Dyrene På Torvet reviews

Dyrene På Torvet reviews

7.3

En fantastisk butik..!

Dyrene På Torvet er en super butik. Personalet er utroligt søde og servicen er helt i top! Butikken er super hyggelig og man kan virkelig se at dyrene har det godt.
Har man ikke mulighed for at komme forbi butikken, kan jeg også klart anbefale deres webshop, som også er super god. Uanset om man skal have mad, legetøj eller lign. til sine dyr. Der er mulighed for levering til hoveddøren og ens varer leveres med et smil.
Det er intet mindre end en super butik, som varmt kan anbefales.!

Go' butik men med mange mangler

Det er en meget lille butik. Som der har en stor mangel på både vare og dyr, Og det der er og vælge imellem er ikke særlig forskelligt.
Har også en gang prøvet at få et rigtig grimt svar, det finder jeg mig som kunden/med menneske ikke i.
Den er desvære kun blevet dårligere og dårligere med årene, men sådan går det jo oftest!

Her kommer dyrenes behov i første række - og sådan bør det også være !

"Dyrene på torvet" er stedet hvis du har brug for at tale om hvad der er bedst for lige præcist dit dyr. Der bliver lyttet og du får kvalificeret rådgivning. Jeg har en ældre hunkat på 10 år og jeg har kun haft hende i et par år. I starten var hun enormt kræsen og derfor blev hun tyndere og tyndere, for jeg ville absolut ikke servere whiskas for hende hele dagen lang. Den tørkost som jeg havde ville hun ikke have, heller ikke selvom det var dyrt tørkost. Til sidst prøvede vi 1st Choice efter vejledning hos "Dyrene på torvet", og dette foder blev så blandet med whiskas, og dermed blev det indtaget. Efterhånden blev whiskas udfaset og efter et par måneder fik hun 100% 1st Choice. Og dette er hun nu så glad for at der intet tiggeri er mere efter whiskas. Herudover har hun taget på og fået meget flottere og tykkere pels. Hendes humør er også ændret markant fra sur og tvær til glad og legesyg igen. Mange tak sir jeg bare :-)

Venlig hilsen
Zirkalina Rasmussen

Dyrene På torvet

Det er nok en af de bedste dyre forretninger der ligger pt på sjælland. De har stort set alt hvad man skal/kan bruge ellers tager det kun 2-3dage så har de det.

ville Gerne give Butikken 5 stjerner
* For go service.
* For det venlige personale.
* * For god rådgivning.
*** For kvaliteten

Håber Den butik Består

Skønt sted for hund OG ejer

Nu bor vi selv i gåafstand af butikken på Bryggertorvet, og det er skønne mennesker der står og tager imod. Vi er rigtig glade for at have sådan en butik tæt på os, og køber gerne ting til vores hund hér, for delvist at støtte nærområdet, men også fordi der ganske enkelt ikke mangler noget.
Selv vores hund får lov at gå med ind, og han elsker at være der - vi er dér nu, hvor vi lige skal have øjenkontakt med ham når vi går forbi, for at være sikker på at han ikke drejer af på vejen.
Hjemmesiden er meget overskuelig og nem at bruge. Vi kan få kørt ud uden problemer hvis der er noget vi krydser af.
Jeg kan varmt anbefale andre at bruge denne hjemmeside eller møde op i butikken :)

Fantastisk butik med god rådgivning

Jeg har været i selve butikken på Bryggertorvet, Ølstykke, flere gange. Jeg har købt mange forskellige ting, såsom hunde-godbidder, flere slags legetøj, hundekurv, sele og foder. Jeg har hver gang fået rigtig god rådgivning. Personalet i butikken, er søde og venlige. De virker som meget entusiastiske dyreelskere, og prioriterer tiden til at tale med kunderne og give erfaren rådgivning. Jeg ved, jeg altid kommer hjem derfra med det bedste til min hund. Meget anbefalelsesværdigt, og jeg køber helt sikkert også dér næste gang - eller på deres fine webshop.

Dyrene på torvet Details

Visit Dyrene På Torvet