Dustin reviews

6.2

Har handlet med Dustin 2 gange, super hurtig levering og fine varer

Mads

Kompetent firma

De leverer til tiden (har købt ved dem tre gange nu), svarer hurtigt på mails og respekterer kunden. Disse ting burde en selvfølge for alle firmaser, men det er langt fra tilfældet.
Jeg købte ved en fejl en forkert bærbar, hvorefter jeg kontaktede kundeservice. De svarede indenfor 1 dag og hjalp mig med at sende varen retur. Indenfor en uge havde jeg fået pengene igen.

Jeg kan varmt anbefale dustin.dk

Ingen kundeservice!

Jeg vil på det kraftigste advare mod at købe IT udstyr af mærket ASUS, og handle hos Dustin. Uanset eventuelle reklamationer, bliver dit udstyr holdt som ”gidsel” ind til du har betalt løsesum hos reparatøren.
Dustin fralægger sig et hvert ansvar.
Vi har tidligere handlet gennem Dustin, men det er helt slut. 3 reklamationer på samme batteri inden for 1,5 år. nummer to reklamation afvist (Jeg betalte selv for et nyt ellers kom der en regning for fejlfinding!), derfor vil de ikke gøre mere nu.
Jeg står så med en bærbar, som er blevet til en stationær!
Håbet havde været en form for kulance, eller hjælp til en permanent løsning.
Citat:"Hvis det nu havde været noget til 400 kr. kunne vi hjælpe, men det her er jo 7500 kr. Det kan vi ikke."
Der er ingen tvivl om hvor min arbejdsplads IKKE skal købe vores IT udstyr næste gang.
Skuffet skuffet skuffet.
Kenneth Jensen

Hej Kenneth,

Tak for din anmeldelse.

Der er tale om et erhvervskøb omfattet af 1 års garanti, som udløb pr. 11-06-2013, hvilket vi har henholdt os til.

Producenten har uafhængigt af Dustin afhjulpet mens delen var dækket af garantien. Efter denne udløb, har i indsendt produktet til service igen, hvor i modtog reparationstilbud.
Der er på intet tidspunkt påskrevet eller opkrævet gebyrer, som ikke er oplyst forud for indsendelse.

Gode service

Dog er leveringen nogle gange lidt langsommere end forventet. Derfor 4 stjener

Annulleret ordre

jeg bestilte som privatperson en tablet og en telefon på dustin.dk, men brugte min arbejds email
fik senere denne besked

Vi er desværre ikke i stand til at imødekomme ordren til jer, da vi ønsker at tilgodese vores egne kunder fremfor konkurrenter i dette tilfælde.
Ordren er således annulleret pr. dags dato.
Vi håber på din forståelse.

nu er både min ordre og konto slettet hos dustin

Hej René,

Tak for din henvendelse.

Vi var desværre ikke i stand til at imødekomme ordren til jer, da vi ønsker at tilgodese vores egne kunder fremfor konkurrenter.

Ønsker du at bestille som privat, er du velkommen til at afgive bestillingen med levering til din hjemmeadresse.

Dustin kundeservice

For 8439,- kroners skrammel...

Jeg købte d. 31/3 en Lenovo IdeaPad Y510P CI7 2.4 16GB/1000 + 24 SSD GT755M SLI FHD 15.6" W8, (link: http://www.dustinhome.dk/product/5010750203/lenovo-ideapad-y510p-ci7-2-4-16gb-1000-24-ssd-gt755m-sli-fhd-15-6-w8/)
Udadtil virker dette som en helt fantastisk bærbar, med helt utrolige specifikationer til prisen, fedt design, og lovende muligheder. MEN. Da jeg får sat computeren op og konfigureret Windows, er der ikke andet end problemer. Computeren er generelt EKSTREMT langsom, og fryser fuldstændig hver 10. sekund. At lukke systemet ned er kun muligt ved at holde tænd/sluk knappen nede, hvilket ikke er optimalt. Jeg har efterfølgende kunne konstatere at dette skyldes en fejl i SSD'en, som gør at cachen ikke bliver lagret ordentligt. Den eneste måde dette kan kommes til liv på, er ved at slå SSD drevet fra, men så får man jo bare ikke det fulde udbytte, og hvad man har betalt for.
Endvidere kunne jeg ikke bruge det trådløse netværk overhovedet, og det var slet ikke muligt at oprette forbindelse til et netværk, selvom alle andre enheder i huset godt kan, hvilket betyder at fejlen er hos bærbaren. Computeren ville heller ikke opdatere styresystemet til Windows 8.1, uden nogen nærmere forklaring om hvorfor.
Jeg prøvede derfor at geninstallere Windows, og som det første efterfølgende at opdatere til Windows 8.1, dette hjalp i starten, men ikke længe efter kom de samme problemer tilbage. Jeg har dog kunnet komme problemer til livs på ubetinget tid, ved hjælp af en masse små løsninger, som bare ikke er iorden når det er et produkt i dette prisleje.

Så alt i alt - God service, god levering, gode priser - MEN produktet i sig selv er noget værre skrammel, og det faktum at Dustin kan sælge et produkt med SÅ mange fejl i hardwaren, trækker derfor bedømmelsen ekstremt ned. Dette er min første Lenovo bærbar, og også den sidste.

Hej Rumle,

Tak for din anmeldelse.

Ud fra din beskrivelse, er produktet tydeligvis defekt. Vi åbner og tester ikke kassen forud for afsendelsen, hvorfor vi desværre ikke kan identificere og sortere fejlbehæftede varer fra.

Vi har ingen ordrer registreret under dit navn, så vi kan ikke finde frem til sagen uden din hjælp. Kontakt venligst vores kundeservice på telefon, chat eller mail, så vi kan få afhjulpet problemet :)

Dustin kundeservice

Sen levering, lover lidt for meget

Fik bestilt mig et tastatur om tirsdagen indenfor deres afsendelses tidspunkt, der loves mellem 2 til 5 dage,

så får jeg en ordre (#se EDIT) bekræftelse to dage efter,
dens levering rammer derfor lørdag, og dermed bliver det så til mandag.
Den når dermed at overskride sin 5 dages leverings grænse, og dermed er jeg altså utilfreds.

Fuldstændig og absolut ligeglad med "men det er jo weekend"
der står 5 dage max, bom.

Har handlet flere gange her, og er sjældent blevet skuffet, men dog aldrig heller overasket over en god service, så min gennemsnitlige vurdering lyder på to stjerner,
lidt under gennemsnittet i branchen

EDIT
Jeg tog fejl med hensyn til ordre bekræftelse , jeg kan se jeg fik den, den 1. men fik en yderlig mail omkring at pakke var sendt, den 3, (afsendelses bekræftelse?)
anyhow, fra den 1. til den 7 er der stadig 6 dages levering, også selvom det er post Danmarks skyld, forventer at man godt er klar over sådanne forsinkelser når man går hen og lover levering indenfor specifik dato.

Men vil dog sige det er dejligt i er åbne for kritik.

Hej Christopher,

Tak for din anmeldelse.

Vi genkender ikke sagsforløbet helt som du beskriver det. Din bestilling blev modtaget på vores privatside www.dustinhome.dk d. 1/4. Ordrebekræftelsen blev her fremsendt med det samme.

På bestillingstidspunktet stod tastaturet med en forventet leveringstid på 2-5 dage, da det skulle bestilles hjem fra leverandør. D. 3/4 afsendte vi ordren, hvor den på grund af weekenden, blev omdelt af Post Danmark om mandagen d. 7/4.

Vi beklager forsinkelsen og håber på din forståelse.

Dustin kundeservice

Dårlig service og for lang reklamationssag

Min skærm på min 1,5 måned gamle Sony Z Ultra mobiltelefon, revnede imens den lå i min store bukselomme. Slog op på internettet og fandt ud af at revnede skærme på Z modeller er et velkendt Sony problem.
Sendte telefonen til rep. den 12-2-2014 og har først i dag d. 17-3 fået den retur uden at den er lavet og UDEN jeg har hørt et ord fra Dustin om, hvorfor de ikke ville lave den.
5 uger tog det hele og UDEN at Dustin tilbød lånetelefon.
Dustin har haft en kunde der havde en Z Ultra som min, hvor skærmen også revnede under et "lommebesøg" og han uploadede historien på Internettet og fik det lavet under garantien, men måske er der bare forskel på folk/kunder? Vi får at se!.
Dustin har i dag tilbudt at sende den til en anden service-partner, men Dustin sagde de nok kom frem til samme resultat som de første, altså ingen garanti rep. Men så skal Dustin.dk jo bevise at det er MIG der har ødelagt den og det mener jeg ikke de kan, da telefonen overhovedet ingen mærker har udover den revnede skærm. Jeg derimod kan BEVISE at revnede skærme er et velkendt Sony problem og at Sony I visse lande har accepteret at de skifter gratis under garantien.Jeg agter selvfølgelig at følge sagen helt til tops, da 3400,- kr er mange penge blot at smide ud ad vinduet.
Jeg kan ikke anbefale at handle med Dustin.dk, mest pga de lange reparationstider, manglende info undervejs og ingen mulighed for at låne en telefon i rep. tiden. Jeg mener slet ikke det er lovligt at være 5 uger om en reklamation, men nu ved I hvad I går ind til.

REDIGERET efter Dustin svar: Jeg beskrev ganske rigtigt (via en video vedhæftet reklamationen) at skærmen ligesom buede tre steder og jeg IKKE kunne komme i kontakt med telefonen via skærmen. Men hvis man holdte telefonen i den rigtige vinkel, kunne man se at det var revner i skærmen. Beskrivelsen "buede" er dog rigtig nok, da en anden af jeres kunder der også har haft problemet og har fået lavet hans på garantien, beskriver at den havde lavet en flot "bølge" henover skærmen og at det var en revne. Så "bølge" eller "buet" er vel godkendt. Jeg skrev i første henvendelse som skrevet "buede", for det var kun når skærmen var slukket at man kunne se de små fine revner, senere hen er de blevet større og tydeligere, nok fordi "folk" har haft den i hænderne og vrikket med den! Har lige læst at der er en der skriver, at der er et "over heating" problem med batterierne og det får skærmene til at revne. Hvis det er rigtigt begynder varmen måske først at "bue" eller "bølge" skærmen, for derefter at revne de steder den er buet (bølget)? Faktum er at jeg i videoen til jer så rigtigt viser, at skærmen "buer" imens jeg kører tommeltotten henover skærmen, men i videoen kan man ikke se revnerne da skærmen er tændt, men efterfølgende har jeg billeder og video der viser at revnerne er nøjagtig der hvor skærmen "buer"....

Hej Richard,

Tak for din anmeldelse.

Først og fremmest skal vi påpege, at du ikke har handlet på Dustin.dk, men hos vores søster site.

Din sag blev oprindeligt oprettet med beskrivelse om, at skærmen buede og touch funktionen led som følge deraf. Ved modtagelsen kunne vi dog konstatere, at skærmen var ødelagt. Vi indsendte herefter produktet til en officiel Sony service partner, hvor de vurderede, at skaden er opstået som følge af fysisk overlast og derfor ikke kunne afhjælpes under garantien.

Det er aftalt at vi indsender produktet til et nyt værksted, og får deres vurdering på sagen.

Vi beklager at du ikke modtog besked forud for returneringen.

Dustin kundeservice

Super udvalg, men dårlig service

Jeg har købt en telefon jeg bliver bedt om at forudbetale, det gør jeg så naturligvis og jeg kan ikke forstå den er kommet - der står den må udleveres til "MG Hald / Michael Hald".. Så tjekker jeg track & trace og ser den er blevet udleveret til "hans" og så en krusedulle som underskrift.. Det gør mig noget utryg, og jeg måtte så et par dage efter støde på en tilfældig håndværker der går på adressen (en kæmpe lagerbygning med flere virksomheder) og spørge ham om han kender noget til det.. Og ja den havde han taget imod - den lå i hans bil.. Han kunne ligeså godt have beholdt den og så havde jeg bare mistet en telefon.

Udover det så er jeg selvstændig og igang med at lave et konference rum for en kunde hvortil jeg skal bruge nogle varer - bl.a. tv der skal have speciallavet beslag hos en smed, Imac der skal indbygges osv. og når jeg prøver at få at vide hvordan og hvorledes man kan arrangere at de her varer bliver leveret (vil gerne have dem leveret 1 ad gangen da jeg ikke lige er likvid for 70.000 og på den måde kan fakturere kunden inden jeg bestiller det næste) så bliver jeg spist af med svar som "Jeg skal lige have fat i bogholderiet" og "Du får svar inden dagen er omme" og det sker bare aldrig.. Jeg sendte så en mail i morges jeg heller ikke har fået svar på endnu og jeg er lidt i tidspres og havde håbet på forståelse som jeg også har givet udtryk for de gange jeg har været i telefonisk kontakt med firmaet!

Jeg syntes det er rigtig tarveligt da jeg så hellere ville have et klart svar så jeg evt. kunne købe mine varer et andet sted.

Mvh. Michael Hald

Hej Michael,

Tak for din anmeldelse.

Det er selvfølgelig ikke i orden, at jeres forsendelse bliver udleveret til den forkerte modtager på adressen. Det er mennesker der leverer, hvor ved fejl kan opstå. Det glæder os, at telefonen endte hos jer til trods for dette.

Vi har svaret på jeres henvendelser indenfor rimelig tid. Der er registreret én mail fra jeres domæne i vores system, som blev modtaget onsdag aften kl. 20:10, og besvaret torsdag morgen kl. 09:39. Telefonisk har aftalerne været, at i fik besked hurtigst muligt.

Jeres seneste bestilling er afsendt dags dato, med omdeling i morgen.

Nogenlunde

Bestilte en dock til min telefon, dog syntes jeg levringstiden er lang. men varer kom som ventet. Den passede dog ikke til min telefon selvom der står på deres hjemmesiden at den passer selvom der er cover på telefonen.
Chattede lidt med kundeservice, efter 10min blev vi enige om at jeg skulle returnere docken og jeg vil få mine penge retur og de selvfølgelig betaler for omkostninger for at returnerer varen når det ikke passer det som står på deres hjemmeside ;-)
Så ok god service, dog ville det være rart hvis varebeskrivelsen på siden passer overens med virkeligheden.

Hej Lucas Ricard,

Tak for din anmeldelse.

Der har desværre sneget sig en fejl ind i specifikationerne i dette tilfælde. Vi får det rettet hurtigst muligt.

Retur labelen kommer til din adresse i løbet af en dag eller to.

Dustin kundeservice.

Hurtig og sikker levering

Efter at jeg havde modtaget meddelelsen om, at min ordre var afsendt, varede det en rum tid, inden jeg kunne følge den på Post Danmarks Track and Trace. Derfor ringede jeg til en meget venlig og forstående medarbejder, som forklarede mig, at min tlf. skulle sendes fra Sverige - og derfor muligvis ikke kunne nå at ankomme inden weekenden, hvilket var skuffende.
Heldigvis modtog jeg min pakke om morgenen fredag d. 14. februar, efter at have bestilt d. 11. februar.
Så jeg er fuldt ud tilfreds med både levering og kundeservice.

Fik en switch som ikke virkede, og sendte en mail om det til dem, og dagen efter havde jeg en ny. Tusind tak Dustin ;)

Dårlig behandling og ringe hjælp!

Jeg fik omkring jul købt et lydsystem på hjemmesiden; det viste sig at være en kæmpe fejl! for efter blot få dage skete der en fejl i systemet og det var ubrugeligt, dustin tog det tilbage og efter 2 uger havde jeg ikke hørt mere, jeg ringede til dem for at hører hvordan og hvorledes og fik bare besked på at jeg kunne skrive en mail.

Jeg skrev så en mail, og fik da afvide at der kunne gå op til 3 uger før de havde det tilbage, og at de nok skulle informere mig videre. Men efter 1½ uge skriver jeg for at følge op på det, og svaret er nu at de ikke kan få systemet hjem igen, men vil give mig pengene tilbage eller jeg kan købe endnu et anlæg hos dem, men ikke af samme kvalitet.

så lige omkring en måned uden musik + at jeg nu kan gå på jagt efter et nyt.

Tusinde tak for intet.

Hej Mark,

Tak for din anmeldelse.

Sættet blev oprindeligt bestilt på Dustinhome.dk d. 15.12.2013 og leveret få dage efter.

I midten af januar kontakter du vores kundeservice, da subwooferen er holdt op med at spille. Vi henviser her til producentens support i første omgang, da de muligvis har et løsningsforslag som kan videregives telefonisk.
Da supporten ikke kan løse det skriver du til os i weekenden d. 18.01.2014. Vi svarer efterfølgende og fremsender en portobetalt fragtlabel om mandagen.

D. 05.02.2014 spørger du på en status. Her følger vi løbende op på sagen pr. mail frem til d. 13-02-2014, hvor sættet godkendes til ombytning. Da det er midlertidig udgået, og derfor ikke kan skaffes hjem, bliver du tilbudt kreditering eller ombytning til nærmeste alternativ. Her har du valgt først nævnte løsning. Når vi modtager dine kontooplysninger, bliver dette effektueret med det samme.

Havde vi kunnet løse sagen anderledes, så var dette selvfølgelig allerede gjort. Vores indkøb for eksempel undersøgt om det kunne hjemtages fra en alternativ leverandør, uden held. Håber på din forståelse for dette.

Dustin kundeservice

Varmeste anbefaling... Super medarbejdere... Hurtig levering...

Jeg skriver til Dustin og forespørger på en bærbar til min datter på 18 år vi har kigget på. Jeg ved ikke noget om bærbare pc'er men ved jeg har et budget som skal overholdes :-).
Jeg bliver så ringet op af en medarbejder, Simon Pedersen, der forklare mig, at han faktisk har en helt ny model som er meget mere passende til hendes behov i form af skolebrug jfr. min mail. Men som indeholder næsten det samme. Og den var sørme også billigere :-). Men det at jeg lige bliver ringet op og vejledt betyder meget. Jeg er i hvert fald igen imponeret over Dustin. At jeg blev vejledt til at købe den rigtige bærbare gør, at jeg giver min varmeste anbefaling. Ydermere er deres levering helt i top. Det er ikke første og heller ikke sidste gang jeg bruger Dustin... :-)

Jeg bestilte 2 produkter herfra.
Det kom efter et par dage og det hele var pakket forsvarligt ind.
Fik også fin service fra butikken, inden mit køb, idet jeg var sikker i mit valg.

Bestilling ikke afsendt fra firma!

Bestilling fredag før tidsfrist udløber (vare ikke i restordre). Skal således afsendes samme dag, jf. Firma policy!
Mandag aften har post Danmark stadigvæk IKKE modtaget pakken fra firma.
Kan ikke anbefales såfremt hurtig leverance er nødvendig!!!

Hej Bo og Heidi,

Tak for jeres anmeldelse.

I har handlet på Dustinhome.dk, som er vores privatside. Vi modtog jeres bestilling d. 24/1, hvor den stod til afsendelse samme dag.
Vi havde denne dag ekstra ordinær travlhed på vores lager, som bevirkede at enkelte forsendelser desværre ikke kom afsted rettidigt.
Jeres ordre kom afsted mandag, med en enkelt dags forsinkelse.

Beklager ventetiden.

Efter bogen!

Bestiller fredag, og modtager varen mandag morgen - helt fantastisk!
Leveringstid er uden tvivl det vigtigste når jeg handler online.

Mange tak

Mange tak for at jeg fik mit Kamera så hurtigt. :) Og det virker bare

dustin.dk Details

Sælger computere, tllbehør, hard- og software, og netværkstilbehør.

Visit Dustin