Dyrekassen reviews

Dyrekassen reviews

7.5

Altid til at regne med..

Godt forsikringsselskab. Altid god service, og til stor hjælp de gange jeg har haft dyrlægeregninger. Dyrekassen Danmark er det bedste jeg har gjort for mig og min hund.

Klart anbefalelsværdige!

Jeg har haft Dyrekassen Danmark i en del år efterhånden og har altid været virkelig tilfreds med deres service. Jeg har været meget uheldsramt med syg hund og de har altid dækket uden problemer.
Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste ( hvilket jeg i forvejen gør til alle mine venner og bekendte som har dyr der skal forsikres)!
Tak til Dyrekassen Danmark for super service, sådan skal et rigtigt forsikringsselskab være!

Super service!

Aldrig oplevet problemer med dem ifht. dækning af regninger, de holder hvad de lover (i modsætning til mange andre forsikringsselskaber der prøver at slippe udenom når man endelig har brug for dem!)
Kan klart anbefale dem! :)

Lidt for smart - husk at læse ALT i betingelserne

Dyr forsikring - cirka 2000 pr. år.
Alligevel får man kun 80% af udgifterne dækket - naturligvis beregnes det beløb INDEN, der fratrækkes selvrisiko. Helt utilfredsstillende. Hvorfor skal man både nøjes med en begrænset dækning OG betale selvrisiko. Hvorfor ikke bare kalde det, hvad det er? Dobbelt selvrisiko.

Ligeledes får man heller ikke medicinen dækket. Selvom den er udleveret af dyrlægen og har direkte forbindelse til aktuelle sygdom/skade. Det er jo helt hovedløst.
Kan absolut ikke anbefale Dyrekassen.
Fup kan det ikke kaldes, da det er nævnt i deres betingelser. Men lige lovlig smart er da en vending, der kan beskrive det på den pæne måde.

Dobbelt selvrisiko - urimelig behandling

Jeg har for første gang haft behov for min forsikring og oplever en helt urimelig behandling fra dyrekassen danmarks side. Vi gik til dyrlægen for a få diagnosticeret vores hund - blodprøver, undersøgelse af urin m.v. Ud fra svarene var der ingen konklusion, men man anbefalede en undersøgelse af hjerte.
Da egen dyrlæge ikke havde disse faciliteter gik vi til Universitetshospitalet for familiedyr på frederiksberg, hvor vi fik lavet et hjertescan, og hvor konklusionen var hjerte lunge orm og tilhørende behandling.
dyrekassen danmark trækker selvrisiko på begge regninger, ud fra at der var tale om to "skader" - dels hjerte og dels blærebetænedelse. Det sidste har der aldrig været tale om og hunden er aldrig behandlet for dette.

kanon forsiking

nu har vi været kunder her i 3 år og aldrig nogle problemmer og da vi havde brug for dem ja ikk noget problem det gik som det skulle så kan klart anbefaldes til andre

glimrende

Aldrig haft problemer med dækning af skader i dette selskab.

Fremragende dyreforsikring.

Her er ikke så meget at læse mellem linierne.
Firmaet er, hvad det giver sig udfor.
Således kan man forsikre sin hund hele livet uden hensyntagen til dyrets alder.
Der er ikke en masse hvis'er og men'er, og man blir ikke bare smidt ud, som jeg har oplevet hos et andet forsikringsfirma.
Når man har behov for udbetaling efter indsendelse af dyrlægeregning går det hurtigt og nemt.

Is Dyrekassen your company?

Dyrekassen Danmark Details

Infosider