E Deli reviews

E Deli reviews

8.8

Kæmpe problemer vedrørende forsendelse

Jeg købte 6 x Johan Bülow lakrids som skulle fremsendes til 5 forskellige modtagere.
Det hele var et frygteligt rod kun 2 af forsendelserne kom frem i første hug.
Efterfølgende har det været ÉT stort rod med mails frem og tilbage imellem mine modtagere, mig og e-deli.dk - Jeg orker bare ikke mere. Spild af min tid.

Så de 2 pakker lakridser som I har liggende nu kan I selv spise (På min regning).
Jeg har nu benyttet en anden leverandør og varen kom ud til alle modtagere på én og samme dag (hvor svært kan det være) :)

I kan vælge at svare denne kritik med undskyldninger eller I kan vælge at acceptere at I virkelig skal arbejde med jeres "system". Hvis I vælger at kommer med undskyldninger, så vær klar over at jeg har yderligere mail korrespondance imellem mig og e-deli.dk - hvor I virkelig fremstår DÅRLIGT!

Venlig hilsen Martin

dårlig service mht foresendelkse

Betalt for levering med Post Danmark Flex - men blev i stedet henvist til afhentning i Postbuktik

Reply from www.e-deli.dk

Vi har desværre ikke haft mulighed for at forklare Allan at vi ikke har en forsendelse der hedder Post Danmark flex da han ikke har kontaktet os. Vi har post danmark med omdeling hvor posten forsøge at aflevere pakken og er man ikke hjemme skal pakken hentes på posthuset eller post danmark uden omdeling hvor man afhenter pakken på posthuset. Jeg går udfra det er den første forsendelse Allan har valgt og det er desværre ikke noget vi kan henføre til vores service da det er en selvvalgt forsendelse.

Skuffende service,ordre nr 110405

Man bestiller forskellig krydderi ved dem,men så har de pludselig ikke det bestilte,acceptere så at varen først sendes når det kommer på lager igen,og tilføjer så til dem,at pga ventetiden kan de smide en pose krydderi med UB,men nej,nej.

Reply from www.e-deli.dk

Kunden har i dette tilfælde accepteret vores leveringsbetingelser som er 2-4 dage og i tilfælde af udsolgte vare 4-5 dage.Ordren er afgivet søndag d 19-1 og kunden kontaktes d 20-1 med orientering om en udsolgt vare og acceptere pr mail at varen leveres d 24-1 indenfor vores leveringsbetingelser.Jeg synes vi leverer en perfekt kundeservice med en prompte status på ordren og levering. At kunden på råber sig ekstra vare uden beregning og betegner dette som dårlig kundeservice kan vi naturligvis kun beklage.

Røgsalt

Bestilte Røgsalt i ps., 150gr 3 stk, men fik 3 gas med gr.100
Så føler mig snydt... med 150gr

Reply from www.e-deli.dk

Vi leverede ved en fejl i dette tilfælde 3 glas røgsalt som har en udsalgspris på 100 kr mod den oprindelige vare til 38,85. Vi har eftersendt den manglende mængde
og afsluttet sagen med kunden.

100 procent i orden

Produkter og levering i top

Super hjemmeside, jeg ville bruge den igen!

De har et kæmpe udvalg af spændende varer med gode tilbud imellem, og varerne kom pakket rigtig fint ned uden knubs. Desuden kom pakken indenfor den angivne leveringstid, selvom vi er midt i december og julegavetid!
Jeg vil bestemt anbefale hjemmesiden til alle :)

OK firma

Hurtig levering og det er dejligt at man kan vælge mellem flere forskellige forsendelses måder

Super, men manglende information

Alt gik fint, og det er ret billigt derinde. Dog fik jeg ikke en besked da varen blev sendt, først da varen ankom til det sted, hvor jeg kunne hente den, det var en smule irriterende.

Kun ros!

Varerne blev afleveret af PostDanmark mindre end 24 timer efter bestilling. Det kan simpelthen ikke gøres bedre.

Hurtig og effektiv levering, god service.

Utroligt gode produkter og venlig kundeservice.

Alt perfekt

Hurtig afsendelse - god indpakning - alt i skønneste orden.

alt godt

Jeg fik dog bestilt noget jeg ikke skulle bruge.

Super god kundeservice

Det er første gang jeg handlede på siden og jeg fik godt og grundigt "kvajet" mig. Jeg bryder mig ikke om at betale fragt og handler derefter, MEN jeg var ikke lige opmærksom på, at når man lægger vare i kurven, så er fragten allerede lagt på (forsvinder ved over 300 kr.) men jeg troede at jeg havde handlet, så orderen var fragt fri og da jeg havde lidt travlt, klikkede jeg ok ... øv MEN efter en opringning til firmaet, fik jeg lov at lave en tillægsorder, så jeg blev FRAGTFRI :-) Det er da super god service. Jeg giver 4 stjerne, den sidste får I, når tilbud med 10 for 100 og så gælder hvis man køber 12 eller 13 stk., lige som i f.eks Super Brugsen, der får man tilbudsprisen på alle over f.eks 10 stk. I øvrigt har I et rigtigt godt og stort udvalg :0) Hurtigt ekspedition

Lækre ting min sjusket ordre håndtering

Er vild med butikken, men den kan blive bedre.

Der er et lækkert udvalg, og har handlet der flere gange. Men sidste gang manglede der en ting og forrige gang var der en ting, hvor holdbarheden var udløbet. ( har selvfølgelig skrevet, men mangler respons.

Det kunne også være fint, at systemet var sat op til at hvis der f.eks er 10 for 100 men man køber 13 at der også var rabat på de sidste. Det er der på 10 eller 3 for et eller andet i supermarkederne.

Har nu fået svar, tomater bliver eftersendt, derfor nu en stjerne mere. Den sidste stjerne får de når hjemmesiden virker 100 %

:-) e deli

Super hurtig ekspedition , god Info pr mail ang afsendelse osv

Hurtig levering, men fik dog kun 8 ud 10 rigtige.

Har bestilt 10 krydderier hvoraf 2 var forkerte.
Bare ikke godt nok.
---
Jamen den chance skal i da have, dog ville jeg normalt ikke gide at gøre noget ved det, da jeg syntes det er for besværligt/omstændige at skulle returnere 2 vare til en samlet pris på 20kr. Da porten formentlig vil være høre end de 20kr.
Med den service og interesse i deres kunder fortjener de 5 stjerner.
Kenneth

Reply from www.e-deli.dk

Vi er helt enige med Kenneth at det ikke er godt nok at lave en fejl ekspedition
på 2 ud af 10 produkter. Vi ville naturligvis gerne have haft chancen for at rette fejlen. Hvis Kenneth havde kontaktet os er proceduren at vi straks sender den manglende vare uden beregning.

God Service, udvalg og hurtig levering

super hjemmeside, nemat finde rundt på. meget hurtig levering, rigtig stort udvalg af spændende ting

Fantastisk!

Kan kun anbefales!

Bestiller igen

Meget hurtig levering

Super tilfreds

Min oplevelse er at varen blev ekspederet hurtigt

www.e-deli.dk Details

Køb Online - delikatesser, specialiteter, økologiske varer, sund slik, krydderier og firmagaver. Stort udvalg, God service og Hurtig Levering

Visit E Deli

Write to: info@e-deli.dk