Dvdcity reviews

Dvdcity reviews

7.8

super service

bestilte den 17/10-11 klokken 16:30 . varen kom d. 18/10-11 klokken 09:30
det er den bedste service .

Jeg havde ledt og ledt efter en sjælden Van Damme film, som de heldigvis kunne skaffe fra England. Leveringstiden blev overholdt, så jeg er super tilfreds.

Film fra England

Har bestilt film hos dvdcity nogle gange nu og har ikke haft nogle problemer. Jeg bestiller tit film fra England fordi mange af dem ikke kan fås fra Danmark. De ca. 7 - 14 dage de siger på hjemmesiden er 90 % af gangene gode nok. Der har været en enkel film der tog længere tid, men det kan jo ske, den kom til sidst :) Har film nok til hele 2014 nu takket været dvdcity, så det er dejligt

Ingen svar

Jeg bestilte en dvd som skulle sendes fra USA, da der var gået en måned og jeg intet havde modtaget, skrev jeg til dvdcity for at høre hvor min film blev af. Men jeg fik intet svar, jeg skrev til dem flere gange i 3 måneder, hvorefter jeg pludselig fik en mail hvor de beklagede at de desværre ikke kunne sende filmen alligevel. Jeg har lige siden sprunget over dvdcity's link når jeg søger efter dvder!

Dårlig telefon service og høje priser

Har været på udkig efter en del forskellige film men dvd city har med mange serier 3 gange så høj pris ift. Fona og mange andre.

har forsøgt at kontakte dvdcity pr. telefon her den 25 og 26 december for at se om de havde åbent da de INTET skriver på deres hjemmeside omkring åbningstider i juledagene.
man står som nummer 1 i køen på deres telefon i over 45 min.! hvilke højst sandsynligt tyder på at de har lukket, og ikke har råd til at få en telefon svarer som kan fortælle de har lukket så man skal føle sig snot dum som kunde og sidde og vente på at komme igennem!

Dette er sidste gang jeg handler i deres butik. en ting er priserne er ekstremt høje på mange film og serier men også deres efter min mening latterlige kundeservice omkring åbningstider og telefon service!

Fungere ikke !!!.

Bestiller varer 4-12-13 som står til at være på lager, pakken kommer ikke og vi kontakter dem pr. tlf. og får at vide at den ikke er på lager alligevel og den kommer om max. 14 dage,,, her sker der heller ikke noget og vi ringer igen 18-12-13, svaret er prøv i morgen der kommer varer,, det gør vi og pakken er ikke med, men måske næste dag,, ringer igen,, svaret er desværre den er ikke kommet,, vi bliver nød til at annullere pga. det er til en julegave,, hvorefter sidste svar er,, det kunne de jo ikke vide :-) ,, nå nej heller ikke svært at regne ud i december vel ??? .. handler her ikke igen ...

Helt utrolig service

Jeg har bestilt nogle DVDer i julegave, men en af dem var importvarer, så jeg vidste jo godt, at det måske kunne tage tid, før jeg fik min bestilling. Lige efter jeg havde bestilt og betalt min ordre, så jeg på hjemmesiden, at man kunne få en gratis film med... Den havde jeg så lige glemt at tilføre, men ved at sende en mail til forretningen, så lagde de min ønskede film med i ordren og tilbød tillige at del sende, så jeg i det mindste havde nogle DVDer til julegave.

Det er sjældent, at opleve en sådan god service.

Jagten efter en udgaeet dvd.

Søgte en dvd som var umulig at opstøve andre steder end en enkelt forhandler, som valgte at udnytte muligheden til at tage 200 for en 6 gammel film på et døende format.
Efter 10 dage var den stadig kommet, så fandt jeg DVDCity, som havde den liggende som i Økonomi kuvert til 30 kr.

Den tog jeg og dagen efter havde jeg den i postkassen!

Rigtig god oplevelse på trods af man ikke lige kender hjemmesiden eller den ikke ser særlig troværdig ud.

Kan varmt anbefales!

Fantastisk bredt udvalg

Jeg elsker at handle på dvdcitys hjemmeside. De har et rigtig stort udvalg og tilmed til billige priser.

South Pacific

Jeg er meget tilfreds med den hurtighed de fremskaffede den meget gamle film. Tusind tak

Stort udvalg i danske og engelske dvd-film.

Jeg har både handlet i deres butik i København og bestilt varer fra deres hjemmeside til levering portofrit i deres butik til afhentning med et godt resultat hver gang. Når jeg på en ordre har bestilt mange film og en enkelt film har vist sig at have en meget lang leveringstid, har jeg altid ved et besøg i deres butik kunnet få udleveret de film, som allerede var kommet hjem og resten af ordren kunne jeg så afhente senere når også disse film var kommet hjem. Rimelige priser, god, venlig og kompetent rådgivning fra deres personale, som altid har ydet en god service.

Nem bestilling og hurtig levering

Bestilte 2 film søndag, tirsdag kom de med posten.
Dvdcity skal besøges igen det er helt sikkert.

Danmarks bedste film-butik!!

Jeg er "filmnørd" med stort F. DVD City er og bliver min foretrukne filmbutik på nettet. Jeg har købt store mængder film hos DVD City gennem de seneste par år og fortsætter med at vende tilbage.

Mange sjældne/udgåede titler finder man kun her. Og bestiller man importfilm, så bliver de leveret inden for en acceptabel tidsramme. Ordrene kan altid følges på hjemmesiden.

Jeg har aldrig oplevet problemer. Når jeg tænker på hvor mange ordrer jeg har afgivet, så er fejlprocenten nærmest ikke eksisterende. Jeg har netop oplevet at få leveret en forkert film. Jeg sendte en mail og fik hurtigt et svar tilbage, om at de sendte den korrekte film og en frankeret svarkuvert til den forkerte film. Det tog to dage, så var handlen bragt i orden. Det kan ganske enkelt ikke gå hurtigere.

TipTop!

Bestilte mine varer en Søndag, og de ankom først onsdag, pågrund af en helligdag. Der måtte godt stå lidt flere oplysninger mht. til bestilling og følge en ordreseddel med i pakken så man også har mulighed for at vide hvad man skal gøre hvis indholdet i pakken er gået i stykker. men dvd-erne var superfine, og er derfor godt tilfreds :)

Super fedt at man kan få så mange film til så billige penge. og så har man dem endda dagen hvor er det dog hærligt

Dejlig afslappende service

Jeg har lige været nede og hente min film jeg bestilte for et par dage siden. Og den var kommet. Yaehh. Og det er så hyggeligt at komme derned for man falder altid i snak med ekspedienten og får en lille hyggelig sludder om vind, vejr og ikke mindst film. Jeg er bare glad for at der findes et sted som dette, hvor kommunikation og et lille smil og et glimt i øjet også er i i højsædet. I gamle dage kaldtes dette for service.

Min irritiation gik mest på at - ja, selvfølgelig var der kø, men det var kunderne i køen jeg blev irriteret over. Men sådan er det jo alle steder. Alle vil betjenes lige her og nu.

meget dårlig

har bestilt mange film ved dvdcity , men nu er det slut .
fik en forkert film , hvor jeg efterfølgende sendte mange mails til dem ,
men hørte aldrig fra dem .
de er åbenbart ligeglade med deres kunder .
så kan klart ikke anbefale dem

for mange fejl i ordrene, for ringe kunde service

har div. dvd film til gode hos dvdcity, jeg har skrevet mange mails, men aldrig noget svar. ringede til dem, og vi lavede en aftale om at jeg fik de ting der mangele på de ordre jeg fik leveret, men har stadig ikke modtaget noget. så dvdcity kan ikke anbefales mere

Fra god til dårlig

Jeg har brugt dvdcity.dk flere gange med stor tilfredshed. De har et stort udvalg, god og overskuelig hjemmeside og fine priser. Desværre er det gået meget ned ad bakke det sidste halve år.
Jeg bestilte ca. 12 dvd'er i efteråret, og selv om jeg kunne se, at min ordre var 100% færdig og klar til afsendelse, gik der lang tid, uden at der skete noget. Først da jeg sendte mail, blev min ordre pludselig sendt - men intet svar på mailen.
Mine sidste oplevelser er, at jeg pt. har to ordrer hos dem: den ene har jeg selv afhentet, men den står ikke som afsluttet, og pengene er heller ikke trukket på min konto. Den anden har stået som 100% færdig i over en måned, men på trods af mails og opringninger får jeg hverken svar eller dvd'er. Her er pengene dog heller ikke trukket.

DVD City Details

Kæmpe udvalg af DVD, Blu-Ray, Spil og CDer