DVD2U.DK reviews

DVD2U.DK reviews

8.1

hvad gør jeg så nu..?

jeg købte Transformers Fall of Cybertron hos Dvd2u.dk.
jeg fik egentligt spillet rimelig hurtigt ( 3 dage efter køb ) og var godt tilfreds. pakkede det op og begyndte at spille..
så her i sidste uge skete der det med spillet at det begyndte at fryse.. jeg rensede laseren i min PS3, og slettede spilfiler for at se om det virkede.. ingen af tingene virkede..
og nu når jeg prøver at komme på deres side, siger den at der er en serverfejl.. det har den sagt lige siden onsdag sidste uge.. jeg er lidt overrasket over de ikke har fået siden op og køre endnu.. og det går mig meget på, da jeg virkelig nød spillet..
nogle der har foreslag til hvad jeg kan gøre?

meget god service

Bestilte UFC09 og fik den kort tid efter, indenfor tiden, ingen problemer, hurtig levering.

Stadig ikke leveret, og svære at komme i kontakt med

Firmaet lovede 3-5 dages levering, men da jeg bestilte d. 26/12 var jeg ikke super overrasket over ikke at have det inden nytår. Da jeg stadig ikke havde modtaget det d. 5/1 skrev jeg en mail, som det tog dem 3 dage at svare på, med ordlyden "Vi undersøger hvad der er gået galt med din ordre." Nu er der gået yderligere 3 dage uden lyd fra dem, og når man så prøver at ringe til dem inden for telefontiden, som kun er hverdage 16-17, er der ikke nogen der svarer. Jeg sendte så en mail hvori jeg skrev at hvis de ikke kunne garantere at de kunne sende pakken senest dagen efter skulle mailen ses som en annullering af købet. Den kunne de så godt svare på...

Alt i alt en ganske utilfredsstillende oplevelse.
Det eneste positive er at de ikke har trukket pengene for købet endnu.

Kummerligt koncept

Bestilte min pakke, da de overskred levereringstiden, ville jeg afbestille, Hører ikke noget fra dem, de tropper op på min adresse og siger, at de har en pakke fra @maz0n, jeg har andre pakke fra @maz0N, så det tænker jeg ikke videre over, da jeg skriver under eller ikke skriver under, der kommer ikke noget på pladen og buddet virker fælt kæk med bemærkning om en lille kvitter, har dog købt min pakke hos E1G@n10 - faktisk 2 kroner dyrere end dvd2u, men altså da de ikke overholder deres aftale, må jeg give dem en kummerlig bedømmelse, der er tale om et I/-s der fra hvad jeg har læst her på sitet og andet steds tidligere har eksisteret under andet navn og da de ikke producere noget, er jeg hverken tryg ved deres likviditet eller virksomhedsetik

Go service og god prise

YES!!! så kom min pakke fra [external link removed] (<--- hvorfor må jeg ikke skrive det)... eller nej DVD2U.dk :D

Som andre også nævner så kommer pakken fra [external link removed], men der ser jeg altså ikke noget problem i, så længe prisen er lav, så er jeg glad

5 stjerner herfra

Kan varmt anbefale Dvd2u. Alt var helt efter bogen.

Billige spil, og hurtig levering

Har netop fået leveret creed 3 fra dvd2u, spillet kom med posten 3 dage efter at det var bestilt, og da spillet er købt som gave til jul, er det fedt at at de har god lang frist for bytte af gaver.

Samtidig var de billigst med spillet, 395 kr.

Suverænt!

Jeg har bestilt mange spil over denne hjemmeside og er blevet godt tilfreds alle gangene :) Billig pris, i forhold til hvor nye spillene er. Hvis jeg skal købe spil kigger jeg altid på Dvd2U først.

Kan varmt anbefales :)

Ganske Tildreds

Leverde mine vare hurtigt som oplyst, og til den rigtige pris, at der lige var lidt godt til ganen med i pakken, var lige et ekstra plus på kontoen.

Kan lige så godt købe direkte hos [external link removed]

Hej,

Modtog mine spil købt hos DVD2U.dk. De ankom dog i en pakke fra [external link removed], med bilag udstedt til DVD2U.dk, men med mig som leveringsadresse.

Derfor kan man ligeså godt købe direkte fra [external link removed]. De tilbyder også gratis fragt og det er samme sted de kommer fra og de er billigere end DVD2U.dk. Da de ligger deres fortjeneste oveni når du køber hos dem.

Prisbaskeren

Har købt Pro Soccer til Ps3.. God & hurtig service og ikke nok med det så er de sku også bare billige..

Godt over hele linjen

Billigt. Hurtig levering. Ingen problemer med ordren. Hurtigt svar på et spørgsmål per mail.

Rigtig god side med spil og kunde venlig

Jeg købte 2 spil d.8 Juni DIRT Showdown & Kingdoms of Amalur: Reckoning,

Dirt fik jeg efter 3 dage så det var super men det andet fik Post DK åbenbart lyst til at nakke.
Jeg skrev så en mail til dem da der var gået 5 dage og fik hurtig svar at pakke var sendt og jeg skulle gerne få den efter få dage.

Da der var gået 7 dage skrev jeg igen til dem og fik hurtig svar at de vil søge efter pakken og skulle få den efter få dage.

Men da jeg intet havde hørt efter et par dage skrev jeg igen til dem og fik hurtig svar at pakke var desværre forsvundet for Posten men de vil sende mig et nyt og det fik jeg idag :) .

Super service kan helt klart anbefale denne side da de er billig og har en super service over for deres kunder.

Sikkert Site

Ganske godt udvalg af nyere spil til playstation, det er desværre ikke alle spil de har men deres priser er lave, og de holder et godt informationsnivue på deres hjemmeside.

Prisgaranti og lynhurtig levering.

Har handlet mange forskellige produkter her (dog mest Ps3-spil), og får altid perfekt betjening. Det er ofte det billigste sted at købe Ps3-spil, og man får dem altid leveret indenfor 2 dage. En enkelt gang bestilte jeg et spil kl. 12 om mandagen, og fik det med posten dagen efter om tirsdagen.
Jeg kan overhovedet ikke sige noget negativt om dvd2u.dk !

Mange spil

Mange spil at vælge imellem, gratis forsendelse, og prisgaranti fin shop

Hurtig handel

Nem og hurtig bestilling , leveringstid overholdt
Fin information undervejs.

Perfekt betjening og service

Da jeg den 8 april bestilte 4 pc spil hos dvd2u, var det første gang at jeg købte hos dem, men det bliver ikke sidste.

Den 9 april modtager jeg en mail om at mine spil er blevet afsendt, så alt var fint, 3 dage senere modtog jeg endnu en mail om at der var sket en fejl hos PostDanmark, hvilket betød at jeg skulle forvente yderligere 2 dages leveringstid, dette gjorde mig en smule nervøs, da jeg stadig ikke kunne se noget på det tracking nummer som jeg havde modtaget ved afsendelse af mine spil. Jeg valgte dog at tro det bedste om dvd2u, og igår da jeg modtog mine spil, kunne jeg se at afsendelses datoen var korrekt , og samtidig kunne jeg se at problemet med PostDanmark var som oplyst tidligere, min pakke havde lige været en tur i Finland inden de nåede frem til min dør.
Alt i alt vil jeg sige at hvad der startede skidt endte godt, og jeg vil være tryg ved at handle hos dvd2 en anden gang, da deres priser er lave, og samtidig har de vist at de tager sig af de problemer der kan opstå ved en handel.

Og PostDanmark skal have tak for altid at være smilende når de slæber rundt med posten.

Føler mig snydt

Jeg købte et spil til 350 kr i butikken, efter 4 dage fik jeg spillet. Fint nok. Jeg pakket spillet ud og til min store overraskelse lå der en faktura fra et firma der hedder [external link removed]. Regningen lød på 270 kr.
Det er sgu ok man har en butik og skal tjene nogle penge, men hvor smart er det lige at sende en regning med på hvor meget spillet real koster.
Denne butik bestiller åbenbart hos andre shops når de har fået en ordre

DVD2U.DK I/S Details

DVD2U.DK er Danmarks billigste webshop. Køb dine spil til Playstation 3, Nintendo WII og XBox 360 her. FRI FRAGT PÅ ALLE VARE PRISGARANTI OG INGEN GEBYR

Visit DVD2U.DK

Write to: info@dvd2u.dk
Call us on: 22628687 (16:00-17:00)
We live here: Kulbyvej 49
4291 Ruds Vedby