Dvdcity reviews

Dvdcity reviews

7.8

Film til en regnvejrsdag

Jeg har flere gange handlet hos dvdcity og er altid godt tilfreds.
Hjemmesiden er sjov og nem at finde rundt i. Priserne er absolut rimelige og allerede dagen efter bestilling, ankom varerne - tommel op ! ! ! !

kundeservice,en by i rusland,elle hvad???????

bestilte en film d 20/2 og i skrivende stund 13/3 har jeg ikke modtaget noget,har sedt 2 mail til deres såkaldte kundeservise,men uden svar,de burde kontakte en hvis filmen bliver forsinket eller er i restordre osv,men dvdcity har åbenbart en anden politik på det område. så hvis du sætter pris på god kundeservise,så hold dig langt væk fra dvdcity i dag er det d 21/3, og jeg har stadig ikke fået filmen,ingen gang en sølle mail, ps i dag skriver vi d12/4 og har stadig ikke fået min bestilling,ej heller nogen forklaring,goodbye dvd city,og goodluck det få i brug for

Utroværdigt firma.

Har bestilt og betalt for en film 8 februar, men ingen film set, har sendt mail 13 februar, har desuden ringet op til flere gange, senest i dag 19 februar uden nogen form for kontakt.

Kan klart ikke anbefale andre at købe eller handle hos DVDCITY, det er penge ud af vinduet.

Kan ikke gøres bedre

Bestilte om eftermiddagen, det kom næste dag, det er sku service :-)

Super service hurtig levering!!

Kan varmt anbefale Dvdcity god hjemmeside mange titler på lager, her vil jeg handle fremover!!

Svarer ikke på henvendelser.

Har nu forsøgt at få svar fra DVDcity siden den 27 december. Jeg købte nogle brugte dvd'er fra deres hjemmeside, og har efterfølgende konstateret at den ene DVD ikke virker. De skriver selv på deres hjemmeside at der er fuld garanti, og hvis en brugt DVD mod forventning skulle have defekter, skal man kontakte dem for at finde en løsning... Det er sku bare lidt svært når de ignorere ens mails.... Absolut sidste gang jeg handler her.!

Opdatering 23-01-13 - Har stadig ikke fået svar fra dem.... sikken en amatør virksomhed.

Hurtigt!

Bestilte en dvd i går eftermiddags - fik email om afsendelse kl 18 -varen modtaget kl 12 i dag. Imponerende.

Lynhurtig levering

Jeg har kun anvendt DVD City en gang, men det var en god oplevelse. Den bestilling jeg afgav, var fremme allerede næste dag. Det er hurtig levering. Fragtpriserne er rimelige.

superhurtig service...bare perfekt

det er godt gået at pakken dumpede ind dagen efter afsendelsen, selvom det er så tæt på jul. superflot klaret af alle parter..........

dvd bestilling

der er gået alt for lang tid jeg viste ikke der ville gå så lang tid. for så havde jeg nok bestilt et andet sted

OUTSTANDING SERVICE

Jeg har brugt DVD City en enkelt gang tidligere, og jeg er meget tilfreds med den service jeg har modtaget, Jeg bor i CALIFORNIEN, USA. Jeg kan give DVD CITY mine varmeste anbefalig. Hurtig og præcis forsendelse.
Arne Bjørn Pedersen

kunne ikke være bedre.

fin service ,billige varer,også ting du ikke lige kan finde alle steder.fremme dagen efter afsenelse fra butikken.

Hurtig levering! og god service.

God service og hurtig levering! 5 stjerner fra mig!

Pakken kom næsten før bestillingen

Med en del søgning på nettet lykkedes det en aften hos DVDCITY at finde en engelsk original af den ellers udgåede film "Orlando", og den kom dagen efter bestillingen var afgivet.

Altid i orden

Altid god og hurtig betjening. Lover ikke noget der ikke holder og så var der chokolade i pakken denne gang :-)

Findes det, du leder efter, så findes det her!

Omfangsrigt vareudvalg. Hurtig og forsvarlig forsendelse. Alt ok ++

Mangelfuld service

Mine varer var angivet som værende på lager, alligevl tog leveringen over tre uger. En henvendelse pr. email blev ikke besvaret, modtagelsen af emailen blev der heller ikke kviteret for. En henvendelse pr. telefon resulterede i et løfte om at butikken ville ringe tilbage, hvilket aldrig skete. Det er dårlig stil ikke at besvare kundernes henvendelser, og jeg håber ikke at det er normen for håndteringen af ordrer.

Har handlet hos dvdcity via butikken personligt og via net og fik varene hurtigt leveret. De har mange og et stort udvalg af dvd'er. Og det er let at finde det man søger efter.

Tilfreds

Har handlet flere gange hos Dvdcity og har altid været tilfreds. Det er nemt overskueligt at finde de ønskede film ( specielt de gamle danske film ) til rimelige priser.

Ps. Husk at når I anbefaler jeres kunder at anmelde jer på Trustpilot, så lad være med at opfordre hvis man KUN er tilfreds med jeres håndteringen af ens køb. Alle skal have lov at give deres mening til kende uanset om de er tilfredse eller ej.

Mvh Pernille, en tilfreds kunde.

Anden udgave end den jeg bestilte...

For ca. 3 uger siden købte jeg en del film via hjemmesiden, men der har været et problem med én af dvd'erne. Filmen er desværre ikke den særudgave, jeg har bestilt og betalt for, men bare den "almindelige" dvd-version.

Jeg har skrifteligt klaget over dette op til flere gange, men der er desværre ikke kommet nogen reaktion fra DVDcity, hvilket jeg er meget skuffet over. Igennem årene har jeg købt for tusindvis af kroner film hos jer, og der har hidtil aldrig været problemer. Jeg har svært ved at forstå, hvorfor I ikke er til at komme i kontakt med?? :-((

Opdatering 26-10-2012 kl. 13:27:

Tak for svaret, det er virkelig rart endelig at høre noget fra jer!

Selvfølgelig stoler jeg fuldt ud på, at det du skriver, er rigtigt, så jeg behøver ikke have grossistens ord for det. Jeg skal være den første til at beklage, jeg har skabt tvivl om, hvorvidt DVD'en var en kopiprodukt. Derfor vælger jeg også at fjerne den del af min tidligere kommentar. Problemet var bare, at jeg jo ikke kunne åbne filmen, da man nok ikke kan returnere brugte varer der ikke er i original emballage mere?

Hvad med den anden film, "The nanny diaries"? Jeg købte jo den særudgave, men modtog den "almindelige" dvd-udgave??

Og hvorfor reagerer I først, når der kommer en kritisk anmeldelse på Trustpilot? Det er ikke rart som kunde at gå i uvished i flere uger.

MVH, Tom
Kurt Laursen and jan found this review useful
DVD City

Reply from DVD City

Hej Tom. Der er faktisk ikke noget vi kan gøre!. Sådan er DVDudgaven af Borat på salg produceret. Vi har haft kontaktet grossisten SF som bekræfter dette overfor os og du er velkommen til selv at tage kontakt med dem. Det er et layout som er ens på alle de releaser som er udgivet i Skandinavien. Der er altså ikke tale om at du på noget tidspunkt har erhvervet et piratkopiprodukt gennem vores virksomhed og det ville være optimalt hvis du selv efter din egen research ville revurderer din kommentar på Truspilot idet anklagen om vidersalg af kopiprodukter skal tages alvorligt!.

DVD City Details

Kæmpe udvalg af DVD, Blu-Ray, Spil og CDer