Dytdyt reviews

Dytdyt reviews

4.5

Mere ureel og utroværdig bilhandler skal man lede længe efter...

Købte ny bil hos Citroen Kærgaards auto A/S i Ålborg. Ved første møde med sælger gik alt fint. Men hurtigt efter endt handel, viste det sig at sælger havde mere end svært ved at holde hvad han havde lovet, dette gjaldt både aftalt pris og bilens udstyr.
Efter flere henvendelser til sælger, som til tider var direkte ubehagelig, både overfor undertegnede, men også overfor min kone (telefonisk), lykkedes det, efter næsten 4 måneder, at få rettet fejl og få leveret og monteret det lovede ekstraudstyr.
Tak til reservedelsekspedienten for venligheden, forståelsen og god behandling. (Han hed vist Knudsen?)

Jeg kan på ingen måde anbefale at handle hos Citroen Kærgaards auto A/S Ålborg og jeg gør det i alle tilfælde ALDRIG igen.

Jan Petersen
Dytdyt

Reply from Dytdyt

Kære Jan Petersen
Jeg er glad for at i endelig har fået det vi har lovet.Det glæder mig at vores lager medarbejder har løst problemet.
Jeg skal beklage at sælgeren ikke fik det løst det omgående.Det er vigtigt for os at du som kunde får det der er aftalt og vi lever op til jeres forventninger.
Jeg kender ikke din sag ,men du er meget velkommen til at kontakte mig og sætte mig ind i sagen , da det bestemt ikke skal være eller er normal praksis ved os.

med venlig hilsen
Peter Kjærsgaaard
adm. direktør.

Velkommen til Danmarks dyreste værksted

Jeg har altid fået min bil serviceret hos Kjærsgaardsauto i Aalborg men nu er det med sikkerhed sidste gang det er sket.

Så til jer alle - pas på jeres penge hvis i opsøger dette værksted.
Her er lidt fra min faktura, hvor jeg var nød til at ringe for at få uddybet timeprisen:

Reparation af Aircondition: 3,1 timer a 890,00 pr. time
Udskiftning af Kardanmanchet: 1,3 timer a 699,00 pr. time
Udskiftning af relæ: 0,5 timer a 636,00 pr. time
Serviceeftersyn Kr. 1246,80

Dette er kun arbejdsløn og bilen var på værkstedet i 4,1 time, hvilket giver en timepris på Kr. 1276,89, det må være Danmarks dyreste værksted.

Jeg har haft værkstedet i tale og det lød til at være helt normalt, men det var mit sidste besøg så hold jer hellere væk, der findes andre Citroen værksteder i Aalborg.

Michael Nielsen

Elendig kundebehandling på værksted.

Var så uheldig at få en ikke selvforskyldt skade på min Honda Civic (blot 1 år gammel)
Honda i Aalborg (i øvrigt dejligt sted at handle og være på værksted) benytter desværre Kjærsgaard når det drejer sig om plade arbejde. Bilen skulle blot have skiftet / malet en kofanger.

Da jeg første gang henter bilen sidder kofanger + samlinger som om det er smidt på med en ”møg greb”. Under montagen af kofanger er der skallet maling af og dette er tydeligvis udbedret med en pensel. Oplever en yderst kritisabel kundeservice fra den mest afstumpede person af en værkfører jeg hidtil har oplevet.

Anden gang jeg henter bilen er samlingerne sådan set ok udført, men maler arbejdet er stadigt kritisabelt udført. Må finde mig i at blive svinet til af værkfører. Kjærsgaard har været så ”smarte” at køre bilen til FDM hvor de har sagt ok for udbedringen af skaden. Selv samme FDM arbejder indrømmer dog ved et efterfølgende besøg at man sagtens kan se at bilen har været malet, men når man betragter en skade skal dette gøres på måske 1 meters afstand – meget kritisabelt!

Kontakter efterfølgende mit forsikringsselskab Tryg der sender en skadeschef forbi min arbejdsplads. Vedkommende er tydeligvis enig med min omkring at arbejdet ikke er tilfredsstillende udført. Da jeg ikke ønsket at Kjærsgaard skal have min bil på værksted igen laver vi anden aftale.
Mit forsikringsselskab ville efterfølgende tage en snak med Kjærsgaard for at få rettet op på tingene. Blev tilbudt at deltage i denne snak, men ønskede ikke at møde deres værkfører igen.

Som en ung mand på 40 år har jeg haft adskillige biler af forskellige herkomst – både nye og brugte.
Man kan ikke undgå at få lidt vrøvl med værksteder fra tid til anden, men det har altid ladet sig løse til begge parters tilfredshed.

Men hos Kjærsgaard oplevede jeg den mest uprofessionelle kundeservice og afstumpede behandling jeg nogen sinde har været udsat for. Herfor kan jeg kun opfordre folk til at tænke sig om inden de sætter deres bil på værksted hos denne forhandler.

Super oplevelse

Super service både i salgsafdelingen men også på værkstedet! Kan varmt anbefales!!

Visit Dytdyt