Dyrenesnetto reviews

Dyrenesnetto reviews

4.6

Dårlig service!!

Utrolig dårlig service, og ignorer mig fuldstændigt i 3 dage. Ingen bekræftelse sendt på mail, efter at ha ringet til dem i 3 dage, og snakket med dem 8 gange.
Kan kun frarådes, vælg "styr på dyr" isted.

Hurtig forsendelse, imødekommende personale

Rigtig god handel, bestemt ikke sidste gang jeg har sat mine ben i den butik :) den eneste grund til at de ikke får 4/5 stjerner er at terrariet blev smadret af fragtmanden 2 gange før jeg endelig 3ede gang fik modtaget det helt.

Men er generelt tilfreds trods lang leveringstid grundet indkompetent fragtfolk.

hurtig ekspedition af varerne - men stadig ingen faktura

Servicen var i top i forhold til at modtage varerne - der var dog ingen faktura med i forsendelsen. Jeg har heller ikke modtaget faktura via mail - kun ordrebekræftelse.

Jeg har sendt mail, og bedt om faktura, samt ringet til dem to gange, hvor de begge lovede at sende en faktura til min mail.

Da varerne er bestilt gennem en erhvervsdrivende, er fakturaen faktisk rimelig vigtig.

Som sagt, god service, lige bortset fra den manglende faktura, der åbenbart ikke kan fås.

God og hurtig levering

Jeg skulle bruge melorme til pindsvinene i haven og bestilte dem hos dyrenes netto. De blev leveret hurtigt og LEVENDE, så jeg er meget tilfreds med dem.
De var pakket forsvarligt, så melormene tog ikke skade af rejsen med Post Danmark - de kan ellers godt være ret hårde ved pakkerne selv om der står på pakken at det er levende foder.
Så jeg er meget tilfreds med dem og vil helt klart handle der igen til foråret når pindsvinene vågner op og skal ha' lækre melorme igen :)

Bare i orden!

Køber forskelligt guf til min hund, olie m.v. Og bliver betjent hurtigt over nettet. Varerne er altid 100% OK.
Jeg kan varmt anbefale at handle der.

Helt perfekt!!!!!!!!!! :)

Var brændt varm på et bestemt terrarie og ringede til Dyrenes Netto for at høre, om de havde det hjemme. Jo, det havde de skam (flinke mennesker i øvrigt!) Bestilte det efterfølgende online og allerede dagen efter havde jeg terrariet - endda noget så fornemt som privat leveret (der var jeg vist ekstra heldig :)) Alt er i den skønneste orden, jeg er så glad og tilfreds, som jeg kan blive - og jeg handler helt sikkert her en anden gang!!! :)

For det ikke skal være løgn, så var det også det sted, hvor jeg kunne finde terrariet til den bedste pris!! :)

Tak til Dyrenes Netto for en rigtig god handel og meget venlig betjening!! :)

Is Dyrenesnetto your company?

Dyrenesnetto Details

Dyrehandel - alt i foder og tilbehør til hest, hund, kat, krybdyr, fisk og gnaver

Visit Dyrenesnetto