Duracelldirect reviews

Duracelldirect reviews

5.9

Dårlig service

Jeg har købt 3 batterier til min boremaskine hos duracelldirect.dk, men det ene gik desværre i stykker.
Da det så skulle repareres, skulle jeg selv betale fragten, selv efter mange mails fastholder duracelldirect.dk at jeg selv skal betale for fragten.
Der er desværre ikke nogle hjælp fra forbrugerklagenævnet, fordi varen koster under 800,00 kr. Det er helt sikkert at duracelldirect.dk spekulerer i det.
og nu er der desværre et mere der er gået.
Så inden i handler der, så overvej om i skal handel der, eller køb kun vare over 800,00 kr. så i kan få hjælp af forbrugerklagenævnet

Hurtig levering og god customer service

Jeg bestilte en oplader til min bærbar. Dagen efter ankom pakken! Dog havde jeg ved en fejl bestilt den forkerte oplader så jeg skrev straks til dem og fortalte dem, at jeg ville sende pakken retur. Kort efter ringede de fra customer service, for at høre nærmere om den oplader jeg skulle have i stedet for den jeg havde bestilt. Efter en kort sludder fik jeg tilsendt et link via mail, til den oplader jeg ledte efter.

Kort fortalt, er jeg en rigtig tilfreds kunde!

Super hurtig modtagelse, dog er vare i middel kvalitet

Jeg købte et batteri til min bærbare computer, og jeg modtog batteriet fantastisk hurtigt og uden nogle problemer - men til min store skuffelse fandt jeg hurtigt ud af, at batteriet som gerne skulle holde en times strøm ikke holder mere end 20 minutter som maksimum.

Alt OK

Batterier leveret som forventet
Antal Beskrivelse
5 Duracell 12v Security Cell (2 Pack)
3 Duracell 12v Security Cell
2 Duracell Plus Power 9v 4 Pak

Stadig ingen svar fra DuracellDirect.!!!

Har for nylig bestilt en strømforsyning til en bærbar. Den ankommer få dage efter bestilling, ingen problemer der.!

Da jeg så sætter den til computeren sker der ingenting, har altså modtaget en defekt strømforsyning.

Har nu prøvet 2 gange at rette henvendelse til DuracellDirect, via mail services@duracelldirect.dk. Som er den adresse de, iflg. hjemmesiden, ønsker at blive kontaktet på. Det er nu snart 14 dage siden jeg skrev første gang, men har INTET hørt....

Kan se at det ikke er første gang at man ikke hører noget fra dem, derfor den HELT lavt bedømmelse.!!

VENTER STADIG PÅ VARE

D. 24. marts bestilte jeg batteri og lader til mit kamera, og det er stadig ikke kommet! Pengene er allerede trukket fra min konto, og jeg har ikke fået nogen mail om forsinkelse eller lignende. Jeg skal rejse snart, og den eneste grund til, at jeg bestilte var pga. de 5 dages leveringstid! For dårligt.......

SUPER Hurtig levering og billigste pris

Jeg bestilte en kameralader og et batteri igår eftermiddags, og her til frokost er det allerede ankommet fra England.
Prisen var også den billigste jeg lige kunne finde på 3-4 andre sider som har .DK domæne, men som OGSÅ ligger uden for Danmark, så tak til Trustpilot for at advare for de brodne kar som ikke kan finde ud af at levere til tiden.
Absolut ingen problemer, lige bortset fra firmaet måske godt kunne have sendt en bekræftelse på at nu at pakken er afsendt, men det er en detalje.

LAAAAANG LEVERINGSTID

Ordre "DUR419846"
Varen er modtaget, tak.
I Duracelldirect`s leveringsbetingelser fremgår det, at gratis superspar levering til Danmark normalt sendes med standardpost og typisk leveres i løbet af fem forretningsdage.
Jeg afgav ordren d. 1. marts og har i dag d. 12. marts modtaget varen. Dette samt en ubesvaret mail får mig til at lande på tre stjerner.

Ingen kontakt efterfølgende en forkert levering

Bestilte to batterier hjem til en Asus N53, fik i stedet batterier til serierne A32-N50, som er fuldstændig ubrugelige for mig. Har forgæves forsøgt at få kontakt til deres kundeservice, og vi nærmer os snart en måned siden jeg bestilte min vare.

Den vare jeg bestilte stod til at komme på lager efter få dage, da jeg bestilte. Dette er ikke tilfældet, og duracelldirect har da også sidenhen slettet produktet fra deres side.

Vildt Hurtige

Bestilte en ny lader til min bærbar og havde den dagen efter, sendt fra uk med dhl gratis, det er da en seriøs netside :-)

10 Delivered - Signed for by : F NIELSEN AALSGAARDE 10:43

2 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 20:35

1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 00:00

Hide Details

God service ifm. fejlkøb

Fik bestilt noget forkert og skrev straks til dem, at jeg ville hæve købet. Det var der ingen problemer med, og pengene kom straks retur.

Hurtig levering, intet at sætte en finger på.

Bestilte et batteri til min bærbare Samsung computer fredag eftermiddag og mandag formiddag fik jeg pakken. Så det er super hurtig levering.
Desuden fik jeg både bestillingsbekræftelse på mail og senere også en mail med tracking nr og link til at følge pakken.
Jeg kunne godt have tænkt mig lidt mere info om de enkelte produkter, men bortset fra det har jeg kun positive ting at sige om virksomheden, produktet og leveringen.

Great service!

I ordered a charger for my laptop and it arrived overnight. However it wasn't the right one for my Acer but there were no issues with returning it and getting a full refund! I appreciated the great service at least!

Super netbutk - Langt over forventning..

Jeg bestilte en lader til en bærbar computer kl. 16.30 torsdag eftermiddag, og modtog laderen på min adresse kl. 13.30 fredag..

Jeg kontaktede kundeservice kl. 9.30 fredag formiddag, for at høre hvorfor jeg ikke havde modtaget en beskæftigelse på min ordre, men det viste sig, at jeg havde indtastet den forkerte mail adresse. Men det kunne godt finde min ordre alligevel, og bekræfte at varen var på vej allerede..

Det er sgu da super service!!..

HURTIG OG PRÆCIS

Bestilte 2 batterier til min boremaskine søndag aften....tirsdag kom de og alt var som det skulle være... :-)

Reklamationer negliseres

Jeg bestilte 1/7 2 stk CF-kort dr blev leveret med DHL 3/7 - imponerende hurtigt. Desværre virker ét af disse kort ikke, hvilket jeg sammen aften mailede til Duracelldirct om, ved at besvare den mail de havde sendt mig med faktura, en fremgangsmåde de selv beder om i mailen.

Nu er det den 19/7 og jeg har endnu ikke hørt fra dem. Hverken om de vil refundere beløbet for det ene kort eller om de vil sende mig et nyt. Det er simpelthen for dårlig og jeg vil ikke kunne anbefale nogen at købe fra dem eller købe deres kort.

Opfølgning: Efter denne anmeldelse blev jeg kontaktet af Duracelldirects nordiske sales manager. De har en fejl i deres system og danske reklamationer bliver sendt til en forkert mail-adr. hvorefter de forsvinder. Han vil nu arbejde for at de ender hos ham. Jeg fik derefter afhentet mit defekte kort (på deres regning) og pengene for kortet returneret til min konto.

Så herfra har jeg ikke længere noget at udsætte på service - stjerner bliver dog ikke rettet før jeg ved at reklamationer bliver sendt rigtigt sted hen og behandlet hurtigt så man ikke behøver at skrive sure anmeldelser her på Trustpilot ;-)

Hurtig levering og god pris

Bestilte et batteri til en bærbar i lørdag og fik det idag (tirsdag), så det kan ikke gå meget hurtigere :)
Hvorfor så kun 4 stjerner, er fordi jeg fandt ud af efterfølgende at det var mit ansvar hvis pakken gik tabt, så "næste gang" jeg skal bestille noget lign., bliver det ikke det første sted jeg leder.
Der kommer ikke nogen bekræftelse på hvad man har bestilt, dog kommer der hurtigt et mail med en nummer man skal oplyse hver gang man evt. henvende sig.
Der kommer dog er mail når varen er sendt.
Min varer blev leveret af DHL, så man kan ikke bruge "Døgnpostadr" som med Post DK.

Ikke tilfredsstillende!

Bestilte Wii-charger. Vist som "På lager". Efterfølgende kontaktet om at den var i restordre. Flere kontakter til kundeservice. Besvaret hurtigt og venligt men uden handling. Da varen kom på lager fik jeg ingen besked og min ordre var slettet i systemet og jeg skulle gennem en ny bestilling.

superhurtigt

Batteri til bærbar bestilt mandag eftermiddag. modtaget tirsdag middag, altså på mindre end 24 timer. Det er imponerende.

tjek firmaets leverings betingelser uden for UK

hej
jeg var lige ved at købe et nyt batteri til min Laptop, og tjekkede firmaet ud på Trustpilot, og læste lige deres leverings betingelser..
ingen sikkerhed for levering overhovedet

og så er jeg måske lidt gammeldags men duracelldirect.dk er underlagt engelsk lovgivning

så jeg har ikke bestilt et batteri alligevel det diskvalificere mig sansynligvis til dette forum men vil dog give mine erfaringer videre

www.duracelldirect.dk Details

Visit Duracelldirect