Dustin reviews

Dustin reviews

6.2

5 ud af 5

Har tidligere handlet hos Dustin, pris og lev. tid passer og deres kundeservice er hurtig og klar i deres svar - kan kun anbefales

Hurtig levering!

Var lidt nervøs efter jeg havde læst omkring på Trustpilot, men min pakke andkom efter 2 dage - jeg klager ihvertfald ikke!

En rigtig god oplevelse

der var nogle småproblemer på deres hjemmeside ang. bestillingen. Jeg kom dog hurtigt igennem til support, som leverede en god kundeservice.
der gik 2 dage fra jeg bestilte varen til den blev leveret på adressen.

på baggrund af min oplevelse kan jeg varmt anbefale Dustin!

Få fingeren ud!

Utroligt som de kører på deres "bestil før kl 14.00"-politik, med en timer som endda kører, så man kan nå at få bestillingen igennem på samme dag.
Men bestiller man kl 11.45 - som jeg - og gider de ikke lige gøre noget ved det før efter kl 14, hvilket de ikke gjorde - så ender man med 3 dages leverance fordi man bor i Jylland.
Det er simpelthen ikke acceptabelt. Man bestiller på nettet for hurtig levering - ém ting er at man sjældent kan stole på Post DK, men 2 dages levering til Jylland og yderligere en dag fordi de sidder og sover - lang historie kort; jeg afbestilte og fik leveret fra andetsted (computersalg), som endda sendte min ordre samme dag selvom jeg først bestilte kort før kl 16.

Hej Henrik,

Tak for din anmeldelse.

Du bestilte d. 13/1 et Linksys WAP300N AP på vores privatside Dustinhome.dk. Din ordre var lagt rettidigt, så den stod til afsendelse samme dag. Desværre opstod der en forsinkelse i vores logistik, hvorefter din ordre blev forsinket en enkelt dag til din adresse.

Vi vil arbejde på at forbedre dette fremadrettet, så det ikke sker igen.

Kasper Enemark har udført mirakkler

Dustin kan helt klart anbefales. De er de bedste og kan deres kram.
bestilte 5 telefoner, men hade sku ikke set mig om! Dustin leveret nye tlf. som jeg realt skulle buge uden problemer.

kan varm og roligt anbefales.

Lavsi

Jeg bestilte en Bluray afspiller mandag kl. 12:30 der var på lager, der stod den ville blive sendt samme dag hvis jeg bestilte senest 13:45. Jeg betalte med Visa/Dankort.
Dagen efter fik jeg mail at den afventede betaling som jeg kunne foretage i min profil, det virker som dobbeltbetaling. Da den heller ikke var fakturaret dagen efter afbestilte jeg.

Hej Claus,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager at du ikke modtog din afspiller som ventet.

Din ordre blev modtaget d. 6/1 på Dustinhome.dk, som er vores privatside.
Ved bestillingen gik din betaling ikke igennem. Vi kunne derfor ikke afsende din ordre med det samme. Du modtog info vedrørende dette på mail samme aften.

D. 7/1 skrev du om formiddagen til vores kundeservice og bad om at ordren blev lukket. Vi svarede her tilbage og bekræftede indenfor 10 minutter.

ELENDIG SERVICE, ELENDIG FRAGT, ELENDIG OPLEVELSE, ENELDIG FIRMA :-(

Købte fornylig et par Sony Høretelefoner som erhverskunde hos Dustin. Imidlertid er kvaliteten så elendig at de simpelthen er til at smide ud og resonansen i et par tomme dåser flåede tomater vil være en billigere og klar forbedring. De nægter at tage det retur da pakken har været åbnet også selvom det er pakket fint ind som da jeg modtog varen.

Anyway. Deres leveringstid er også helt hen i vejret. De siger ordren er sendt samme dag. Men det som sker er at de behandler ordren i deres backend/webshop og sætter den som afsendt i deres system, hvor efter kunden modtager en email om at det er sendt selv om det ligger på deres lagerreol til fragtmandsfirmaet "BRING" kommer og henter det og bruger 2-3 dag på en levering som PostDK ville kunne klare til dagen efter.

Tak Dustin for mit tab på 550 Kr i burde skamme jer og ikke sælge sådan en gang bras.

ELENDIG SERVICE, ELENDIG FRAGT, ELENDIG OPLEVELSE, ENELDIG FIRMA :-(

Hej Frank,

Tak for din anmeldelse.

Vi genkender ikke helt forløbet du beskriver her.

I bestiller d. 17/12 et headset på vores hjemmeside som erhvervskunde, som bestilles hjem fra leverandøren. Vi afsender efterfølgende d. 20/12, som er op til en weekend, hvorefter vi leverer mandag d. 23/12. Da ordren afsendes fra vores lager i Stockholm, så kommer den på track&trace næst kommende hverdag.

Med hensyn til returnering, så er det korrekt at vi har afvist at tage sættet retur til kreditering, jævnfør vores handelsbetingelser.
Vi tager gerne produktet ind til reklamations behandling hvis det er defekt. I så fald bedes i rette henvendelse til vores kundeservice på service@dustin.dk.

Intet at bemærke

Jeg har efterhånden handlet ved Dustin et par gange og har indtil nu ikke oplevet nogle problemer.
Årsagen til at det kun er 4 stjerner er at det er min erfaring at man skal havde fat i support før man kan bedømme en virksomhed 100%.

Fin service, god håndtering af reklamationer og nemme at komme i kontakt med!

Hej,
Jeg vil til at starte med takke jer for jeres fine service og jeres store hjælp. Jeg ved at jeg selv har været rimelig besværlig - særligt for Kasper E.- som har hjulpet mig en hel del i min bestilling.

En hurtig opsummering:
Jeg havde en Asus Zenbook UX31A som i løbet af 11 måneder skulle til rep. 4 gange pga. inkompetente værkstedmedarbejdere hos Asus. Jeg tillader mig at kalde dem fra Asus det, fordi de skulle fikse en tast med periodisk fejl (henvendelse 1). Men i stedet for at sætte den samme type tastatur i, så sætter de den ældre models tastatur i. Og så begynder møllen hvor de skader den hver gang at de får den (den blev sendt ind 3 gange efterfølgende pga. at de blev ved med at skade den - et ex. er at den kom tilbage med "horisontale streger på skærmens ydre som om den harlidt overlast (højt tryk ned mod et knæk under tastaturet), en af gangene og så blev den sendt ind igen, og så skiftede de så skærmen, men ødelagde det trådløse netværkskort - det virkede slet ikke).
Jeg blev til sidst træt af det, og fik aftalt at DustinHome vil kreditere beløbet (hvis jeg ønskede dette) eller tilbyde en PC som skulle forstås som den nye udgave af Asus Zenbook UX31A (altså en nyere udgave - som specfikation mæssigt matcher hvad min PC gjorde ved dets køb). Det lød meget godt for mig, eftersom at jeg rent faktisk fik rabat på min Asus maskine da jeg "vandt" en FB auktion som DustinHome holdte på maskinen da jeg købte den.
Jeg fik her tilbudt en maskine som var en små 500 kr dyrere end den første, uden at skulle betale noget ekstra. Men jeg valgte dog en endnu dyrere model, så jeg betalte derfor en difference på den de tilbød til den jeg ville have (små 1760 kr). Men mens jeg ventede på den nye bestilling (en Sony vaio Pro 13) så sænkede de prisen med 400 kr, og de sendte mig tilsvarende 400 kr tilbage.
Herudover så vil jeg tilføje at kontakten med Kasper E. var en rigtig fin oplevelse, han gjorde det meget hurtigt meget klart at DustinHome ikke var ude på at slippe rundt om det her "billigst muligt" men bedst muligt.

Reklamerer med varer der ikke kan skaffes

Bestilte en laptop på Dustin.dk. Samme laptop kostede hos konkurrenterne ca. 1000 mere så derfor valgte jeg Dustin.dk da det var en fin pris. Dagen efter kan jeg ikke længere se varen på dustin.dk. Via Google.dk finder jeg dog varen og denne vises nu med teksten "Varen er udgået". Bliver samme dag ringet op af Dustin.dk der skal tjekke mine leveringsoplysninger inden de sender varen. Jeg spørger til hvorfor varen nu er udgået og om det evt. er en demo model eller lign. de har solgt mig. Jeg får nu at vide at jeg slet ikke kan købe varen da denne ikke længere kan skaffes. Jeg beder om at få et tilsvarende produkt til samme pris. Det kan dog ikke umiddelbart lade sig gøre og Dustin.dk annullerer ordren med den begrundelse at den slags fejl altid kan ske. Jf. købeloven er Dustin.dk ikke i sin ret til at annullere ordren. Jeg har bestilt varen og jeg har fået en ordrebekræftelse fra Dustin.dk.= en gyldig aftale er indgået. Jeg har endvidere bedt om at få en bekræftelse på at Dustin.dk har anulleret handlen hvilket jeg endnu ikke har fået. Endvidere bad jeg medarbejderen om at slette min konto hos Dustin.dk idet jeg ikke ønsker at handle med dem igen. Dette er heller ikke sket endnu.

Alt i alt efterlader det mig med et rigtig dårlig indtryk af Dustin.dk og jeg kan absolut ikke anbefale denne forretning. Har handlet hos en anden butik. Bestilte varen fredag eftermiddag og har fået bekræftelse på at varen er afsendt og leveres på mandag.
Casper found this review useful

Hej Thomas,

Tak for din anmeldelse.

Vi modtog din ordre via. Dustinhome.dk d. 14/11. Vores kundeservice ringer dagen derpå for at bekræfte bestillingen, hvor det kom frem at maskinen desværre var udgået, og derfor ikke længere kunne skaffes.

Det sker at varer udgår. I dette tilfælde får vi sent besked, hvorfor du ikke fik info forud for ordreafgivelsen. Beklager.

Bestillingen er annulleret og du har modtaget bekræftelse på at ordre/konto er lukket.

Super professionel virksomhed! A++++++

Sjældent har jeg oplevet så god service, som ved Dustin. Købte et par Sennheiser Momentum hos Dustin, som jeg allerede modtog få dage efter bestilling. Prisen var super og selve pakken var meget forsvarligt indpakket.
Desværre var der en fejl på høretelefonerne, der bevirkede, at belægning boblede op og faldt af, allerede efter få dages brug (Det er selvfølgelig ikke Dustins skyld).
Jeg skrev derefter til Dustin og ytrede min bekymring og om det nu også kunne være rigtigt. Allerede 18 minutter efter jeg havde sendt mailen fik jeg svar. Jeg fik besked på, at sende varen retur, hvorefter de ville sende mig et nyt, såfremt det kunne henføres under én af deres returbetingelser.
Der gik 5 dage fra jeg havde sendt høretelefonerne retur, til jeg havde et nyt par. Denne gang ud fejl!

Hvis bare en brøkdel af de danske butikker var lige så servicemindede som Dustin, ville det være en dans på roser, at være forbruger.

De varmeste anbefalinger fra en yderst glad og tilfreds kunde! :-)

Samme dårlige oplevelse her!

Jeg sendte også et produkt ind for noget tid siden, hvor jeg fik samme svar. Det var gået i stykker da jeg brugte det, men det er uacceptablet at produkterne er af så ringe kvalitet, at de kan gå i stykker efter en måneds brug. Det er ok at det sker, men at I så ikke vil bytte om til noget nyt er ringe service. Lad være at købe jeres produkter her.

Hej Casper,

Tak for din anmeldelse.

Du har valgt at forblive anonym i dette tilfælde, så vi kan ikke kommentere på den specifikke sag.

Er en vare defekt/ødelagt som følge af forkert brug, så bortfalder garanti/reklamation. Vi ser det derfor som en forsikringssag, som i skal tage op med jeres forsikringsselskab direkte.

Dustin kundeservice

Satser på, at deres kunder ikke kan bevise fejl ved produkter!!

Hvis du sender et produkt ind, som der fra starten har været fejl på. skal du tage dig tid til, at dokumentere fejlen, da de ellers vil prøve at tørre den af på dig. Vi havde en højtaler som ikke virkede ved ankomst. Jeg prøvede over en periode at få den til at virke, men der var ikke noget at gøre. Sendte den derfor ind.

Fik svar tilbage, at vi havde ødelagt stikken inde i selve højtaleren! Det kom som et chok. Jeg skrev selvfølgelig mails frem og tilbage og fik at vide, at jeg måtte bevise, at vi ikke havde ødelagt den, hvis jeg skulle have en ny - det er selvfølgelig umuligt, så det endte med, at vi har købt en ødelagt højtaler. De sender i øvrigt, som så mange andre produkter ud, som andre kunder har bytte. Men de tjekker tilsyneladende ikke om de er i stykker.

Vil ikke foreslå nogle at købe noget der.

Hej Henrik,

Tak for din anmeldelse.

Vi har en anden beskrivelse af forløbet.
Produktet er solgt i maj 2013 og reklameret i oktober. Ved besigtigelsen konkluderer værkstedet, at lade stikket er ødelagt som følge af fysisk overlast. Vi tilbyder en ny enhed til vores kost pris, som i vælger at afvise. Den ødelagte enhed returneres efterfølgende til jer.

Der er på intet tidspunkt anført overfor Dustin A/S, at i har modtaget en brugt vare.

God hjemmeside - seriøs service

Har handlet hos Dustin mange gange (50+) - og har altid fået god service. - Jeg prisætter især den korte leveringstid.

Aldrig bøvl

Jeg har handlet meget hos Dustin og er 100% fornøjet. Varen kommer altid hurtigt frem. To gange har jeg reklameret nu sidst en Siemens telefon efter 1,5 år gik den i stykker. Begge gange sendte de en pakkemerkat så jeg ikke selv skulle betale porto og jeg fik hurtigt ny vare tilsendt.

Thumbs up til Dustin.

Langsomt firma.

Lynhurtig levering, men da varen ikke virkede returnerede jeg varen. Efter en uge ringer jeg for at høre hvad der sker, får at vide at varen er sendt til Stockholm.
Det blev en dårlig oplevelse fordi det tog ALT for lang tid.

Afsending samme dag.

Dustin skriver på deres side "Afgives ordren inden kl. 13.45, afsendes ordren samme dag. "

Jeg bestilte en Amazon kindle d. 3 ca. kl 11.00 formiddag. Den blev ikke afsendt samme dag, heller ikke idag. pt. d.4 kl 16.33

Jeg har fuld forståelse for en stigning i antallet af ordre her først på måneden, men så må Dustin droppe deres påstand om afsending samme dag.

Dustin har inde for 4 timer efter ordreafgivelse erklæret sig ganske utroværdige.

Hej Nicolai,

Tak for din anmeldelse.

Du bestilte d. 3/10 en Amazon Kindle på vores hjemmeside. Denne blev afsendt samme dag og var efterfølgende ude til levering d. 4/10.
Post Danmark har her desværre returneret din forsendelse med begrundelsen, at adressen var ubekendt.

Ovenstående kan ske af flere årsager. Typisk er det hvis navnet på postkasse/dørtelefon ikke matcher det på fragtsedlen, eller adressen ikke er udfyldt korrekt.
Når vi kigger på leveringsadressen, så ser denne dog umiddelbart korrekt ud, da blandt andet post- og husnummer er på. Vi har derfor skrevet til dig på mail, for at få bekræftet denne 100%, inden vi gensender ordren.

For langsomme....

Købte et headset, der var defekt ved modtagelsen. Fik at vide det ville blive byttet men det er nu 8 dage siden og jeg har ikke hørt en lyd endsige modtaget et nyt headset.

Det er ikke god service, så når man handler hos Dustin må man bare håbe på at produktet virker eller væbne sig med tålmodighed!

3/10:
Ja ja, varer returneres til Sverige, så tror pokker det tager en evighed. Har stadig ikke modtaget et nyt headset, men dog en track and trace melding og så kan man jo undre sig over at der 2 1/2 døgn efter mailen stadig ikke er registreret noget på nettet om forsendelsen.

Jeg gentager Dustin, I er for langsomme og giver for få oplysninger. I har mistet mig som kunde nu for det er ikke ok med så langsom respons!

Hej Carsten,

Tak for din henvendelse.

Vi beklager, at du har modtaget et defekt produkt.

Det sker desværre, at en vare er fejlbehæftet fra fabrikken. Vi bestræber os i disse tilfælde på, at løse sagen hurtigst muligt. Er der tale om en ombytning som her, så skal vi have et produkt retur til besigtigelse, før vi kan sende et nyt. Uden dit ordrenummer kan vi ikke kommentere eller hjælpe dig yderligere denne vej. Vi skal derfor bede dig om at kontakte vores kundeservice med dit ordre- eller returnummer for en status.

Super hurtig service.

Jeg vil super gerne anbefale Dustin.dk til alle.
- Skrev til dem omkring min ordre og hvor langt den var, fik svar med det samme.
Alt var bare rigtig godt
alt virkede bare, vil helt klart købe ting hos jer igen! :-)

Tak for god service!

Virkelig dårlig købeoplevelse. Brug dem ALDRIG

Fik sendt forkert varer for det første, samt sendt den samme vare 2 gange incl ny faktura.
De er ikke til at hugge og stikke i. De vil ikke tage den forkerte leverede vare tilbage (den er blevet åbnet i god tro), da de siger at der ikke kan forkomme fejl ved bestilling online.
Ikke desto mindre har de formået at sende en vare jeg ikke har bestilt 2 gange og har den frækhed at påstå at de ikke kan lave vejl, at det er mig der har lavet fejlen 2 gange!!!!!. Jeg har aldrig oplevet noget lignenede.

Tag mit råd, køb dine ting andre steder

Hej,

Tak for jeres anmeldelse.

Vi har anden udlægning af hændelsesforløbet. Den 19/8 modtager vi jeres bestilling udenfor vores åbningstid, så ordren ekspederes næstkommende hverdag og afsendes tirsdag d. 20/8. Adresseoplysningerne vi har modtaget stemte ikke overens med leveringsadressen, så pakken blev sendt retur.

I henvender Jer ugen efter, hvor vi sætter gang i en identisk ordre, dog med en rettet adresse. Denne leveres d. 29/8.

Efter leveringen retter I henvendelse til vores kundeservice med ønske om at returnere varen, da i har bestilt en ladestation og ikke et headset. Vi afviser dette af to årsager:
1. Produktemballagen er brudt, så produktet ikke længere kan sælges som nyt. 2. Vi anfører i såvel overskrift samt beskrivelsen på varen, at der er tale om en ladestation.

Baseret på fakta i sagen og vores handelsbetingelser, som i godkendte ved ordreafgivelsen, kan vi ikke tilbyde at tage produktet retur.

Dustin A/S

dustin.dk Details

Sælger computere, tllbehør, hard- og software, og netværkstilbehør.

Visit Dustin