Duranceshop.dk reviews

Duranceshop.dk reviews

7.5

Mine hævekurve lugter af stald

Jeg har bestilt to hævekurve der lugter helt uudholdeligt af ko eller svinestald. Kan ikke specificere lugten nærmere. Det er for ulækkert til at have mine brød til hævning i. De hævekurve man kan finde i butikkerne, lugter jo ikke så der er noget uldent ved det.
Ellers fin service, og alt det der, bare man ikke bestiller noget der tager lugten til sig.

red. 10.0812
Undskyld min hårde kritik, men lugten af jeres peddigrør synes at være værre, end de peddigrør jeg er stødt på i butikkerne. Enten er de bearbejdet med noget der reducerer lugten, eller også er jeres bearbejdet med noget der fremhæver lugten. Uanset hvad så skal jeg ud og købe mig nogle nye, og så holder jeg mig til dem jeg kan se, føle og lugte til. :) Men i får en stjerne mere for svaret.
Duranceshop.dk

Reply from Duranceshop.dk

Der er ikke noget uldent ved de kurve.
De er lavet af pedding rør, et natur materiale som har en lidt specielt duft.
De fejler ikke noget.
Vi ikke hverken køer, grise el får.

Gode priser

Jeg bestilte en lækker bodylotion på Duranceshop.dk, da den var væsentlig billigere her end på alle de andre hjemmesider, der reklamerede med den (hvoraf flere slet ikke havde den). Alt gik lige efter bogen, så her vil jeg helt sikkert handle igen. Fin service!

Super levering

Jeg bestilte 2 hævekurve hos duranceshop.dk, selvom jeg var lidt skeptisk, da de jo mest sælger sæbe, så det virkede som en som blanding. Men det blev sendt med det samme om ankom på min arbejdsplads næste dag. Dog fortalte receptionen mig, at emballagen var ehlt gennemvædet, så de måtte pakke op og sikre sig, at indholdet var ok. Og det var det også den lille sæbe, som var med som gave. Om det er postdanmarks skyld vides ikke. Men super service.

Hurtig levering, gode produkter

Selv lige op til jul var der ingen problemer. varmeste anbefaling.

Visit Duranceshop.dk