E Boks reviews

E Boks reviews

3.4

let og nemt

let og overskuelig måde at få sin post på, og så bliver den ikke afleveret til naboen.

nem adgang gennem netbanken

Smart

Blev for nylig introduceret til e-boks og jeg må indrømme at det har gjort livet meget nemmere end først forventet. Slip for alle de breve og papir og brug istedet for e-boks.

Jeg foreslår en ipad eller en smartphone så man altid kan tjekke sin post uden at sætte sig foran computerskærmen. Det er utroligt nemt og derfor skal det absolut have 5 stjerner herfra.

ganske fin side

ja synes den er dejligt nem at finde rundt på, og der er næsten aldrig tekniske problemer.

Smart

Det er smart med e-boks at man kan komme ind og tjekke sine ting. Og super smart at man kan sætte den til at sende en mail så man ved hvornår man har modtaget noget. God beskyttelse af personlige oplysninger.

Omstændig log ind

Som sådan fungerer e.boks ok, men jeg synes det er for omstændigt at jeg skal bruge mit nøglekort for at læse min post - det må kunne gøres mere smidigt.
(I min netbank skal jeg ikke bruge nøglekort for at se posteringer, kun når jeg ska "flytte penge". )

det gør det det skal.

jeg er meget glad for E-boks. minder post i postkassen.. kort og godt..

nemt, hurtigt og oplysende

E-boks sparer mig for en masse papir der skal gemmes og alle de oplysninger jeg har brug for kan jeg få der.

Fantastisk

Glimrende, at alle "papir" er samlet i en elektronisk mappe, som kan læses over alt :-)

God ide

Fantastisk koncept.

En oplagt forbedring vil være muligheden for at få tilsendt betalings kort igennem systemt.

Fantastisk god ide´

Her i familien er vi simpelthen lykkelige for E-boks dejligt at få sin post på den måde.
Dejligt at man kan svare offentlige myndigheder tilbage med det samme
samt at du faktisk har masser af mapper i deres system til at opbevare dine breve og det fungerer.
Med venlig hilsen Uffe Dan Christensen

E-BOKS

Fremragende postkasse - det sparer massive papir affald

udmærket

men ville ønske der var mulighed for flere der sendte breve dertil.

Har haft min e-boks i mange år nu.

En dejlig måde at gemme side dokumenter fra:

Kommune
Fagforening
Arbejdsgiver
Forsikring.

VED ALTID hvor mine papirer er

Så har ikke længere vigtige dokumenter som ligger og roder rundt

Papirløs verden

Som overskriften siger, er E-boks en god ting for mig, og er nok det eneste der forsat lever op til at verden skal bruge mindre papir. men det er super at have de fleste af sine vigtige papir på et sted.

wauw

det er super nemt at komme igang med ikke det store arbejdt

Bare helt perfekt

Der mangler bare, at flere "leverandører" slutter sig til, og det er dybt godnat, at SKAT har trukket sig ud.

Tidsspilde

Herligt sted hvis man ikke rigtig ved hvad man skal bruge sit liv til.... først skal man klikke 5 gange for at komme ind i sin indbakke og åbne et dokument, og så skal man klikke 4 gange mere hvis man vil slette dokumentet.
Rent grafisk er tingene for sammenpressede, så nar man vil trykke f.eks "slet" kommer man til at rulle menuen ovenover ned i stedet for, og så skal man flytte musen for at få rullemenuen væk, før man kan forsøge at trykke "slet" igen....

Helt igennem håbløs funktionalitet.

Nemt at holde orden..

Er glad for at jeg ikke skal have alle de grimme ring bind ståne længre.
Mangler bare at flere virksomheder melder sig til.
Super at man også har det på mobilen, nu er dokumenterne med alle steder...

e-Boks A/S Details

Sig farvel til papirarkivet og modtag din post elektronisk fra private og offentlige myndigheder i e-Boks, som er et gratis og personligt elektronisk ringbind, hvor din post og vigtige dokumenter sikkert og let kan arkiveres.

Visit E Boks

We live here: Lautrupparken 40 - 42