på Svejest og havde egentlig forventet nogle små, ikke så rene rum hvor vi bare skulle sove og ellers ikke bruge vores tid der. Vores 3mands værelse var stort og pænt. Der var to rum koblet sammen med en åbning, så altså var vi ikke nød til at sove klemt sammen alle sammen. Badeværelset var stort, meget stort.
Vi have købt fri bar på hotellet og det var rigtig lækkert, selvom det dog ikke var alting som man kunne få, var det rigeligt for os. Thumbs-up til vores bartender George :)
VIP kortet var en super ting! Rabatterne var selvfølgelig en ting, men det som vi nød mest var klart at kunne komme gratis på toilet! VIP kortet SKAL bare købes med!
Vi valgte ikke at købe party pakker da vi ikke vidste hvilke dage vi måske lige gad feste. Men heldigvis for os, kunne vi købe festerne med DUF dernede, så vi kom af sted og TAK for det!
Det er muligt at man kan finde ud af at feste selv og have det sjovt i byen, men INGEN kan måle sig med en DUF fest...
Guiderne gør det virkelig godt for at skabe den helt perfekte stemning. Selvom man måske er ret genert derhjemme og normalt ikke råber op, kan man pludselig tage sig selv i at stå midt i en samlet flok og råbe et totalt latterligt kampråb og skabe sig som tosser.
Selvom man tager derned og ikke kender nogle af de andre gæster, ender man op med at være et samlet rejsehold og feste med hinanden, det er det som DUF kan, og det er derfor at det er DUF som man skal tage af sted med. DUF de fester, de andre er turister !
En kort opsamling:
Gode guider, pænt hotel, fede fester, billig mad, billig drikkevarer. Men selvfølgelig kan man også bare have en aften for sig selv uden at tage i byen, der er massere af butikker og gode spisesteder.
En ekstra tak til nogle af de guider som for mit vedkommende var nogle af dem som gjorde min ferie ekstra god: Patrick M, Mathias M, Daniel S, Jakob J og selvfølgelig den sødeste guide Camilla Schack !
DUF + Sunny Beach = En sommer man ikke fortryder!

Fantastisk god ferie!

Det er helt klart en ferie jeg kunne tage på igen og især med duf-rejser!

Pool, Party, Eat - Repeat

Vi havde knap nok lagt os ved poolen da Mathias (guide) kom for at introducere os for de mange fede fester, attraktioner og Tilbud som de havde skrabet sammen til os.
Det er Partyferie/badeferie, Ikke som du kender den med familien, der er gang i den 24/7, "selv også når du sover". Man møder mange forskellige slags unge mennesker fra det meste af Europa. Der også rigtig mange danskere som snakker med til arrangementerne.

Jeg kan kun sige at det har været den vildeste ferie, og jeg er der også igen næste år.
+Pigerne(Y)

5 stjerne hvis man ser bort fra at Troya lå lige lovlig langt væk fra ungdoms hotellet men det ved jeg til næste gang.

Pengene værd

Ferier med duf er helt klart pengene værd, der er vild gang i den, god stemning, det bedste selskab og de bedste guider. Kan klart anbefales hvis man skal have en fed og sjov ferie.

Ueskriveligt

det var den fedeste ferie jeg længe har været på guider tog sig godt af os og vi unne ikke på bedre på hotellet jeg er så frisk på at tage afsted igen anytime. vi havde sat vores forventinger rigtig højt men de var endnu højere end det folk skulle prøve det det er en oplevelse for livet !

Fedtfedtfedt

Det er den vildeste ferie jeg jeg kan huske nogensinde at ha været med til...
Den fedeste stemning hele tiden og guiderne var super gode til ha hive en op dagen efter en vild nat, så man ku fyre den af endnu en aften :-)
ROS ROS og mere ROS ;-)

Fantastisk oplevelse!!

Det er nu en uge siden, vi kom hjem fra sunny Beach. Vi er stadig lige så tilfredse, som vi var dernede. Flyturen gik fint både frem og tilbage. Fin hjælp til at finde sin bus fra lufthavnen til hotellet. Hver dag kom der guider på hotellet, spurgte hvordan det gik, om man havde brug for hjælp til noget, og for at få en med til aftens arrangement. En af dagene kom guiderne endda med ned og badede ved poolen og hyggede. Den første dag blev vi vidst rundt på en kort byvandring, hvilket var rigtig rart, og med til at give en god start på ferien. Til at slutte af med, var guiderne så venlige at sørge for at gå med ind, og sikre os at vores baggage kom med, og at vi fik vores billetter osv. :-) alt i alt, nogen rigtige venlige, søde, sjove og friske guider, samt vi følte vi fik god service hele vejen igennem :-)

Et rejsebureau hvor kunderne betyder alt!

Som overskriften så tydeligt påpeger er Duf efter min mening Danmarks bedste rejsebureau, hvor nærvær, forståelse samt tid til gæsterne er nogle af Deres spidskompetencer. Guiderne kom med en fremragende entusiasme, som jeg personligt ikke tidligere har set og man kunne se på dem, at det ikke blot var et arbejde, som bare skulle overstås. Specielt Mathias, som vi havde som guide, var i ren verdensklasse. Nu har jeg været på en del ski - og sommerferier, hvor jeg har haft en del guider og af dem jeg har haft indtil videre er Mathias i ren særklasse, hvor han udskiller sig på alle parametre; ligefra fest om natten til god guideservice om dagen. Synes om nogen han fortjener en kæmpe tak samt en stor respekt for det arbejde han ligger i det dernede!

Duf giver dig verdens bedste ferie!

Duf-rejser kan varmt anbefales, både til jer som rejser for første gang og jer der er rutineret rejsende! Min veninde og jeg havde den bedste ferie, og det er bestemt ikke sidste gang vi har vendt snuden til Sunny Beach, med Duf-rejser.
Guiderne var på 24 timer i døgnet, de fik alle i en top stemning. De var ikke bare dem der holdte sammen på det hele, de var også vores venner som man lavede sjov og ballade med, alle guider var i top form og de bedste i branchen.

Dog vil jeg lige fremhæve Camilla Schack som var vores hotelguide, hun hjalp os bl.a. da jeg blev syg, hun gjorde at det sjovt at være syg i Sunny. Hun var altid klar til en sludder og en super dejlig person som man kunne snakke med i 100 år. Glæd jer til at møde Camilla Schack, hun er guld værd:)

Vil du have en oplevelse for livet, så tag turen til Bulgarien med Duf!
Tak for en god sommer, vi ses igen næste år! :)

Guider i verdensklasse!

Er du festglad, udadvendt, klar på sjov og spas og på udkig efter den vildeste, fedeste og sjoveste oplevelse? - så få kufferten pakket og tag med DUF-rejser og de tossede guider til Sunny Beach! Her er du garanteret en uge med den bedste stemning, højt humør, vanvittige arrangementer og et helt fantastisk fællesskab mellem guider såvel som gæster!

Mine veninder og jeg har ihvertfald fået en oplevelse for livet, og alt dette kan vi takke vores fantastiske og totalt fjollede guider for, som tog varmt imod os med det samme, var på hele ugen, og som havde arrangeret de vildeste og sjoveste aktiviteter og shows!
Jeg har udelukkende positiv kredit til ALLE guiderne, men jeg vil lige fremhæve Mathias Madsen for den vildeste energi, det mest fantastiske engagement og den fedeste personlighed! - Tak til jer alle sammen for den vidunderligste ferie og de mest sindsyge og tossede oplevelser!

Til sidst vil jeg lige minde jer alle sammen om, at DER' INGEN SOM DUF!
Vi ses selvfølgelig i Sunny Beach til næste år igen! ;)

DUF-Rejser.dk

Danmarks største udbyder af Ungdomsrejser.

Skal du med på danmarks vildeste ungdomsrejser til Sunny Beach, eller Golden Sands?

Visit Duf-rejser.dk

info@duf-rejser.dk