Duft & Natur reviews

Duft & Natur reviews

9.2

Upåklagelig handel.

Handlet der en gang og gør det gerne igen.

Det virker bare

Jeg bedømmer ud fra en enkelt handel. Jeg vil købe hos virksomheden igen - uden tøven

Super kommunikation og billige priser

Jeg har købt en del varer i weekenden, og da det ikke lige var alt der var på lager - så fik jeg en mail om forventet levering, da tingene var pakket og igen en bedsked om de var afsendt - og vupti 3 dage efter bestillingen kom alle varerne. Super med servicemails i hele processen. Oveni sparede jeg en del ved at handle ved Duft og Natur.

Jeg kan kun give Duft og Natur mine bedste anbefalinger.

Dårlig produktbeskrivelse.. og herefter dårlig kundeservice

Jeg har købt duft olier hos Duft og Natur, da de ankom, stod der på flaskerne at de var miljøfarlige og sundhedsskadelige, Det tør man jo ikke bruge på sin krop eller for den sags skyld andre steder i hjemmet, Duft og natur indvilgede selvfølgelig i at tage dem retur, mod at jeg sendte dem retur til dem igen, hvilket ville koste mig det samme som jeg havde givet for produkterne. Bare ærgerligt fik jeg så at vide.. Super Dårlig produktbeskrivelse på hjemmesiden og herefter kundeservice.

Det hele fungerede

Nem bestilling, hurtig levering. God information om status på ordre. Alt var perfekt.
Jeg handler gerne der igen

Tak for hurtigt levering

En butik jeg gerne handler med igen.... :-)

En virksomhed i særklasse - Tillykke ;-)

Har bestilt varer flere gange, har kort leveringstid, men flere gange har jeg sågar oplevet at pakken er kommet dagen efter bestillingen. Alt er super pakket. Priserne fantastiske. Servicen helt i top, også en enkelt gang, en vare manglede - blev straks krediteret min betaling uden vrøvl, derimod en humoristisk og positiv mail. Jeg vil absolut vedblive, at handle der, hvis standarden og priserne vedbliver med at være SÅ Attraktive.

Rigtig god telefonisk service. Virkelig flinke, ved hvad de taler om og meget samvittighedsfulde. Hjemmesiden er let at finde rundt på og udvalget er stort og godt. Jeg glæder mig til at få min bestilling.

Reel behandling

Vi har været tilfreds hvergang, hvis varen ikke er på lager, bliver det meddelt med det samme med besked om hvornår varen afsendes til modtageren.

Anne-Lise Møller

Alt forløb hurtigt og tilfredsstillende

Galina 10 points

Kan anbefale Duft & Natur.
Super service og meget hurtig levering.

rigtig god

Perfekt handel - god service pr.mail - her handler jeg gerne igen. :-)

Rask service

Det er første gangen jeg handler hos dere - jeg er veldig fornøyd!

Næsten perfekt

Virkeligt rart sted at bestille hos. De to gange jeg har haft noget at sætte fingeren på blev det fixet hurtigt og beredvilligt. Selv da jeg havde et meget underligt og kringlet spørgsmål omkring en vare blev jeg hjulpet hurtigt og venligt. Hvor ofte møder du ansatte som ikke bare hjælper dig, men engagerer sig i deres arbejde med at hjælpe dig? Det er dog en skam de ikke længere har gratis forsendelse ved ordrer over 500,- (Og nej, den der afhentnings ting de har nu, tæller IKKE) derfor mister de en enkelt stjerne.

Bare fantastisk:)

Duft natur er en super butik online. Og servicen er helt i top. Lækre varer og hurtig levering. Det er desuden lækkert med alle de små gratis vare-prøver man kan bestille med sin levering. Denne butik kan varmt anbefales:)

Alt er 100% i orden

Mange tak for god service - handler helt klart ved jer igen :)

alt bare i orden

har intet negativt at sige - det fungerer som det skal - god hjemmeside, hurtig levering - alt er godt

Dejlig butik og produkter MEN..............

Har netop modtaget min pakke fra Duft & Natur. Gode produkter og gode priser.

Desværre har jeg modtaget en forkert forsendelse - modtaget 2 rigtige og 1. forkert produkt. Nu kan jeg så stå i kø på det juletravle posthus for at sende et lille creme retur.

Synes ikke det er besværet værd. Så det er sidste gang jeg forsøger at spare et par kr. Nu henter jeg det selv i en butik og betaler hellere lidt mere for produkterne.

VH/Hanne Ovesen

Fin handel, god service, men lidt klodset bestillingsprocess.

Gode priser, hurtig ekspedition. Jeg afhentede mine vare i deres butik i Middelfart og blev mødt af et smilende og mege venlig personale.

Bestillingsprocessen i deres webbutik virker dog noget klodset og omstændig. Derfor havde jeg ikke fået klikket korrekt i forbindelse med at jeg gerne ville have min vare pakket ind. Men det hele blev klaret med et smil i butikken. Handler gerne her igen.

God handel, ingen pakkenummer

Fin hjemmeside, nem bestilling, god information og hurtig levering.
Eneste lille men: Der var ikke noget pakkenummer til GLS, kun butikkens eget ordrenummer.

duft-natur.dk Details

duft-natur.dk har et Danmarks største sortiment indenfor personlige pleje. Duft & Natur driver sideløbende med denne webshop også en alm. detail helsekostbutik, beliggende i Middelfart. Du er velkommen til at besøge os der også.

Visit Duft & Natur

Write to: info@duft-natur.dk