Dvd Shop reviews

Dvd Shop reviews

Very low
1.8

Undlad at handle her.

Bestilte en DVD i begyndelsen af december 2012, DVD'en var øjensynligt lagervare men der er endnu ikke modtaget en DVD (medio januar 2013).
Jeg har lært at 'man' lige skal tjekke "Trustpilot" INDEN man handler på nettet - så havde jeg sluppet for denne dårlige oplevelse med dette elendige firma, utroligt at der stadig er plads til den slags platugler.
HOLD JER VÆK FRA DVD-SHOP.dk

Hold Jer væk

Bestilte en film. Gik dage hvor status ikke forandrede sig. Forsøgte at ringe og maile. Altid optaget når man forsøgte at ringe.
Skrev til sidst en mail og ville have ordren annulleret. Så hørte man fra dem..... at de dagen efter at jeg havde bedt dem annullere ordren, har afsendt den......
Kan ikke anbefale dem til andre. Selv sine fjender......

Virkelig skidt!

Jeg bestilte 3 film for måneder tilbage. Modtog dem alle 3 efter 8-9 dage, hvilket var til at overkomme, men 2 af dem var ikke hvad jeg havde bestilt. Derefter sender jeg dem naturligvis tilbage, men har aldrig set skyggen af de rigtige film og deres kundeservice er ikke til at komme i kontakt med!!

Leveret forkert film

Jeg har bestilt en collection til ca 700 kr. og modtaget en til ca 100 kr.
Har forsøgt at ringe dem op, men der er hele tiden "optaget". Har sendt 2 mails som jeg ikke har fået svar på.
KØB ALDRIG NOGET PÅ DVD-SHOP.DK - DET ER FUP OG SVINDEL

Kritisabel leveringstid

Jeg bestilte en film for en måned siden og den er ikke kommet endnu.
Ingen forklaringer og ingen kontakt.

Anbefaler absolut ikke at man handler her

Jeg fik ikke den bestilte vare - men har da lært, at man skal tjekke Trustpilot for man handler.

Bør lukkes - ødelægger køb på nettet for andre reelle virksomheder :-(

De vender ikke tilbage trods adskillige forgæves henvendelser på mail. Hvis man ringer på telefon nummeret som de oplyser man kan kontakte dem på alle hverdage ml. kl. 17-20 får man bare en optage tone som i øvrigt gælder uanset hvilket tidspunkt på døgnet man ringer.

Det fungere fint mht. bestilling og bekræftelse samt at man bliver trukket men så går det også galt - varerne bliver ikke leveret.... føj for pokker siger jeg bare, at nogle mennesker vil være sig selv det bekendt. Der røg julegaven lige til min søde niece :-(

Burde fjernes.

Det er nok den dårligste side jeg har prøvet. Fik aldrig min film og de svarer hverken på Mail og når man ringer er der altid optaget.. Deres hjemmeside burde fjernes.... Føj siger jeg bare..

Vare aldrig modtaget - og svarer ikke på mails.

Bestilte for over en måned siden en dvd, og har trods gentagne rykkere ikke modtaget min vare. Har heller intet hørt fra dvd-shop, selvom jeg har skrevet til den mail, de opgiver som kontaktinfo. Nu har jeg afbestilt varen :-(. Jeg har sjældent haft så dårlig en oplevelse med at handle på nettet - det mindste de kan gøre er at svare, når man skriver til dem!

God servise/bytning.

Jeg havde købt en film hos dvd-shop som da jeg havde modtaget den troede var uden danske undertekster.
Jeg skrev til dem og fik afvide at jeg bare skulle returnere den og de ville sende en ny.

Få dage efter at jeg havde sendt den fik jeg en ny- og denne var med danske undertekster.

Så tak for hjælpen

...har tidligere anmeldt DVD-Shop her - bestemt ikke til deres fordel...

Jeg har bedt DVD-Shop om at få fjernet mit navn hos dem i januar 2010, da mit navn fremkommer hos dem, når jeg googler det. Det finder jeg bestemt ikke rimeligt, da man i andre netbutikker godt kan anmelde deres butik uden at havne på nettet af den grund. Det skal lige siges at det på det tidspunkt var en positiv anmeldelse. Det var måske fordi det var mit første køb hos DVD-Shop at det forløb gnidningsløst, men efterfølgende køb har været under al kritik!
Jeg er enig i de andre anmeldelser, som passer nøjagtigt med min oplevelse af DVD-Shop.
Hvis vi dog bare tjekkede Trustpilot hyppigere inden vi foretog indkøb på nettet, så kunne vi undgå mange ærgelser.

noglelunde

mangler information om hvad under tekst der er på filmen men havde bestilt en film og fik en E-mail hvorpå der stod at filmen var udsolgt og de ikke tog pengene fra mit kort

Forfærdelig kundeservice!

Aldrig har jeg oplevet en værre netbutik. Jeg bestilte en dvd der skulle være på lager, og der stod at den ville blive leveret indenfor 5 dage. Efter flere henvendelser fik de endelig sendt en pakke til mig, men til min store frustration modtager jeg en forkert film! Jeg kontakter dem naturligvis igen, og efter et par uger får jeg så at vide, at de ikke kan skaffe den bestilte film. Dette svar fik jeg først efter utallige rykkermails, hvor jeg måtte ende med at true dem med forbrugerklagenævnet og basta. Og sjovt nok fik jeg derefter svar med det samme, selvom det var på en søndag. Og mærkeligt nok blev prisen sat op to gange på filmen, selvom de åbenbart ikke havde den på lager. Dvs. det tog dem cirka 1½ måned at finde ud af, at de ikke havde en film på lager. Flot! Jeg har aldrig følt mig så groft behandlet, og aldrig har jeg oplevet så uprofessionel butik. Jeg handler der ALDRIG igen, og fraråder andre at handler der.

Ingen vare - Ingen Kontakt

Opdatering: Jeg skal for en god ordens skyld meddele, at jeg retter anmeldelsen fra 1 stjerne til 2 stjerner, da jeg ca. en måned efter min sidste henvendelse pludselig modtog min vare alligevel. Med andre ord var dvd-shop 1½ måned om at levere en lagervare uden nogen form for information undervejs. Det skal dog siges, at pengene først blev trukket, da de afsendte varen. Så den regel overholdt de da...

Var så dum at handle på siden, uden at tjekke trustpilot først. Blev linket af en ellers normalt troværdig kilde.
Bestilte en vare for 15 dage siden. Fik en bestillingsbekræftelse med det samme, men har intet hørt siden.
Trods gentagne forsøg pr mail og telefon, er det umuligt at komme i kontakt med dem.
Får en idé om at de kun har en side for at malke oplysninger ud af folk.

dårlig og utroværdig

Svarer ikke på henvendelse -

Lene

Manglende leverance

Jeg bestilte den 31.1, 4 dvd'er på dvd-shop. Der stod de havde 1-5 dages leveringstid, så den 4.2, hvor jeg stadig ikke havde set noget til nogen dvd'er eller fået mail om at de var afsendt, prøvede jeg at gå ind på deres kundecenter og se min status. Det eneste der stod på den side, var hvilke dvd'er jeg havde bestilt, og så stod der status på ordre, men ikke andet. Jeg betalte med Visa Electron, hvor pengene bliver "låst" lige så snart jeg trykker godkend, og først hævet fra min konto, når virksomhederne beder om det. I dag den 8.2, kan jeg så se at de ikke længere har låst pengene, eller hævet dem, så min første tanke var at de havde afbestilt min vare, men der står det samme på deres kundecenter. den 4, skrev jeg også en email til kundeservice, hvor jeg spurgte, om de kunne oplyse, hvor min vare blev af. Det har jeg heller ikke fået svar på.
Jeg vil aldrig nogen sinde handle der igen.

Modtog aldrig vare

Vare bestilt og registret i virksomhedens on-line status 15. dec. 2009. Vare aldrig modtaget. Intet svar på gentagne rykkere.

Modtager ikke varen

Jeg bestilte dvd'er hos DVD-shop.dk d. 2. januar, da de ifølge deres hjemmeside kunne levere inden for 1-5 hverdage. D. 11. januar modtog jeg en mail om, at de havde behandlet min bestilling og at varen ville blive afsendt inden for 5 hverdage. Nu er der gået væsentligt mere, og jeg har intet hørt.

Jeg havde læst et par dårlige anmeldelser på forhånd, men troede at det kunne være tilfældigt, at et par kunder havde været utilfredse. Men det er åbenbart sådan DVD-shop.dk vælger at behandle sine kunder.

Modtog aldrig varen - Og får heller ikke nogen svar

Jeg har for mere end 14 dage siden bestilt dvd'er hos bemeldte virksomhed, men har aldrig modtaget noget fra dem. I tiden der er forløbet rykkede jeg også via mail vedr. min ordre, men modtog aldrig noget svar. Ordren ligger fortsat hos firmaet, men der sker heller ikke rigtigt mere, og nu har jeg efterhånden givet op. Nu mangler vi blot at de også gennemfører transaktionen uden af jeg modtager min vare....

Jeg synes det er HAMRENDE useriøst at drive forretning på den vis og jeg vil bestemt ikke anbefale dvd-shop nogen steder. Måske burde jeg have checket dem på TP først !

Leverer ikke, svarer ikke, opdaterer ikke deres web-side

Bestilte 3 DVD der var på tilbud, leveringtid angivet til 1-5 dage.
Ikke modtaget efter 3 uger, checker de samme DVD'er, der står stadig 1-5 dage.

Beder om en status - intet svar

Is Dvd Shop your company?

www.dvd-shop.dk Details

Salg af danske og udlandske DVD'er - film med eller uden danske undertekster

Visit Dvd Shop