Dyrenesnetsalg reviews

Dyrenesnetsalg reviews

7.1

Nemt og hurtigt :)

God hjemmeside og hurtig levering.

Jeg bestilte mine varer onsdag aften klokken 22.42 og torsdag morgen lidt 10 ringer fragtmanden på døren.
Jeg har nu bestilt hos dyrenesnetsalg.dk 3 gange og hver gang har servicen været i top.

billige varer, hurtig levering

Billige varer (hamsterbur med tilbehør) leveret hurtigt på trods af at de blev bestilt mellem jul og nytår. Varerne var pakket forsvarligt og alt var som beskrevet.

Ikke helt tilfreds

Jeg har heller ikke været hel heldig.

Jeg har bestilt varer nogle gange, første gang var jeg meget tilfreds, var ikke hjemme på leveringstidspunktet, så blev ringet op af fragtmanden som spurgte om han måtte stille varerne foran min hoveddør, jeg bor på 3 sal

Anden gang jeg bestilte hos dyrenesnetsalg var jeg dog ikke så heldig, der bragte de selv varerne ud, jeg blev ringet op at de ville være hos min om 10 min, jeg kunne desværre ikke nå hjem, chaufføren var sur jeg sagde at jeg jo ikke kunne sidde hjemme hver dag og vente på dem, så sagde han at jeg jo kunne ha ringet og spurgt hvornår de ville komme, han ville tage mine varer med igen da jeg ikke ville have dem stående på gaden, jeg spurgte hvornår der var levering igen men det kunne han ikke fortælle mig. Det endte med at jeg bad dem beholde varerne og give mig pengene tilbage.

Nu bestiller jeg mit kattegrus et andet sted, prisen er den samme, de levere til døren ( på 3 sal ) også selv om jeg ikke er hjemme.

Fin butik

Jeg købte et hamsterbur for et stykke tid siden, der var ingen problemer!:-)

Hurtig levering og god service

Bestilte 4 everclean katte sand leveret til døren 3 dage efter (2 dage efter da jeg bestilte kl 20.00 om aftenen)

Alt fint

Modtog varer uden problemer. Ikke så god kvalitet af kaninbur, men det er fint til den billige pris!

Købte et stort bur for ca. 1 år siden. Desværre rustede vandskålene, hvilket sikkert skulle ske på et tidspunkt, men syntes alligevel at det var en smule for tidligt.

Skrev til firmaet, de videresendte e-mailen til leverandøren for løsning. Hørte dog aldrig noget fra lev., så i stedet sendte dyrenesnetsalg nogle nye skåle fra eget lager.

Dårligt produkt, utrolig dårlig serice.. handler der aldrig mere...

Købte sidste år fint hønsehus til knap 3000 kr., som dog viste sig at falde fuldstændig fra hinanden i løbet af blot 10 mdr. Fik dog at vide at jeg nok skulle få et nyt efter mange mails frem og tilbage -og efter fotodokumentation.. Dette fik de ...og jeg smed buret ud.. Da sommeren var gået og jeg igen skrev, fik jeg at vide , at nu skulle jeg først sende det gamle bur retur, men det var jo ligesom kaput og de havde fået fotodokumentation.. jamen så var der bestemt ikke noget at gøre, fik jeg at vide.
Hvis så bare tonen havde være imødekommende og et enkelt lille undskyld , ville vel heller ikke have været for meget forlangt.. !! Handler der aldrig mere.. godt nok ærgelige penge at have brugt på en gang ubrugeligt bras..
Hanne
Korsør

VIRKELIG DÅRLIG oplevelse!

Jeg bestilte den 31/08 et udendørs kaninbur og en sort kaninsele med dødningehoveder på. Allerede dagen efter modtog jeg kaninburet men først den 05/09 modtog jeg kaninselen MEN den var lyserød og ikke sort! Jeg skrev derfor til kunde service og fik dertil dette svar (Det er assorteret farver. Så skriv gerne, hvis det er en bestemt farve, der ønskes) Jeg mener bestemt IKKE at der stod nogle steder på siden da jeg var derinde og bestille selen at det var assorteret farver, og i øvrigt var der KUN et billede af den sorte sele på annoncen! Når men jeg skrev så tilbage til kunde service at jeg ønsket at sende den lyserøde sele tilbage og få den byttet til en sort, til det fik jeg denne besked (Selen er udgået, så jeg kan ikke få en sort. Men gør brug af din fortrydelsesret. Send selen tilbage og du får pengene retur.) Dette synes jeg er virkelig DÅRLIG SERVICE! Det kan godt være at jeg ikke har set at der har stået assorteret farver, men hvis det er et tilfælde hvilken farve man får hvorfor er der så kun et billede af en SORT sele?? :S

Dårlig service !!

Bestilte varer 2 gange med 10 minutters mellerum, da jeg havde glemt noget. Skrev under kommentarer at jeg gerne ville have leveret det sammen.
Det kom også sammen, men de har taget gebyr to gange ( 39 kr pr bestilling ) selvom det er portofrit når man bestiller for mere end 399 kr. Mailede og fik svaret : Det kunne de ikke gøre noget ved, men chaufføren havde været så flink at bære det op på anden sal.
De burde ikke love folk noget som de ikke holder. Det kan blive en indbringende forretning hvis de gør det ofte og ikke er interesserer i at holde hvad de lover.
Har handlet der for første og sidste gang

Fine priser og positiv oplevelser

Har fået leveret første ordre uden problemer og nu bestilt næste.

Bestilte kaninbur og diverse tilbehør søndag aften.
Prisen var virkelig god og varene blev leveret dagen efter!!!

Det kunne have været så godt...

Bestilte et kaninbur - god pris, både for varen men også fragten. Ville dog ønske jeg havde læst anmeldelserne herinde.

Efter at have lagt ordren kontakter jeg firmaet for at høre til leveringen når man bor i opgang med dørtelefon. Ingen problem var meldingen - de kørte iøvrigt til Århus dagen efter. Det får jeg dog ikke meget ud af, da jeg kommer hjem den følgende dag- og håber jeg kan tage buret i brug. Der er ikke noget bur - men i stedet ligger der en mail om at de ikke har kunne finde adressen og at ordren er annulleret. Firmaet har ikke svaret på min opfølgende mail. De er øvrigt de første der ikke har kunne finde den.

I det mindste overførte de hurtigt pengene tilbage til mit kort.

Fin service - hurtig og billig levering.

Jeg har haft en god købsoplevelse med dyrenesnetsalg, hver gang jeg har handlet med dem. De produkter jeg har købt, har jeg ikke kunne finde billigere, andre steder på nettet.

Leveringen har været hurtig og billig - dog er det et minus, at de kun leverer til privatadresser. Det er ikke alle der bor i lejlighed, som har et sted, hvor varerne kan stilles - hvis man ikke er hjemme, når de forsøger, at levere. (det har jeg dog, heldigvis) Til gengæld tilbyder de også levering i weekenderne - som man næppe kommer til, at opleve andre steder man handler på nettet. Jeg har én gang fået leveret en bestilling fra dem i weekenden - og da fik jeg et opkald, om jeg var hjemme om 30-60 min. hvor fragtmanden kom. God service!

Hvis jeg skulle give 5 stjerner, så skulle der også tilbydes levering til erhvervsadresser. Det er bare meget nemmere, at få pakker leveret til arbejdspladsen, hvis man har mulighed for det.

Totalt i orden

Gode priser, god information, hurtig levering (oven i købet personlig leveret).
Bestilt kl. 17.30
Ordrebekræftelse kl 18.09
Levering dagen efter kl. 12.30
Det er bare super.

Værste kundeoplevelse nogensinde! :(

Aldrig er jeg blevet behandlet SÅ dårligt af en virksomhed!
Jeg bor i lejlighed og har derfor intet sted at stille pakker, hvis de kommer, mens jeg er på arbejde. Ubehaget startede derfor allerede ved første mailkorrespondance, hvor en medarbejder ganske enkelt og ubehøvlet skrev "hvad gør vi så?", som om det var min fejl at hun ikke kunne levere mine varer om aften eller til min arbejdsplads. Jeg gik derfor med til at få leveret pakken i weekenden - dog helst søndag. Eneste forbehold jeg havde for den alt for sene levering var at jeg fik besked om de kom lørdag eller søndag, så jeg kunne sørge for at der var nogle hjemme. Det kunne jeg dog ikke få :( Jeg antog derfor at de var serviceminded og ville komme søndag, når nu de ikke havde sagt andet.. Det var dog IKKE tilfældet. DE HÆVEDE i stedet PENGE FRA MIN KONTO UDEN AT AFSENDE MINE VARER! Og da jeg så kontaktede dem i dag kunne jeg tidligst få mine varer torsdag, hvilket er helt uacceptabelt, da jeg får min kanin onsdag. Jeg sagde derfor de måtte finde en anden måde at levere mine varer på, og nu har de så annulleret min ordre! Så alt det bøvl og besvær jeg har haft med dem - og deres ubehagelige medarbejdere - har været til en ingen nytte :(

Konklusion, hvis du bor i lejlighed skal du ikke handle med dem. De kender ikke til begrebet service og forstår ikke at folk ikke kan holde fri en hel dag for at få sine varer. Magen til useriøst firma og manglende service skal man (heldigvis) se langt efter..

Perfekt!

Efter de er gået over til at levere selv så er det helt igennem en fornøjelse at handle her!
Bestilte for noget tid siden et bur ved dem, som jeg fik allerede om mandagen (havde bestilt i weekenden) .. Denne gang bestilte jeg et bur magen til igår aftes, ret så sent, og modtog allerede idag inden kl 10!

Kunne ikke være mere tilfreds og har helt sikkert tænkt mig at fortsætte med at handle der!

God service og rart med god kontakt til forhandleren.

Jeg har haft en god oplevelse med dyrenesnetsalg. De er nemme få fat i over telefonen. Og levere personligt sine egne produkter. Hvilket giver en god trykhed og ekstra god service. Jeg skulle have retuneret et af mine bure, hvilket også forløb rigtig godt, havde pengene inde igen på min konto et par dage efter afsendelsen. Kan varmt anbefale at handle her.

Utroværdigt hele vejen igennem..man har ingen sikkerhed for sine penge

Havde bestilt forskellige varer, herunder kaninbur. Varerne kom ikke frem og jeg ringede til firmaet. De sagde, at de havde stillet dem i vores fælles opgang i vores lejlighedskompleks. Ingen har dog set varerne og alle kan komme ind i opgangen. Efter længere tid mailen frem og tilbage, lovede de mig pengene tilbage. Efter otte dage, var pengene stadig ikke kommet og jeg ringede igen. De sagde nu, at ville sætte pengene ind i morgen. Tre dage efter og pengene var stadig ikke kommet ind på min konto. Jeg ringede og hun sagde at hun havde lige overført dem. Det var løgn for de gik stadig ikke ind. Da jeg ringede igen indrømmede hun, at hun havde løjet og havde så nu sat dem ind dagen før. Da jeg brokkede mig og sagde jeg ville gøre noget ved det, sagde de at de ville gå til banken og få ført pengene tilbage!
Helt igennem utroværdigt firma. Hvis handlen går glat igennem tror jeg de er ok, men hvis man oplever problemer med dem, er de meget ubehagelige at handle med. Dine penge er tabt. Og er det ikke når det går galt, at man skal bedømme et internetfirma? Opleve hvordan de tackler et problem.

Her finder du alt til dyr. Transporttasker, transportbure, foder, dyrefoder, kattefoder, hundefoder, vi har det hele.

Visit Dyrenesnetsalg