Dyrenesno1 reviews

Dyrenesno1 reviews

8.0

God service + lynhurtig levering.

Jeg bestilte mine varer onsdag kl. 17:49 klokken 10:05 dagen efter står posten her med pakken, aldrig har jeg oplevet SÅ hurtig en levering og god service.

Det kan kun give 5 ud af 5 stjerner!

Jeg vender helt sikkert tilbage.

Super kundeservice.

De havde lige det jeg ledte efter og endda meget billigt. Jeg blev kontaktet af kundeservice efter min bestilling, da en af mine bestilte varer var udsolgt. Men de kunne i stedet tilbyde varen med en anden smag. Det synes jeg er god stil, så ikke man bliver skuffet over den manglende vare, når man modtager pakken. Jeg synes dog fragt prisen var pæn høj, så derfor bliver det kun til 4 stjerner.

God oplevelse

Bestilte noget papegøjelejetøj og efter et par dage blev det levereret.

Positiv oplevelse

Jeg bestilte æggefoder til mine fugle og fik dem to dage efter

Kun positivt herfra :)

Jeg køber udelukkende stiger til mine rotter hos Dyrenes No.1 (eller broer som de kalder dem ;) ), og mine rotter ELSKER dem! :D

Jeg har heller aldrig (7-9-13) haft problemer med levering eller ødelagte ting fra dem, så jeg har udelukkende kun positive erfaringer med dem :)

Jeg piller dog alle de der ting af der sidder på stigen da de jo ikk bruger det :)

Aldrig oplevet så dårlig service

Bestilte en vare tilbage i maj 2011, den var så defekt, sendte den retur fik så en forkert vare retur, tilbage med den fik så det jeg skulle som osse gik istykker efter kort tid!
Skriver 3mails til dem uden svar. efter 3uger kommer der så svar, sender varen retur.
Og får intet tilbage og ingen udmelding fra dem.
efter en måneds tid skriver jeg et par mails uden svar. ringer så til dem
Hvor de siger de ka ikke forstå der ikke er sendt noget og vil undersøge det. Der går yderlige en måneds tid uden svar eller vare, ringer igen samme udmelding.
Ringer igen d.29.nov hvor de igen vil undersøge det og ringe tilbage som de aldrig gør..
Ringer igen d.2.dec hvor jeg blir bedt om at ringe op igen også er der bare telefonsvare derfra
Nu har det så taget ca.6måneder indtil videre!

Lidt tung af handle med.

Den 11.05.2011 bestilte jeg en ordre.
Den 12.05.2011 spørger jeg om T & T og lev. dato. Intet svar.
Den 13.05.2011 spørger jeg for 2. gang om samme. Intet svar.
Senere samme dato skriver jeg igen :

Date: 13-05-2011 15:15:35
To: mail@dyrenesno1.dk
Subject: ordrenummer: 1542

Kære Dyrenes No. 1

Har haft forespurgt til min ordre 2 (bilag 1 + 2) gange og også fået kvittering begge gange, dog intet svar på om leveringsdatoen, og annullerer derfor hermed bestillingen".

Endelig svar :

----- Original Message -----
From: Butik - Dyrenes No. 1
Sent: Friday, May 13, 2011 4:07 PM
Subject: VS: ordrenummer: 1542

"Vi kan desværre ikke stoppe pakken, den er afhentet kl. 12 i dag af postDanmark med T&T nr.07723427383dk.

Med Venlig Hilsen
Dyrenes No.1".

Jeg svarede straks :

Date: 13-05-2011 16:52:35
To: mail@dyrenesno1.dk
Subject: Fw: ordrenummer: 1542.

Har bestilt et andet sted pga. at Dyrenes No 1 ikke besvarede mine henvendelser, men pudsigt nok kvitterede for at have læst beskederne.

Betalingen kan enten tilbageføres til MC-kort el. indsættes på :

Danske Bank: Konto : xxxxxxxxxxx.

Pakken skal nok blive returneret Henviser til : "De kan, hvis købet er fortrudt inden modtagelsen, nægte at modtage denne fra postvæsnet, med besked om at den skal sendes retur".

fremragende

har handlet et par gange på dyrenes nr. 1's hjemmeside og har begge gange fået det jeg havde bestilt

Is Dyrenesno1 your company?

Dyrenes no. 1/Pet's no. 1 Details

Setweb, Det nemmeste program til selv at vedligeholde, redigere og administrere sine internetsider!

Visit Dyrenesno1

We live here: Stejlhøj 26