e-conomic international a/s reviews

e-conomic international a/s reviews

7.9

God support og let at navigere i

Jeg har nu i 6 år arbejdet med e-conomic regnskabs program.
Jeg startede som helt grøn og havde aldrig arbejdet med regnskab på denne måde.
I e-conomic har jeg fået al den hjælp jeg har haft brug for, både når jeg har ringet til support hvor det altid er let at få kontakt med en kompetent medarbejder og i de hjælpevideoer og brugervejledninger der er let tilgængelige.
E-conomic er meget let at navigere rundt i og en meget stor hjælp i min hverdag hvor der er travlt i vores virksomhed..

Kort og godt et SUPER bogføringsprogram med utrolig god online hjælp!!!!

Det er et let tilgængelig bogføringsprogram, hvor man slipper for dumme hjælpe bøger, da al deres hjælp er online. Har efterhånden prøvet mange forskellige bogføringsprogrammer og må sige, at dette er det bedste.
Thumbs up!!!!

Hej Tina

Mange tak for din anmeldelse. Vi lapper rosen i os.

Lars, e-conomic

Overskueligt regnskab - nemt og bekvemt

God service, billig pris......og en fantastisk support :-)
Troede aldrig jeg skulle komme til at sidde med regnskabs opgaver -
det klarer jeg som en mis i dag, takket være e-conomic :-)

Hej Tina

Tak for roserne. Dejligt at høre, at e-conomic er en god hjælper, når du skal klare dine regnskabsopgaver.

Mange hilsner fra os hos e-conomic.

super godt

Godt produkt, gode priser og god service. Kan man ønske sig mere.:-)

Hej Jon

Tak for de pæne ord. Vi samler på tilfredse kunder, så din anmeldelse har været en fornøjelse af læse.

Lars, e-conomic

Nem og god løsning, men savner tilpasningsmuligheder og dialog

Jeg kommer fra et meget kompliceret og håbløst program (MS Dynamics), så begejstringen ville ingen ende tage, da vi tog E-conomics i brug. God og øjeblikkelig support og nemt at lave mange gængse tilpasninger selv. Et rigtig godt koncept.
Men hvor man på den ene side signalerer et ønske om at gå i dialog med brugerne, er man på den anden side ikke indstillet på at tilpasse sig brugernes ønsker. Og det er måske det største problem med online-løsninger. Man kan ikke få personlige tilpasninger, og rettelser bliver indført uden man kan vælge dem fra. Mit største problem er, at der ikke er et godt flow mellem tilbud-ordre-faktura i lagermodulet. Jeg kan leve med unøjagtigheder i kampens hede. Men e-conomic fastholder, at man ikke kan indtaste et negativt antal varer i ordredelen, uden at man rigtig har kunnet gøre rede for dette over for os, der ønsker at kunne dette. Desuden er det en fundamentalt funktion i alle gængse finansprogrammer på markedet, da man jo ofte har brug for at bekræfte en ordre, hvor man trækker varer tilbage på lageret. Det kan man så kun gøre på den endelige faktura, hvilket betyder, at man ikke kan bruge en ordrebekræftelse som baggrund for den endelige faktura. Med Dynamics kunne man lave alle de tilpasninger man ønskede (der var desværre også behov for mange). Med E-conomics er det "take it or leave it". Og det gør mig lidt urolig. Jeg giver programmet 3 stjerner fordi jeg trods mange glæder er blevet noget frustreret over at være fastlåst, og af den grund nok vil blive nødt til at skifte igen. Men hvis ambitionsniveauet hos E-conomic og brugeren ikke er så stort , at man ønsker at tilbyde større fleksibilitet, kunne man godt snige sig op på 4 stjerner. Jeg synes IKKE at det er dyrt. Der er gratis kurser og support.

Hej Jakob

Tak for din anmeldelse.

Først til det positive. Vi glæder os over, at du er glad for vores support, eftersom det er et område, som vi prioriterer højt. Selvom e-conomic er et standardprodukt, så kan programmet - som du også selv påpeger - tilpasses på flere fronter.

Vi er i løbende dialog med vores kunder og tilpasser rigtigt mange ting efter vores kunders behov og ønsker. Det vil vi også gøre fremover. Men helt skræddersyede, personlige tilpasninger er naturligvis ikke muligt med et produkt som vores.

Vi er bevidste om, at fakturaflowet i lagermodulet er udfordret af nogle lidt brudte workflows, men dette vil utvivlsomt blive fikset, næste gang vi gennemfører en større opdatering af modulet.

Du nævner også, at man ikke kan indtaste et negativt antal varer i ordredelen. Årsagen er, at dette ikke fra starten er tænkt ind i logikken i lagerstyring og håndtering af varer i modulet. En ændring af dette vil være meget omfattende, og selvom vi udmærket forstår og anerkender behovet, så er det ikke noget, vi for nærværende har planer om at implementere.

Glimrende tjeneste

Fungerer rigtigt godt, men stiller krav til dine evner for bogføring. som selvstændig har jeg stor glæde af faktureringsdelen. Men jeg kunne nogle gange godt bruge vejledning ang hvilke kontonumre diverse bilag hører til.

Hej Anders

Tak for din anmeldelse. Dejligt at høre, at du synes, at e-conomic fungerer godt. Det er naturligvis en fordel, hvis man som bruger i forvejen har en mindre forståelse for regnskabsføring, men vi har bestræbt os på at udvikle e-conomic, så man uden den store erfaring ret hurtigt kan drage nytte af programmet. Vi har i øvrigt et bredt udvalg af gratis præsentationer og online-kurser samt hjælpevideoer og hjælpeleksikonet e-copedia, som vi ved vores kunder har stor glæde af.

God weekend.

De bedste hilsner

Godt bogføringsprogram

Som bruger af e-conomic gennem 7 år både som revisor og regnskabsmedarbejder i en virksomhed, kan jeg kun anbefale e-conomic. Programmet er let at gå til og har nogen rigtig gode funktioner. Bl.a. er bankafstemningen der er helt unik. Også stor ros til faktureringsdelen, der er lynhurtig at bruge og super at man kan se kladden af fakturaen inden den godkendes . Afdelingsregnskaber klarer systemet ligeledes uden de store begrænsninger. Alle rapporter kan let udlæses til excel så man der kan arbejde videre med dem.
Skal der lidt malurt i bægeret, synes jeg det er lidt for ofte at systemet kører langsomt, selvom e-conomic er kvikke til at løse problemet. Og så har e-conomic på det sidste skruet lidt rigeligt på prisen (bl.a. med betaling for funktioner der før var gratis), så man skal kigge sig godt for og analysere sine behov inden man bestemmer sig. Glem den billigste pris - 2000 posteringer er der ikke mange virksomheder der kan holde sig under. Endelig virker "Det nye e-conomic" ikke til at være helt så overskueligt og brugervenligt.

Hej Peter

Tak for din anmeldelse af e-conomic.

Skønt at høre, at du er fast bruger af e-conomic og har glæde af programmet.

Du skriver, at du synes, at systemet lidt for ofte kører langsomt. Vi er kede af, at du oplever det sådan. Vi har ganske vist haft nogle enkelte mindre, men kun få større "slowdowns" inden for det sidste halve år, men generelt overholder vi vores oppetider.

Med hensyn til prisen skruer vi bestemt ikke meget på prisen. Vi er begyndt at pristalsregulere, så det, du oplever, er højst 1-4 kroners prisstigning på tværs af vores produkter beregnet ud fra nettoprisindekset. Derudover har vi sidste år hævet prisen en smule for enkelte af vores tillægsmoduler, som vi har brugt mange udviklingsressourcer på.

Du nævner, at der ikke er mange virksomheder, som kan nøjes med et Small-abonnement, som p.t. koster 159,- pr. måned (og er begrænset til 2.000 posteringer pr. regnskabsår). Det er ikke helt korrekt. Vi har to abonnementtyper, hvor den eneste forskel er antallet af posteringer, og vi har rent faktisk flere kunder, der anvender Small end Standard.

Vi beklager, at du ikke finder "det nye e-conomic" overskueligt og brugervenligt. Det er subjektivt, hvad man opfatter som god design og brugervenlighed, men heldigvis er størstedelen af vores kunder glade for det nye og mere moderne look. Vi håber, at du også vil blive glad for det hen ad vejen.

Du ønskes en god weekend fra alle os hos e-conomic.

Lars, e-conomic.

Brugervenligt regnskabsprogram og super god service

Vi har nu anvendt e-conomic i to år.
Systemet er meget brugervenligt og nemt at gå til - også selv om man ikke har en masse erfaring i bogføring og regnskab.
I opstartsfasen havde vi nogle spørgsmål af regnskabsmæssig karakter, som vi fik rigtig god hjælp til - servicen er helt i top!
Vi kan derfor klart anbefale e-conomic.

Hej Ulrik

Dejligt, at du kan lide e-conomic og finder det brugervenligt. Vi lægger stor vægt på brugervenlighed - og det er et punkt, som har haft topprioritet i den nye brugergrænseflade, som vi udruller i disse dage.

Kollegerne i supporten bestræber sig hver dag på at yde markedets bedste service, så vi er glade for, at det også er den oplevelse, du har.

Lars, e-conomic

Professionelt system, men også god hjælp til nybegynderen uden erfaring

Nu har jeg brugt e-conomic i godt to år i mit lille firma. Jeg bruger sikkert kun 10% af alt det systemet kan, men man får venlig hjælp selv om ens spørgsmål ind imellem er trivielle. Jeg er glad for at systemet har mulighed for at firmaets revisor kan bruge systemet, hvis det i visse situationer er lettest. Chatten fungerer godt, men det er rart at man også kan ringe ind og få assistance.

Hej Esben

Skønt at høre, at du har glæde af e-conomic og benytter dig flittigt af vores support på både chat og telefon. Vi er altid glade for at kunne hjælpe.

e-conomic er et regnskabsprogram, du kan vokse med, så jeg er sikker på, at du med tiden får brug for mere end 10% af systemet.

Lars, e-conomic

Var ok da min virksomhed var ny

Da jeg var nystartet virksomhed og manglede et økonomisystem var e-conomic lige til at gå til. Min bogholder advarede mig dog mod de begrænsninger der er i systemet som jeg nu er blevet bekendt med på mit 3 år som selvstændig. Er man en meget lille forretning uden de store behov og planer for fremtiden er e-conomic et fint valg, men har man forventninger til virksomheden skal være større og mere dynamisk vil jeg nok finde noget andet. Jeg har startet et samarbejde med [externt link fjernet] som hjælper mig til den rette løsning via en Microsoft Dynamics C5 løsning hvor der er plads til alle de tilretninger, fleksibilitet og struktur jeg ønsker. En af fordelene ved at arbejde sammen med [externt link fjernet] er jeg altid har en professionel virksomhed at ringe til for at få hjælp og de kender til lige netop min løsning og mine behov.

Hej Jan

Tak for din evaluering af e-conomic.

Vi er glade for, at du som nystartet virksomhed valgte e-conomic og fandt, at e-conomic var lige til at gå til. Det er netop den oplevelse, vi gerne vil give vores kunder, og med det spritnye e-conomic-program, som vi udruller i disse dage, er en bedre brugerflade, simplere arbejdsgange og implementering af ny funktionalitet med til at højne brugeroplevelsen yderligere.

e-conomic er dog ikke kun tiltænkt nystartede virksomheder, men i høj grad også virksomheder med flere år på bagen. Vi har bevidst designet programmet, så det er til at vokse med, hvilket bl.a. til udtryk med den brede vifte af tillægsmoduler og apps, som gør det muligt at udvide og skræddersy programmet i takt med, at tiden går og behovene vokser.

Når det er sagt, er vi kede af, at du i e-conomic ikke fandt den grad af fleksibilitet og struktur, som du søgte. Vi ønsker dig held og lykke med din nye løsning.

Lars, e-conomic

E-conomic er nemt at bruge

Jeg kører selv mit daglige regnskab uden at have nogen baggrund for dette, og med e-conomic er det ikke noget problem, for det er nemt og overskueligt. Og sat korrekt op, så hjælpe det mig hele tiden med at jeg gør tingene korrekt.

Reply from e-conomic

Tak for dine fine ord. Vi fokuserer meget på at gøre vores regnskabsprogram nemt og intuitivt, så det er fedt at høre, at du oplever det sådan :-)

Godt nytår!
Med venlig hilsen Tanja, e-conomic.

Fantastisk

Super værktøj til din virksomhed. Det er ikke kun et bogføringsprogram, men et værktøj til styring af hele virksomheden.

Hej Anja

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at du har glæde af at bruge e-conomic.

De bedste hilsner

Perfekt regnskabsløsning

For os som har en lille virksomhed er E-Conomic perfekt.. Det er en alt-i-en-løsning, hvor vi hurtigt kom i gang, og hvor der altid er hjælp til de problemer der opstår.

Hej Lise

Tak for din anmeldelse. Vi er glade, når vores kunder er glade.

Bare det bedste!

Jeg bruger mange systemer i mit arbejde som "flyvende bogholder" og foretrækker helt klart economic. Simpelt, let at bruge, man kan altid logge ind og finde noget som skal bruges i en fart ligegyldigt hvor man er, mailsystemet virker perfekt. Har kun roser :-)

Hej Helle
Tak for roserne, det er dejligt at starte dagen med din positive bedømmelse.

Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Stor driftssikkerhed - løbende udvikling - perfekt support - fair priser

Som direktør i en mindre virksomhed må jeg sige, at jeg med valget af E-conomic som økonomistyringssystem har ramt helt rigtigt.
Det er meget brugervenligt og er der noget jeg ikke lige selv kan gennemskue, så er de utallige hjælpevideoer på E-copedia helt perfekte - jeg har endnu ikke prøvet at sidde med et problem jeg ikke har kunnet løse ved hjælp af E-copedia.
Det er meget sjældent at systemet ikke er i drift og når der en sjælden gang skal køres større systemopdateringer med nedlukning af systemet til følge, så foregår det altid på planlagte tidspunkter der er mindst muligt forstyrrende (om natten i weekenden).
Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger, hvis man er i tvivl om hvilket økonomistyringssystem man skal vælge.

André Ravn
B2B Cleaning ApS

Hej André

Tak for de fine ord, dem sætter vi virkelig pris på og det er rart at høre, at du bruger vores e-copedia!
Du må ha' en dejlig dag :-)
Venlig hilsen Tanja, e-conomic

Billig system og super support...

Når det så er sagt mener jeg, at der er for mange 'fejl i systemet' i form at langsom kørsel, umuligt at logge ind, eller manglende information om opdateringer...
F.eks. den sidste store opdatering hvor hele systemet er blevet lavet drastisk om, da mener jeg, at selvfølgelig er der mange rigtig gode ting men der er så sandelig også rigtig mange knap så gennemførte/ret dårlige ændringer. Bl.a. så simpel en ting som teksten og betegnelsen op flere punkter... hvorfor ikke bare kalde en kreditor for en kreditor.
Man kan ikke længere se hele posteringsoversigten mens man registrerer sine bilag...
Man kan ikke gå op/ned mellem linier i 'Fordeling' unden brug af enten mus eller Ctrl-tast.
Det er besværligt at hoppe mellem f.eks. bogføring af kreditorbilag og registrering af samme på ordre/faktura...
Som e-conomic er lige nu vil jeg ikke anbefale det hvis man ikke har grundig kendskab til regnskabsføring.... Overvejer selv at undersøge mulighederne for andet system...

Hej Tove

Mange tak for din anmeldelse her på Trustpilot og for de pæne ord om vores support, som netop er et område, vi prioriterer meget højt.

Som en klog mand engang sagde, så er den mest perfekte teknik den, man slet ikke lægger mærke til. Vi har et erklæret mål om en oppetid på 99,9 %, men når teknikken af og til driller, så er det naturligvis noget, der ærgrer os gevaldigt. Det er også derfor, vi sætter alle sejl til for at løse problemerne, så hurtigt som det overhovedet lader sig gøre.

Din anmeldelse kommer netop, som vi har måttet gennemføre en ikke-planlagt vedligeholdelse af e-conomic, der periodevis har forstyrret driften.

Det er bl.a. kommet til udtryk i længere svartider og login-problemer, som du også har oplevet. Det undskylder vi meget, og jeg kan fortælle dig, at vores teknikere har arbejdet dag og nat på at løse de tekniske udfordringer.

Du nævner også e-conomics nye design. Vi beklager, hvis vi ikke har været gode nok til at informere om det, som vi kalder "det nye e-conomic", der bl.a. omfatter lancering af en ny og mere moderne brugergrænseflade. Vi befinder os netop nu i en overgangsfase med udrulningen, men jeg kan love dig, at der kommer meget mere information meget snart.

For dig, som har erfaring med regnskab, er vi klar over, at "kreditor" er et helt almindeligt ord. Men da e-conomic også henvender sig til brugere uden den store regnskabsmæssige erfaring, har vi for nylig valgt den for mange mere forståelige betegnelse "leverandør".

Med hensyn til posteringsoversigten er den ganske rigtigt ændret, så man nu har et overblik i venstre side af indtastningsbilledet med et begrænset antal posteringer. Du kan i stedet bruge Superkladden, hvis du ønsker en posteringsoversigt, som du er vant til.

Det er rigtigt, at du skal holde Ctrl-tasten nede for at hoppe mellem linjerne, eller du kan alternativt bruge TAB-tasten hele vejen igennem linjen. Pil-ned benyttes til opslag i kontoplanen, hvorfor den desværre ikke kan bruges til at hoppe mellem linjerne.

Du skriver, at du på baggrund af ovenstående overvejer at skifte til et andet system. Vi ville være meget kede af at miste dig som kunde og håber derfor, at du vil kontakte os på telefon 88 20 48 41, hvis du har flere spørgsmål til det nye design.

Alt fungerer

E-conomic er nok det bedste bogføringssystem på markedet. Kvalitet koster penge og for en lille virksomhed kan prisen være høj, men funktionerne er gode, der er opslagsværk og hjælp at hente. Alt i alt rigtigt godt.

Hej Morten

Tak for din positive feedback ;-). Skønt at høre, at du er glad for programmet.

Rigtigt god weekend fra alle os hos e-conomic.

Simpelt og intuitivt

Systemet er let tilgængeligt og nemt at sætte op ved hjælp af templates til rådighed.
Systemet er ligeledes nemt at bruge i dagligdagen og giver godt overblik.
Det er nemt at søge information via support sites og jeg oplever hurtig hjælp via chat/mail, såfremt man ikke finder svar selv på sine spm.
Kan varmt anbefale at anvende e-conomic.

Nem og overskuelig regnskabsprogram

Da jeg startet min webshop op blev jeg anbefalet fra flere sider, at jeg fra starten skulle tilmelde mig e-conomic da dette skulle være det bedste og nemmeste regnskabsprogram man kunne bruge.

Jeg har nu brugt e-conomic i et års tid, og jeg har på intet tidspunkt fortrudt at mit valg faldt på netop e-conomic. Jeg må indrømme at det var en lidt svær start da der jo er mange ting man kan lave og jeg havde ikke den største erfaring i bogføring. Men men hjælp fra min bogholder som jeg fandt igennem e-conomic´s anbefalinger gik det som en leg.

Jeg synes det er et fantastisk program, og prisen er også helt fair. Så derfor kunne jeg idag ikke forstille mig at bruge et andet bogføringsprogram.

Kort sagt jeg har kun noget positivt at sige om e-conomic og jeg vil stærkt anbefale andre som overvejer, at købe et bogføringsprogram at vælge e-conomic.

En tilfreds bruger

Designfryd.dk

Begejstret for et enkelt og professionelt system.

Vi var i færd med at investere i et nyt regnskabs system da vi ved et tilfælde opdagede Economics. Vi har idag 3 separate regnskaber der styres via Economics. Det ene regnskab anvender udvidet afdelings opdeling. Economics er enkelt at implementere - og ikke mindst - har en meget udførlig og let forståelig manual i direkte tilkobling til den daglige bogføring. At omkostningen til systemet er så fordelagtige er endnu en grund til at jeg gerne - og med stor begejstring -fortæller om dette regnskabs system til andre.

e-conomic Details

e-conomic online regnskabsprogram. Du opretter, bogfører og sender tilbud, ordrer og fakturaer i samme arbejdsgang. Giv din revisor gratis adgang.

Visit e-conomic international a/s

Call us on: 88204840
We live here: Wildersgade 10B, 3.
1408 København K

Accounting