E Damp reviews

E Damp reviews

8.3

Perfekt handelsoplevelse.

Bestilte lidt startgrej i forbindelse med selvblanding af e-juice. Ikke blot blev varerne leveret næstkommende hverdag. Der var også lidt ekstra udstyr med i pakken, hvilket er rigtig god service.

Så e-damp.dk kan klart anbefales! :)

Bestilte en del flasker så jeg kunne "brygge" min egen juice til ecigaretten.
Flaskerne dukkede aldrig op, og jeg kontaktede e-damp. Fik en besked om at de var afsendt, men at Post Danmark kunne være forsinket. Ventede igen, uden held, og kontaktede posthuset for at høre om pakken lå hos dem. Postarbejderen efterlyste pakken på øvrige postkontor uden held. Jeg kontaktede derfor igen E-damp og bad dem om at efterlyse pakken hos Post Danmark. Fik en mail tilbage om at det ville de gøre og efterfølgende sendte de mig en ny pakke 2, som jeg netop har modtaget i dag.
Det synes jeg er god service, de kunne vel i bund og grund blot lade mig vente til Post Danmark har fået afklaret hvor pakken befinder sig. Top dollar herfra.

Ingen info.

Hej,

jeg har igår bestilt nogle vare på din side.
Jeg har intet hørt siden - hverken bekræftelse eller noget.

samtidig virker din kontakt formular ikke.

hvad er planen ?
E-Damp

Reply from E-Damp

Hej Michael

Du har vidst fået dine varer for lang tide siden.
du og andre kan altid skrive til mig på info@e-damp.dk

Kanon hurtig handel og god service

Jeg sendte en mail Thorsdag aften kl 19,00 Lørdag kl.10,00 var varene på adressen
der ud over var der lige smidt 5 eksra pietter i til at suge aroma op med.
Kan kun anbefalde dene foretning. Han er 110% seriøs over for hans kunder.

NO Problem.

Mvh. Steen Hansen

God service!

Jeg har handlet hos e-damp.dk flere gange og har kun positivt at sige om shoppen. Utroligt venlig kundeservice og yderst rimelig, hvis man har reklamationer. Hurtig respons på forespørgsler. Kan klart anbefales.

E-DAMP leverer ikke helt varen!

Jeg blev gjort opmærksom på E-damp via en ven; derefter købte jeg e-cigaretter m.m hos dem; desværre levede varerne ikke op til forventningerne, og E-damp virkede ikke overvældende interesseret i at råde bod på de uheldige ting, man som kunde var ude for.
Jeg har på sin vis tillid til, at det er en rimeligt seriøs virksomhed; de skal blot dels stramme op på sortimentet (de har for mange typer cigaretter, der ikke virker ret godt), dels på servicen.
Køber I hos dem, så vær kritisk!

OK. Kan anbefales.

Hurtig levering og rimelig god kvalitet.
Jeg fik problemer med nogle varer mest pga. posten men fik dem hurtig erstattet med nye.

Suveræn service

Har handlet der siden jeg begyndte at dampe, og der har altid været kanon service, - både ved online handel og når man kom ind i butikken :)
Helt sikkert en webshop jeg kan anbefale :)

Der handler jeg bestemt igen

Hold fast hvor er de hurtige...jeg bestilte vare kl. 01.00 om natten og jeg havde mine vare halvandet døgn senere...altså under to dage :)

...der var en lille svipser med en usb-lader, men den fik jeg dagen efter da jeg skrev det til dem :)

Der kan I roligt handle med Jeres Dankort

Hanne & Anders Larsen

langsomhed

jeg her købt nongle ting men har ikke fåget dem inu men skriv til dem om de havdet glem mig men det havdet de ikke for de var på ferie og det er da helt ok så de ville sende dem mandag jeg ventet og ventet og nu er det fredag og har stadig ikke fået noget så mener bare at en god oplivelse inde hos dem mener jeg ikke lige man for

Intet mindre end perfekt!

Gode priser, hurtig levering.
Skal man sætte en finger på noget, er der måske et lille udvalg :)
Handler her ofte.

Perfekt betjening

Alletiders gode betjening. Jeg bestilte et Ego-T starter sæt, og en ekstra del til det. Der havde jeg så valgt en forkert type, og jeg blev ringet op fra E-damp, og gjort opmærksom på mit forkerte valg. E-damp rettede fejlen for mig, og jeg modtog leverancen dagen efter. Supergod kundeservice!!

Kun de varmest anbefalinger.

Godt udvalg, god kvalitet vare, hurtig levering, og servicen er i top.

Har kun det bedste at sige om mine handler hos e-damp.dk

Super hurtig levering

Har kun de bedste erfaringer med e-damp.
Hurtig levering.
Kan varmt anbefale firmaet til alle.

Super service og kundepleje

Kan kun varmt anbefale at handle hos e-damp.dk.

Hurtig levering, gode vare, super service, jamen alt er bare i TOP! :)

e-damp er en af de bedste danske forhandlere

e-damp er en af de bedste og mest er seriøse danske forhandlere. Han døjer dog af og til med leverandører der er meget langsomme, men jeg er heldigvis tålmodig :)

Jeg har udelukkende haft gode oplevelser med køb hos e-damp. Fragten kan være dyr, men det er jo ikke deres skyld.

Findes ikke bedere

Kan kun tilslutte mig andres positive Oplevelser med Firmaet e-damp
Altil Hurtig levering ingen brok ved Reklamationer men hurtig levering af nyt
Høre absolut til i toppen af e-cig forhandlere

Uovertruffen service

Jeg handler jævnligt hos E-DAMP.... og da jeg bor i samme by som forretningen, ja så er det jo langt det nemmeste for mig og køre ud og hente mine varer selv.... og jeg får altid en rigtig god service, bliver godt behandlet hver gang jeg er der... Er der problemer med varer jeg har købt. så er forhandleren hurtig til og bytte..... og han får 5***** af mig da jeg personligt mener det er landets absolute bedste Ecig forretning

E-Damp Details

e-cigaret,e-cigaretter