Duftladen reviews

Duftladen reviews

8.5

HUrtigt og Dobbeltsikret

MÅ sørmer siger jeg først ikke var helt sikker på at handler der, men efter jeg læste trustpilot, fik jeg det straks bedre med det.

Det er jo vildt billigt, normalt bestiller jeg dyre produkter fra England, men der var den parfyme jeg skulle have endda dyre! :O.

Må dog sige jeg blev overrasket over en meeeeeget stor kasse og meget meget fyld til en lille æske parafyme :P, hehe, men er vel positivt nok, så ar jeg da dobbelt sikret på der ikke skete noget med den med fragten

TAK

Fint sted at handle, dog med en enkelt svipser

Havde bestilt 3 dufte, men den ene viste sig, ikke at være på lager alligevel - så der skal lige styr på lagerføringen, derfor "kun" 4 ud af 5 denne gang.
Men blev kontaktet af supporten og fik tilsendt de 2 dufte de havde nu og her og med fri fragt, og derfra gik det hurtigt og smertefrit, med at få ordren sendt afsted og modtog den også dagen efter :)

Fantastisk

Bestilte en Ralph Lauren duft, der ikke kunne fås andre steder. Efter jeg havde bestilt kunne jeg se at der var sket en fejl, så leveringsomkostningerne ikke blev lagt til. Det var dog intet problem, fik alligevel min vare sendt uden omkostninger.

De svarede hurtigt på mail samme aften, og varen var pakket grundigt og sikkert. Og blev sendt hurtigt. Kan klart anbefale denne her butik.

SUPER!

Fik mine to ynglings parfumer til ingen penge! Sparede simpelthen SÅ mange penge!
Var lidt utryg om de nu var ægte, men fik et super godt svar tilbage fra dem.
God service. Gode priser. Skal helt sikkert handle derinde igen! :-)

Fin information

Bestilte en parfume torsdag middag.
Da jeg ikke havde fået noget information mandag skrev jeg og spurgte på status. Allerede samme aften fik jeg svar.
Parfumen var desværre ikke på lager og var fremgået ved en fejl.
Det kan jo ske, og jeg var faktisk blevet informeret - mailen blev blot fanget i mit spamfilter.

Jeg ser frem til at prøve en ny bestilling en anden gang.
Der var god information i fremsendte mails og hurtigt svar på henvendelse.

Bedste pris og hurtig levering

Ikke noget at klage over - hurtig levering frem for alt

CK og Hugo Boss

Købte deo hos Duftladen for 650 kr. fordi de havde de bedste priser på de to edt'er jeg ledte efter og fordi de har et godt gennemsnit her inde på Trustpilot.
5 stjerner fra mig for billigste pris på det jeg ledte efter og for hurtig levering.

Meget troværdig og hurtig service

Har bestilt og modtaget en skøn duft fra YSL (duften har været meget svær og finde idet den ej forhandles i Matas m.m.) DUFTLADEN er en nem og overskuelig hjemmeside og produktet kom hurtigt frem :-)
Dog mener jeg at forsendelsen kunne reduceres en del i omkostninger, idet den 100 ml duft var pakket i en kæmpe papkasse :-/
Jeg vil helt sikkert bruge DUFTLADEN igen.
M.J.

Super udvalg til fordelagtige priser ;-)

Super service og knald hurtig levering.
Super udvalg og gode tilbud imellem.
Vil klart anbefale det til familie, venner og arbejdskolleger.
Arne Johannsen

Bedste perfume webshop i DK :)

Bestilte om søndagen fik mail søndag aften at min ordre var pakket og klar til afsendelse. Hurtigere kan det ikke være - Super god service!
Vil klart anbefale andre at handle der ..
Maria Nielsen Bach

Bestilte om søndagen fik mail søndag aften at min ordre var pakket og klar til afsendelse og modtog pakken tirsdag morgen super super service vil klart anbefale andre at handle der
Annemette østergaard

Jeg er godt nok kun første gangs kunde.. Men har kun oplevet Super god service, og det var let at finde de ting jeg skulle bruge på jeres site. Plus afsendelse af ordre etc. gik hurtigere end forventet. Så det er bare Top nice :D

Duftladen

Har lige modtaget min første pakke fra denne shop. Jeg fik pakken dagen efter og alt var i orden. Alt var i orden og til en rigtig god pris.

Is Duftladen your company?

Duftladen Details

Parfume - Spar 60 % på parfume